Tipper han sitter til en erstatter er identifisert og klargjort. Uansett om dette er i morgen eller i mai.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Tipper han sitter til en erstatter er identifisert og klargjort. Uansett om dette er i morgen eller i mai.
Jada da forblir vår rekord en stund fremover. Tidenes beste lag ender opp med 0 rekordet haha
Bare 5 poeng opp til L’pool og plass 4 :-)
Go Chels!
Deilig! Nye CL-halmstrå vi kan klamre oss til.
Det er helt utrolig etter den formen vi har vært i den siste 1-1.5 måneden. Flott at hjemmerekorden på 86 fortsatt står i mange år til.
Støtter meg til dere som så mye positivt fra RLC i går. Han ser langt bedre ut enn det han gjorde i høst, heldigvis.
F. Romano: Confirmed. Fikayo Tomori will be in Milano on Friday to have medicals as new AC Milan player, paperworks signed today with Chelsea.
Final details: loan until June 2021 [6 months] with buy option around €28.2m [£25m]. He’ll fly to Italy in the next few hours.
Jeg kan ikke forstå at Tomori sendes på dør, mens Christensen fortsatt er i klubben.
(Innlegget ble redigert 21.01.21 23:26)
Å klare topp 4 i år ville vært helt utrolig deilig. Nesten på lik linje med seriegull. Mest fordi jeg er skikkelig deppa som følge av formutviklingen vi har hatt. Blemmer som Liverpool går på gir meg håp om at alt er mulig. Innstillingen er likevel at vi havner på 6-7 plass.
Neste kamp i PL er mot Wolves som har 0-2-4 på sine seks siste. Forrige seier kom hjemme mot oss. Gunstig tidspunkt å møte dem på ser det ut til.
Likestilt med at det er gunstig å møte oss også på nåværende tidspunkt...
Helt enig i at man burde beholdt Tomori og helker lånt ut dansken. Jeg skjønner heller ikke hvorfor Zouma ikke har spilt i det siste. Han og Silva har jo fungert best, eller?
(Innlegget ble redigert 22.01.21 19:36)
Silva og Zouma utfyller hverandre mye bedre enn Silva og Rudiger. Klarer ikke å se en eneste grunn til å vrake Zouma. Han har blitt en helt annen midtstopper etter Silva kom og instruerte han i hvordan man gjør det som midtstopper
Tomori ut kan forhåpentlivis bety Upamecano inn
Hvor mye penger har dere a?!
Spart opp masse vettu ;-)
Denne sammenhengen klarer ikke jeg å se. Vi hadde fem stoppere og kvittet oss med den som har spilt minst. Kvitter vi oss med enda en stopper så må nok en inn, selv om jeg mener at dobbel dekning på midtstopperposisjon er litt overkill. Særlig når man har Azpi og unggutter i bakhånd som kan gjøre en grei jobb der, om ikke bedre enn det Rudiger og dansken har prestert.
Det gir meg menig for meg å hente Rice som anker og gi ham noen vikartimer på stopperplass dersom det er nødvendig. Nå sitter jeg langt i fra på noe fasit, men disiplinen og tilstedeværelsen han innehar i den posisjonen ser ikke jeg hos noen i Chelsea akkurat nå. Kanté er enorm på å løpe over alt. Det går naturligvis ut over rom andre steder i banen som vi ikke klarer å dekke. Disiplinen som Joringho har er bra, dessverre er han et strå som blir most i alle dueller. Som nevnt tidligere av dere her inne så tør han ikke å motta ball feilvendt i mellomleddet heller lengre.
Gi meg Gilmour frem til sommeren. Hypen etter Liverpool og Everton før lockdown var ellevill. Billy G dypt, Kante og Mount som åttere.
Egentlig helt enig med deg. Gilmour må spilles nå.
Upamecano var bare noe jeg slengte ut i vildens sky. Håper også på D.Rice til neste sesong.
Jeg tror det betyr Guehi inn. Han er den beste stopperen i Championship nå iflg Matt Law og han er tre år yngre enn Tomori. Tipper Chelsea har vurdert at de ikke klarer å holde begge fornøyd og valgt den de har mest tro på.
Ampadu er også en som skal hensyntas. Forsåvidt også Sarr, men han går kanskje mot et nytt utlån uansett. Skal Rice og Upamecano også inn må nødvendigvis noen gode spillere ut.
Når det er sagt; jeg skulle ønske Tomori ble og at Rudiger eller Christensen forsvant isteden.
Basert på dagens kamp for Leipzig så imponerte hverken Upamecano eller trener Nagelsmann. Tenker at Chelsea ikke behøver noen av dem.
(Innlegget ble redigert 23.01.21 17:26)
Hmmm, hva med denne Sørloth? Han virker å passe perfekt for Premier League!
Alltid lurt å basere meningen om en trener eller en spiller basert på én kamp. Du hadde heller ikke tatt i mot Sadio Mane eller Jurgen Klopp etter deres fadese mot Burnley?
Derfor skrev jeg "basert på dagens kamp" Det var ment som at jeg ønsker at Lampard får fortsette som manager i Chelsea selv om han og laget sliter nå.
Skal vi tippe vi starter noe slikt i dag:
Kepa
Azpi- Christensen - Zouma - Emerson
Gilmour - Jorginho - Havertz
Ziyech - Werner - Odoi
Chelsea XI: Kepa, James, Zouma, Christensen, Emerson, Mount, Gilmour, Ziyech, Werner, Pulisic, Abraham
Luton XI: Sluga, Tunnicliffe, Bradley, Cornick, Lockyer, Rea, Mpanzu, Clark, Dewsbury-Hall, Naismith, Bree
Stusser litt over at Havertz ikke starter denne. Det hadde vært fint å få hjulene hans i gang. Da skal nok Ziyech spille indreløper, med mindre vi får en formasjonsendring.
(Innlegget ble redigert 24.01.21 12:05)
Mount kaptein!
Det snør på Stamford Bridge! Kaos i London.
Kjedelig med snø og tilfeldigheter.
Ikke noe problem med litt snø på banen.
Kjekt å ha noe og skylde på om det går galt :)
Da har Tammy fast plass på laget en stund.
Ikke like ille som Tromsø- Chelsea en gang i tiden, når Ruud Gullit var manager.
Ser ut til at Frank har snudd det nå.
Fin Werner-assist og en god avslutning.