Deilig
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Deilig
Håper ikke de klovnene i VAR-bua dømmer en eller annen billig straffe til Liverpool i løpet av andre omgang
Eg likte laget til Tuchel og dette har vært en enormt god omgang av Chelsea
Riktig tilnærming av Tuchel taktikkmessig. Men at Ziyech er på banen i denne kampen tyder jo på at mannen lider av en eller annen kognitiv svikt.
Kante med målgivende pasning. Det skjer ikke ofte for å si det mildt
Jeg satte opp et lag der jeg glemte Mount. Dette rettet jeg opp like etter at Chelsea8 påpekte "feilen" Seff skal Mount spille. Spesielt toppkampene.
(Innlegget ble redigert 04.03.21 22:17)
Satan der er Chelsea heldige. Greit nok at det er nærme men hånden til Kante er ikke i normal posisjon
Herregud kor vi brenner
Det Christensen driver med om dagen er enormt. Han er en bauta utpå der nå. Selv om det var offside på Mane så var den taklingen da han var alene gjennom en fin revansje fra Stamford.
Svært glad for at man har sett på handsregelen og vurderer hva som er straffbar hands eller ikke. Godt å se at sunn fornuft bidrar til riktige avgjørelser.
Ziyech ut og Odoi inn nå for trenge noe nytt der fremme
Ser ut til at det blir Pulisic inn.
Snakk for deg selv! Det er noen av oss som faktisk klarer å spotte de som virkelig kommer til å gjøre det stort.
Islam Feruz er som spådd på god vei til ballon dor 2024.
Elendig av Mount å ikke spille Werner gjennom der fremfor å slå på Chilwell.
Hadde Werner scoret om han var alene på banen og ingen keeper?
Derfor Mount ble tatt av?
Mount ut sannsynligvis pga Tuchel ønsker å ligge litt dypere i en 3-5-2 ser det ut til.
Christensen har vært enorm idag bak der
JAAAAAAA!
Fult fortjent seier og beste kampen under Tuch. 3 poeng, holder nullen på Anfield.... Toget tøffer videre
Lenge siden jeg har vært så glad for en seier. Å vinne på bortebane mot Liverpool med ti mann i 90 minutter er bortimot sjokkerende. Nesten en helt prikkfri prestasjon fra Tuchel i dag, sett bort ifra at det var han som valgte Ziyech fra start og satt inn Pulisic siden. Veldig, veldig bra kamp. Dette var rått.
Burde vunnet med flere mål, men her er det bare poengene som teller. Varierende offensive bidrag fra vingbackene våre.
Mount, Christensen og Werner banens tre beste. Jorginho må nok også nevnes.
Edit: Lenge siden jeg føler at vi har hatt så god kontroll defensivt som vi har vist mot Atletico, United og Liverpool.
(Innlegget ble redigert 04.03.21 23:11)
Veldig glad for at vi også fikk testet hypotesen om at That Boy George/Georgine/Teacher's Pet er dårlig under press. Vi hadde vunnet mot United om han hadde spilt.
Kante? Synes han var blant våre 3 beste sammen med Mount og Christensen idag. Synes også Werner er svært god idag, men kan allikevel ikke få godkjent når han misser 2-3 forholdsvis store sjanser. Han kan selvsagt ikke lastes for en tvilsom offside når han først scorer.
Jorginho hadde 2-3 unormalt svake pasninger idag, men alt i alt veldig god og viktig for oss igjen.
(Innlegget ble redigert 04.03.21 23:15)
Med 10 mann?
Tipper at han mener Ziyech var svak. Er enig, men vi ser i hvert fall tegn til progresjon.
(Innlegget ble redigert 04.03.21 23:16)
Synes Ziyech var ekstremt dårlig og var stort sett ikke mer enn en ekstra kropp som bevegde seg litt utpå der, og Pulisic fortsatte dessverre i sporet han har vært i denne sesongen. En liten edge fra meg, bare. Kampen var helt fantastisk og stort sett alle bortsett fra de to var veldig bra. Ikke minst Tuchel, som virkelig har fått til mye på veldig kort tid.
Jorginho's game by numbers for Chelsea vs. Liverpool: 100% aerials won
87% passing accuracy
81 touches
5 tackles (most)
3 interceptions (most)
2 ball recoveries
2 fouls won
1 clearance
1 block
1 clean sheet
Virker som han spiller litt dypere enn før, så han er nære enten midtstopper/vingback som kan hjelpe til med det defensive når/om han blir parkert.
(Innlegget ble redigert 04.03.21 23:21)
N'golinho eller Jovacic? Vanskelig å velge egentlig, men vi har sett hvor hemmet vi blir hvis vi bruker N'golacic.