Om Tranferbanen står seg håper jeg vi signerer Kovacic, henter hjem Aina Zouma Reece og Tammy. Om vi får handle spillere i sommer så håper jeg vi henter Jovic og Pepe som erstatter for Eden i front. I tillegg håper jeg vi henter inn Coutinho som en av 3 indreløpere. Då mener jeg totalt sett i angrep bør vi være bedre selv uten Eden.
Pulisic/Pedro Jovic/Giroud Pepe/Willian (Håper dog vi selger Pedro for å gjøre plass til Odoi når han er tilbake)
Mitt største ønske er om en ny trener kommer inn er å selge Jorginho, flytte Kante ned få inn Coutinho og evt prøve oss på en toveis midtbanespiller å gjøre midtbanen komplett. I forsvar bør både Aina og Reece inn, gi de en sjanse som Liverpool med Robertson og Arnold. Selg unna Zappacosta, Zouma og Alonso for å frigjøre midler til en evt klassestopper. Azpi/Recce Rudiger/NY/Luiz/Christensen Aina/Emerson
Vi kan i tillegg selge unna Pasalic, Michy og Kenedy.
Ut: Eden Pedro Alonso Jorginho Zappa Zouma
Inn: Jovic Pepe Coutinho Ny sentral (Ønske Barella) og Ny stopper (Ønske Maguire)
Økonomisk blir regnestykket cirka
Ut: Eden 100-115mp, Pedro 15-20mp, Alonso 25-30mp, Jorginho 40-50mp, Zappa 15-20mp, Zouma 30mp, Pasalic 10-15mp, Batsuay 20-25mp, Kenedy 10-15mp
Tot: 265-320 mp inn
Inn: Jovic 60mp, Pepe 60mp, Coutinho 110mp, Barella 50mp, Maguire 70mp.
Tot: 350mp
Ved å drastisk endring av troppen vil vi ikke måtte bruke altfor mye penger av eget budsjett. En drømme start XI neste sesong
Kepa
Azpilicueta Maguire Rudiger Aina
Kante
Coutinho Barella
Pepe Jovic Willian
Benk: Pulisic Odoi RLC Christensen Luiz Emerson Giroud Reece.
Hva tenker folk? Dette blir dessverre bare som en drøm