Lew_Ashby: Chelsea spiller i helgen kamp nr 1 000 etter at Roman A kjøpte klubben. Så nettopp en stat på 5 mestscorende Chelsea-spillere i Russland-æraen. Noen som tar nr 5 uten å sjekke? Første fire er Lampard, Drogba, Hazard og Willian.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 21:25)

Kalou 60 mål?? Eg tror ikke eg hadde truffet på den med 10forsøk en gang
36 lese eg på wiki uten at det trenger å være rett men mer sannsynlig enn 60 tror eg
(Innlegget ble redigert 26.11.20 23:44)

Lew_Ashby: Chelsea spiller i helgen kamp nr 1 000 etter at Roman A kjøpte klubben. Så nettopp en stat på 5 mestscorende Chelsea-spillere i Russland-æraen. Noen som tar nr 5 uten å sjekke? Første fire er Lampard, Drogba, Hazard og Willian.
Mateja Kezman, selvsagt.
I kid, of course.
Kan det være JT?
Edit: Nvm, så ikke at det var en side til i tråden vår.
(Innlegget ble redigert 27.11.20 11:30)

Ja, det er en god og gratis signering. Perfekt alder på Alaba. Det er Christian Falck som melder dette, så det er veldig troverdig, som du påpeker.
(Innlegget ble redigert 27.11.20 14:08)

oddvar_kjempebra: For en jevnhet.
Chelsea-fans er emm litt for ufine mot Willian. Han var en god bidragsyter for klubben over mange sesonger, og i perioder var han faktisk lagets best spiller. I 2015/16 var han kanskje PotY, symptomatisk nok i en sesong laget ellers slet voldsomt. Han var også tidvis ganske god ifjor.
Men ufattelig frustrerende spiller å forholde seg til som fan. Bare det at 8 av 10 cornere ble slått for lavt og klarert av førsteforsvarer. Ufattelige bommer, tidvis uholdbart kroppsspråk og en egenskap som var stabil i hele perioden i klubben: merkelige valg med ballen i beina. Og ikke minst, et målpoengsnitt kun en mor kan elske.
At han også var et urolighetsmoment utenfor banen gjorde det enda vanskelige å være fan av Willian.
(Innlegget ble redigert 27.11.20 14:09)

KTBFFH: kobler oss til Alaba
Werner
Pulisic - Ziyech
XXXXX - Havertz
Kanté
Chilwell - Alaba - Silva - James
Mendy
Villeste laget!!
XXXXX blir vel fort Mount, men kan også være f. eks. Kovacic.
(Innlegget ble redigert 27.11.20 19:11)