Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Manchester United supporterne

NYTT TEMA
William_S3
William_S3Innlegg: 4592
11.05.14 17:58

Etter å ha bladd igjennom mange tråder kan det se ut som et stort flertall her håpet på Manchester City i år når de ikke var i den posisjonen selv. Det høres jo helt rart ut og unaturlig. Er det slik at United supportere kun er medgangssupportere? Det er så smått utrolig det det der at United-supporterne her hyller kjøpefotballen og pengedopinga. Jeg hadde faktisk tatt et United gull foran City gull uansett, det handler om prinsipper. 

Hermanator
HermanatorInnlegg: 22253
11.05.14 17:58
William_S3: Etter å ha bladd igjennom mange tråder kan det se ut som et stort flertall her håpet på Manchester City i år når de ikke var i den posisjonen selv. Det høres jo helt rart ut og unaturlig. Er det slik at United supportere kun er medgangssupportere? Det er så smått utrolig det det der at United-supporterne her hyller kjøpefotballen og pengedopinga. Jeg hadde faktisk tatt et United gull foran City gull uansett, det handler om prinsipper.

Du har ikke skjønt en dritt.

Håper ikke du sliter like jævlig i det virkelige livet ditt?

EndOfGreatness
EndOfGreatnessInnlegg: 2664
11.05.14 17:59

Er man medgangssupporter om man håper på City fremfor Liverpool? God tankerekke.

(Jeg håpet på Liverpool, sånn til info).

William_S3
11.05.14 17:59
Hermanator: Du har ikke skjønt en dritt. Håper ikke du sliter like jævlig i det virkelige livet ditt?

Det her var da et veldig konstruktivt svar. 

Hermanator
HermanatorInnlegg: 22253
11.05.14 18:02
William_S3: Det her var da et veldig konstruktivt svar.

Er det noe poeng å komme med et konstruktivt svar, til et tullete innlegg? 

Hvis du ikke skjønner hvorfor United heller foretrekker doplaget foran Liverpool, så kan ikke jeg hjelpe deg.

tooommm
tooommmInnlegg: 23552
11.05.14 18:04

Ikke faen heller at jeg unner Liverpool og Gerrard seriegull, og heldigvis gikk det på trynet, bokstavelig talt, for Gerrard og co.:)) Liverpool er og blir United's erkefiende, og de unner man ingenting. Når sesongen ble så totalt ræva for United, hadde det vært extra jævlig om pool i tillegg hadde tatt gullet. And it did slipped..:))

Retnuh_Flim
Retnuh_FlimInnlegg: 17953
11.05.14 18:05

Gjorde det så vondt?

William_S3
11.05.14 21:00
Hermanator: Hvis du ikke skjønner hvorfor United heller foretrekker doplaget foran Liverpool, så kan ikke jeg hj

Nei det skjønner jeg faktisk ikke. Doplag burde United supportere og Liverpool supportere kunne forenes mot enten det heter Manchester City eller Chelsea. 

Kent
KentInnlegg: 119922
11.05.14 21:05
William_S3: Er det slik at United supportere kun er medgangssupportere? Det er så smått utrolig det det der at United-supporterne her hyller kjøpefotballen og pengedopinga. Jeg hadde faktisk tatt et United gull foran City gull uansett, det handler om prinsipper.

Hvordan blander du inn medgangssupportere med City/Liverpool-gull her?

Hadde vi ikke vært medgangssupportere hvis vi hadde håpet Liverpool skulle ta det?

Ser ikke sammenhengen her.

Kent
11.05.14 21:07

Må også få si at det er utrolig hvor opphengte enkelte Liverpool-supportere er i hvem andre håper vinner eller ikke.

Kan dere ikke nyte deres egen suksess i stedenfor å tenke og mene noe om hva vi synes?

Lezah
LezahInnlegg: 61634
11.05.14 21:07

alle manu-suspekterer er domme å hater liverpool de er idioter å domme alle som ett ;(

HengeTrynet
HengeTrynetInnlegg: 24382
11.05.14 21:09
Hermanator: Du har ikke skjønt en dritt.

Ingen av dem skjønner noe som helst. Man har forklart dem hvordan det ligger ann i lang tid nå, men de evner ikke å forstå.

Jeg foreslår å ignorere slike innlegg.

zjznjobjnov
zjznjobjnovInnlegg: 122
11.05.14 21:10

Vi fotball supportere er rare. Vi klager og syter om at lag med rike eiere er "dopet" samtidig som vi håper at det "dopede" laget vinner ligaen. Jeg syns man skal slutte å syte, jeg er selv Pool supporter og gratulerer City med gullet uten problemer. De er heldige å ha rike eiere. Hva er galt med det? Jeg heiet selv på City for 2 år siden og ville mye heller at de skulle vinne enn United. Av lagene i topp 7 er City d laget jeg håper på utenom Pool. Jeg har en meget sterk mistanke om at vi Pool supportere, United supportere, Arsenal supportere, Everton supportere osv gladelig hadde sagt ja takk til rike eiere. Så slutt å hykle!  Grattis til City med gullet. Grattis til Brendan & co for en kjempe sesong og masse store stunder.

fireman56
fireman56Innlegg: 38779
11.05.14 21:15
William_S3: Er det slik at United supportere kun er medgangssupportere?

United harr vunnet flere gull enn Liverpool og er livredde for at Liverpool skal ta dem igjen. Liverpool har vel 18 og United 20 (korriger meg om jeg husker feil) og det ligger mye prestisje i det så da foretrekker de erkefienden City foran erkefienden Liverpool. Ikke spør meg hvorfor. Det får de forklare selv.

bagdad123
bagdad123Innlegg: 18719
11.05.14 21:16

ekle manusupportere skifte lag å heie på sheik mansour å oljepenger masse dop mer en armstrong domme medgangssupportere

Kent
11.05.14 21:18
fireman56: Ikke spør meg hvorfor. Det får de forklare selv.

Du har jo forklart det selv i innlegget ditt.

Liverpool har allerede 18 gull.

William_S3
11.05.14 21:32
HengeTrynet: Ingen av dem skjønner noe som helst. Man har forklart dem hvordan det ligger ann i lang tid nå, men de evner ikke å forstå.

Poenget mitt er at det er nokså ulogisk. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg