Tja, både og. I mine øyne er det snakk om tre ulemper ved bruk av AceStream:
1) Man må ligge et par minutter etter sanntid (i går lå jeg 6-7 minutter bak) for å ikke risikere at streamen skal bufre i hytt og pine. Man går ikke glipp av noe, men frustrasjonen kan etter hvert bli stor dersom laget en eier på f. eks. ligger under.
2) Bloodzeed ser ikke verdien i å streame studiosendingene. Ingen krise, men et minus for meg som elsker MNF-sendingene (ironisk nok får jeg ikke sett MNF live noe annet sted heller, men jeg foretrekker å vite at jeg ikke trenger å grave frem post-match-intervjuer ol. andre steder).
3) Kamper hvor pågangen er stor virker å ha større problemer med å holde seg smooth, og medfører bufring uansett hvor rask linje du har (med mindre du stiller inn på 5-6 minutters live-buffer - om ikke enda mer).
Bloodzeed er virkelig herlig når det funker godt og er lettvint, men det er ikke ofte nok til at jeg ikke leter etter en bedre løsning.
Bein Sports er i hvert fall ikke bra nok til at det er verdt bryet, men PLP skal visst være mulig å få ekstra billig dersom man bruker Hola eller en lignende tjeneste til å lure nettsiden deres til å tro at du er taiwansk. Indiske Starsports (tror jeg det heter) er et annet alternativer, hvor kvaliteten visst nok ikke er top notch, men hvor man får tilgang til samtlige PL-kamper til den nette sum av 50-60 spenn pr. sesong (spinnvilt billig ofc).