Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Danny Welbeck -Arsenal- *Spillertråd

NYTT TEMA
BigTonyAdams
BigTonyAdamsInnlegg: 17590
02.09.14 16:50

Det er vel på tide med en egen tråd for den ferskeste Gooneren i stallen vår.

-Ankom for £16 Mil. i følge de fleste kilder på sommervinduets siste dag fra Manchester United, en klubb han har spilt i siden han var 8 år. 

-Fikk 90 seniorkamper og 20 mål for den klubben og står pdd. bokført med 26 A-kamper og 8 mål for England.

-Welbeck kan spille i alle posisjoner på topp, har vel blitt brukt mest som venstreving på United og landslaget, men blir nok gitt sjansen som den sentrale spissen i Arsenal. 

-Hans fulle navn er fantastisk og lyder: Daniel Nii Tackie Mensah Welbeck.

-Født 26 November 1990.

Et overraskende kjøp av Wenger for de fleste dette, var linket kraftig til Spurs noen timer før, men storebror lokket nok gutten mer. Dessuten lokket nok CL mot BVB mer enn Torsdagsligaen mot giganter som Asteras Tripolis. Å spille med Özil bak seg kontra Eriksen ødelegger nok heller ikke nattesøvnen. Så gratulerer til Danny-boy som endelig har kommet seg til en anstendig klubb.

Dette blir en spennende spiller å følge med på denne sesongen, kan han som Sturridge endelig få ut potensialet sitt eller ender han opp som flopp? Gutten som hadde Henry som helt da han var barn (Wiki) blir til tider sammenlignet med han, så da er det bare å håpe Wenger kan få like mye ut av han for oss. 

Skal spille med 23 på ryggen og helst meie inn mål for oss, så da er det bare å ønske Daniel Nii Tackie Mensah Welbeck velkommen til klubben og som en av Gooner-familien.

(Innlegget ble redigert 02.09.14 16:54)

Cantona_7
Cantona_7Innlegg: 1444
02.09.14 16:52

Gratulerer. Var vi ikke snille som hjalp dere i en krise? 

Ønsker Wellbeck alt godt og håper dere tar godt vare på han.

TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 9205
02.09.14 16:54

Sukk :( 

RoyaleWithCheese
RoyaleWithCheeseInnlegg: 12446
02.09.14 16:55

Blir spennende dette, virker som en spisstype vi ikke har hatt på en stund. Både sterk, rask og god til å holde på ballen og involvere andre i spillet. Så får vi se hvordan det ligger an med avslutningene, får han det på plass så tror jeg det blir en stor suksess til en relativt lav sum.

(Innlegget ble redigert 02.09.14 16:56)

EspenAndreassen
EspenAndreassenInnlegg: 11246
02.09.14 16:58

Jeg ber til høyere makter at Wenger ikke finner på å spille han på venstrekanten (uansett om dette mest sannsynlig hadde medført at Özil hadde blitt flyttet tilbake til 10er-rollen).

Welbeck frister på Fantasy om han blir vår alenespiss.

Geosynchronous_Orbit
Geosynchronous_OrbitInnlegg: 11129
02.09.14 16:58

Henry 2.0. Sukk, dobbelt sukk og trippelt sukk.

Vær så god. Et av verdens største spisstalenter, som Ferguson allerede fikk godt i gang mot spesielt Real, hvor han var helt umulig å hanskes med. Vi vet alle hva som bor i han. Jevn bruk, og ingenting kan stoppe dere. Faen, faen og atter faen.

"The title ... take it! It's yours!" - Troy

MaybeLeo
MaybeLeoInnlegg: 28134
02.09.14 16:59

Tror dere har gjort et fantastisk kjøp.

I et eventyrlig overgangsvindu for United, er dette det eneste minuset. Men til gjengjeld var det et rimelig hardt slag. 

Geosynchronous_Orbit
02.09.14 17:00
BigTonyAdams: Et overraskende kjøp av Wenger for de fleste dette

Det var ikke noe han planla. Vi kom med utstrakt hånd. Ingen takker nei til Welbeck, og spesielt ikke for £16 mill. Røverkjøp av dimensjonale proporsjoner. Gi-bort-pris for en ny Henry. Vi bare ga bort den siste brikken i en ny runde med Invincibles, som Wenger rotet bort i første omgang.

Arshavenal
ArshavenalInnlegg: 12359
02.09.14 17:01
Cantona_7: Gratulerer. Var vi ikke snille som hjalp dere i en krise?

Skulle nesten bare mangle da vi spanderte sikret ligagull for dere to år tilbake.

Geosynchronous_Orbit
02.09.14 17:02
Arshavenal: Skulle nesten bare mangle da vi spanderte sikret ligagull for dere to år tilbake.

Nå har vi gjort det samme, og det er langt mer idiotisk. Vi skulle jo lært av dere.

BigTonyAdams
02.09.14 17:04
Geosynchronous_Orbit: Ingen takker nei til Welbeck

* Manchester United.

Din dyrkelse av Özil og nå Danny Welbeck er ganske kraftig, begynner å frykte du snart bytter klubb. Selv om det skulle bety at du faktisk bytter mening også, så det ser jeg som en relativ liten sjanse.

Walchez
WalchezInnlegg: 3014
02.09.14 17:04

Blir spennende å følge utviklingen til Welbeck. Håper virkelig at Wenger gir han en sjanse nå fremover mot jul og ikke setter han ut på kant som han har malplassert nok spillere de siste årene. 

Om vi nå endelig klarer å legge om til en litt mer direkte spillestil også så har vi enormt bra fart fremover i banen med. Ser at United-fansen sier at han er veldig bra på gjenvinning og høyt press, og det er også noe som kommer veldig godt med i vår spillestil. Han og Alexis kommer til å jage hardt sammen, og forhåpentligvis vil det føre til flere gjenvinninger høyt opp i banen. 

Thpe
ThpeInnlegg: 34265
02.09.14 17:08

Ahh... fyfaen så heldige dere er. Danny Welbeck er noe for seg selv. En ordentlig Manchester-lad!

Det er utrolig synd at Welbeck forlater United, men forstår og respekterer avgjørelsen hans. Ville ikke fått like mye spilletid som han hadde fortjent i United.

Jeg tror og håper Welly storspiller i Arsenal. Håper han blir den klassespissen vi alle ønsker han skal bli. Jeg spår suksess i den røde trøya.

Synd det er med feil logo på brystet.

Geosynchronous_Orbit
02.09.14 17:09
BigTonyAdams: * Manchester United. Din dyrkelse av Özil og nå Danny Welbeck er ganske kraftig, begynner å frykte du snart bytter klubb. Selv om det skulle bety at du faktisk bytter mening også, så det ser jeg som en relativ liten sjanse.

Jeg teller ikke med klovneklubben United i dette tilfellet. Vi har sølt bort supertalent på supertalent.

Hvorfor i huleste skulle jeg bytte klubb? Jeg misliker Arsenal på det sterkeste, men serverer opplagte selvfølgeligheter ang. Özil og nå spesielt tidsaktuelle Welbeck. Hehe, bytte mening om verdens beste 10-er og et av verdens beste spisstalenter. Right. Du har rett i at sjansen er mikroskopisk der.

Geosynchronous_Orbit
02.09.14 17:10
Thpe: men forstår og respekterer avgjørelsen hans

Det gjør jeg også. Respekterer den fullt ut. Det er klubben som dreit på draget, nok en gang. Arsenal-fansen ser ikke ut til å forstå hvilken gullgruve Welbeck er. Det får de erfare utover i sesongen. Vi også, men ikke på noe positivt vis.

(Innlegget ble redigert 02.09.14 17:10)

rannov
rannovInnlegg: 1481
02.09.14 17:12
Geosynchronous_Orbit: Jeg misliker Arsenal på det sterkeste

Kan du forklare hvorfor?

BigTonyAdams
02.09.14 17:17
Geosynchronous_Orbit: Hvorfor i huleste skulle jeg bytte klubb? Jeg misliker Arsenal på det sterkeste

Var egentlig ikke redd for det, men likevel koster jeg meg på meg en *phuu*.

le_professeur
le_professeurInnlegg: 3405
02.09.14 17:23

Ryktes om Welbz chant i kjent "Glory Man United" stil. 

Thpe
ThpeInnlegg: 34265
02.09.14 17:25
BigTonyAdams: Det er vel på tide med en egen tråd for den ferskeste Gooneren i stallen vår.

Ta godt vare på han.. :)

Walchez
WalchezInnlegg: 3014
02.09.14 17:34

Wilshere ser ut til å ta han godt imot. http://instagram.com/p/scTvqRCz1W/

Fint at de sannsynligvis får et par kamper sammen også før neste kamp. I morgen mot Norge bør det jo bli en del "angrepstrening", mens det mot Sveits neste uke nok blir en jevnere og bedre kamp for kamptrening. 

thomas166
thomas166Innlegg: 4085
02.09.14 17:53

Er ikke denne Welbeck litt oppskrytt av enkelte her inne . Ikke er han vel topp i link up play , og ikke som bakromstrussel heller, men har vel stort potensiale . Men det er det jo en masse av spillere som har hatt , men uheldigvis for dem så havnet de aldri i rett prestasjonsgruppe.

TheUnitedWay
02.09.14 17:55

Kjekt for Arsenal å få inn en som vet hvordan det er å vinne Premier League :) 

wæææææææ

TheUnitedWay
02.09.14 17:57
thomas166: Ikke er han vel topp i link up play , og ikke som bakromstrussel heller,

Døøøøh, kom igjen da. 

thomas166
thomas166Innlegg: 4085
02.09.14 17:59
TheUnitedWay: Døøøøh, kom igjen da.

Hva mener du er styrkene hans da , og eg skjønner jo att han inte er non billigmaskin.

Cantona_7
02.09.14 18:00

Det er en enorm opphausing av Wellbeck her, på grensen til sykt. Skulle tro han var Maradona. Han er god ja, men langt fra så god som enkelte her mener. Kommer nok ikke til å spille i Arsenal heller når Giroud er tilbake.

CogitoErgoDoleo1
CogitoErgoDoleo1Innlegg: 5544
02.09.14 18:07

Jeg kondolerer.

Arshavenal
ArshavenalInnlegg: 12359
02.09.14 18:10
Cantona_7: Det er en enorm opphausing av Wellbeck her, på grensen til sykt. Skulle tro han var Maradona. Han er god ja, men langt fra så god som enkelte her mener. Kommer nok ikke til å spille i Arsenal heller når Giroud er tilbake.

Giroud er ikke tilbake før nyttår. Welbeck vil få mye tid til å bevise hva han kan før den tid.

Cantona_7
02.09.14 18:11

Men Giroud går nok glatt innpå laget nesten uansett. Giroud er jo Wengers gullgutt.

Andropov
AndropovInnlegg: 33382
02.09.14 18:41
Cantona_7: Det er en enorm opphausing av Wellbeck her, på grensen til sykt.

En skulle tro det var Den nye Duncan Edwards på disse syke reaksjonene. Btw er det noen som vet om en god Taverna i Oldham området ?

Myril
MyrilInnlegg: 19505
02.09.14 18:45

http://dogandduckcabaret.webs.com/

Her selger de selvsagt både hund og and. "Anbefaler" å sjekke ut "About us".

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg