Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Chris Smalling

NYTT TEMA
Leedelse_United
Leedelse_UnitedInnlegg: 2801
27.09.15 11:01

Jeg vet ikke om denne mannen har en egen tråd, men etter det som har skjedd til nå denne sesongen mener jeg definitivt at han trenger det. Nå har jeg sett alle kampene til United i år minus den mot Ipswich.

Det Smalling har vist er at han er den neste store engelske stopper. Han har enorm fysikk,  han er smart, kan skåre mål, og han er ekstremt hurtig. United har med Smalling og Blind 4 clean sheets på 7 kamper i PL. Hovedårsaken til dette er Smalling, med lille Blind ved siden av seg er han nødt til å ta det fysiske hovedansvaret, rydde unna. Det har han gjort. Jeg var bekymret med det paret i begynnelsen, men nå er min tvil borte. Smalling har klart seg strålende mot alle motstanderne. Ved baklengsmålene har andre vært svak bl.a. Rojo.

Jeg har troen på at fremover nå kan Smalling løfte det engelske landslaget også mot de gode lagene. England har manglet en defensiv trygghet, med Smalling og en voksende Stones tenker jeg at skuta kan bli vanntett. 

Det blir spennende å følge fremover, så får vi krysse fingrene om at han ikke blir rådet av skader.

(Innlegget ble redigert 27.09.15 11:02)

Cityvenn
CityvennInnlegg: 11775
27.09.15 11:05

Han passer inn i måten VGaal spiller med laget på nå iallefall . Blind er nok også en midt i blinken makker.

Leedelse_United
27.09.15 11:07

Blind er en spillende stopper, og der finner vi egentlig de eneste begrensningene til Smalling, men han gjør det enkelt og leverer ballen fra seg. Blind kan nok slå bedre pasninger fremover ala den til 1-0 målet i går.

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 6778
27.09.15 16:22
Leedelse_United: Jeg vet ikke om denne mannen har en egen tråd

Han har en egen tråd, men uansett et bra innlegg. Synes han har vært den beste stopperen i ligaen så langt i år, veldig dominant i duellspillet og har forbedret seg med ballen i beina. Det handler om å holde seg skadefri for hans del.

Lala20
Lala20Innlegg: 1976
27.09.15 23:18

Med to kamper i uka framover er det ingenting i skadehistorikken til Smalling som tilsier at han skal fortsette med dette spillet i så mange kamper til. Gruer meg allerede til landslagspausen, typisk at det dukker opp en strekk snart.

glycinello
glycinelloInnlegg: 4461
27.09.15 23:32
Ale-Jet: Det handler om å holde seg skadefri for hans del.

Der var det gjort. Nå blir han skadd på trening eller i midtuken, og må stå over mot Arsenal, Everton og City. Garantert:)

Ale-Jet
28.09.15 00:10
glycinello: Der var det gjort.

Hehe, slapp av. Føler meg trygg på at han holder seg skadefri og leverer stabilt gjennom hele sesongen. Virker å være bedre trent enn noen gang.

glycinello
glycinelloInnlegg: 4461
28.09.15 08:26

Bank i bordet, krysser fingre og alt det der:)

Leedelse_United
30.09.15 22:38

Kampens gigant i kveld. Banens beste sammen med Mata. Han skåret til og med vinnermålet. Fantastisk spiller.

ManUtdManiac
ManUtdManiacInnlegg: 6368
01.10.15 01:57

Fikk en skikkelig uggen følelse når han landet forkjært etter hodeduellen med Bas Dost.

ibracadabra
ibracadabraInnlegg: 377
01.10.15 02:14

Smalling er en gigant. En av vårs desidert viktigste spillere! Ja, han er nok ikke noen spillende stopper, men det er flott å se han passere ledd. Når han setter fart kutter han fort forbi nærmeste ledd og skaper overtallssituasjoner med ballen i beina. Det er rå egenskap.

(Innlegget ble redigert 01.10.15 02:15)

Ale-Jet
01.10.15 02:15

Holder han seg skadefri gjennom sesongen så har vi en sjanse på tittelen.

Leedelse_United
04.11.15 17:16

Nok en stor kamp av giganten i går. Spesielt da han blokkerte rett før 1-0 målet. Jeg er mektig imponert av giganten!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester