Fra Canal Digital:
"TV 2 justerer prisen på TV 2 Sport Total
Ny pris vil fra 1. april 2016 være kr 449,- per måned. I tillegg vil kanalpakken fra samme dato endre navn til TV 2 Sport Premium."
Har vært en del prisøkninger på produktet den siste tiden. Begynner å bli alvorlig dyrt med engelsk fotball. Man får riktignok en sesong med Tippeligaen med i denne total-pakken, og det finnes muligens et litt rimeligere alternativ om man kun skal ha engelsk fotball (mellom 360-400 kr vil jeg tro). Men sammenlignet med Viasat Sport, som blant annet sender Champions League, La Liga, Serie A, Ligue 1, NHL, NFL, darts, Formel 1, boksing, håndball og har inkludert NHL Gamecenter i prisen for 279,- (får TV-pakken (sport) og Viaplay gratis), er prisen derimot ganske brutal.
Hva tenker vi?
(Innlegget ble redigert 19.02.16 16:01)

clavin: Du kan eksempelvis se live-bilder fra stadion mens kampene pågår.
Ja, for det er verdt 5000 pr år.
Jeg er totalt uinteressert i all driten de skal legge til for å få endene til å møtes. Hadde jeg vært interessert i norsk fotball, så hadde jeg skaffet meg norsk fotball, og ikke noe mer.
(Innlegget ble redigert 21.02.16 00:27)

Det blir nok "snylte på venner-taktikken" etter denne prisøkningen. Studentbudsjettet strekker ikke til rett og slett.. Blir dyrt når man allerede har Netflix og Viaplay fra før av.
(Innlegget ble redigert 21.02.16 00:36)

Fikk den e-posten jeg og. Men det står jo ikke i den hva pakka koster i dag. Hvor mye er prisøkningen på?
Sist jeg regnet på det lå jeg på rundt 1300kr/mnd for TV og nett. Etter justeringer fra Viasat og TV2 nylig så ligger jeg vel brått på nærmere 1500kr/mnd.
18000kr i året, det. Dæven.
(Enda godt Canal Digital passer på at jeg ikke betaler for mye for TVNorge...)
(Innlegget ble redigert 21.02.16 00:33)

Kent: Koster 369,- kr/mnd med CD kabel.
Jeg betaler 399kr for en variant som kalles TV2 Sport Total.
Edit: ...men jeg får tydeligvis Viasat Sport-pakka gratis fortsatt. Den skulle jo faktureres fra nyttår. Hysj, ikke si det til noen!
(Innlegget ble redigert 21.02.16 00:42)

ModernMan: men jeg får tydeligvis Viasat Sport-pakka gratis fortsatt. Den skulle jo faktureres fra nyttår. Hysj, ikke si det til noen!
Slapp av, de vil nok etterfakturere deg om noen måneder (:
(Innlegget ble redigert 21.02.16 00:55)

Det er ikke værre enn å velge Sumo med engelsk fotball og så chromecaste fra mobil/nettbrett, hvis man ikke har app på Smart-TV. Som OBOS medlem får man det til 249.
Synes nivået på studiosendingene er større problem enn prisen. Ikke spesielt fan av så mange av kommentatorene utenom Alsaker/Heggelund heller.
(Innlegget ble redigert 21.02.16 11:04)