Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Liverpool supporteres bruk av sosiale medier

NYTT TEMA
alek_sol

alek_sol
29.03.16 13:34

Som Liverpool supporter, jobber for tiden med en Bacheloroppgave på NTNU, om "Liverpools norske supporteres bruk av sosiale medier". Hadde satt stor pris på tilbakemelding fra dere som er Liverpool supportere, om hvilke sosiale medier/forum/fansites mm. dere benytter dere av for å mene noe, holde dere oppdatert og informere andre om hva som skjer rundt klubben. YNWA ;)

(Innlegget ble redigert 29.03.16 13:35)

Du-tar-feil

Du-tar-feil
29.03.16 13:48

Har du søkt til NSD om tillatelse til å bruke disse besvarelsene i oppgaven din? ;-)

Alekalek

Alekalek
29.03.16 14:25
IKKE MELDEPLIKTIG

Du har oppgitt at hverken direkte eller indirekte personopplysninger skal registreres i prosjektet.

Dersom det ikke registreres personopplysninger,vil prosjektet falle utenfor meldeplikten.

Det er da ikke mulig å sende inn skjema til personvernombudet.

Alekalek

Alekalek
29.03.16 14:26

Som Liverpool supporter, jobber for tiden med en Bacheloroppgave på NTNU, om "Liverpools norske supporteres bruk av sosiale medier". Hadde satt stor pris på tilbakemelding fra dere som er Liverpool supportere, om hvilke sosiale medier/forum/fansites mm. dere benytter dere av for å mene noe, holde dere oppdatert og informere andre om hva som skjer rundt klubben. YNWA ;)

PS: Alle tilbakemeldinger blir behandlet anonymt :)

KongOjo

KongOjo
29.03.16 23:22

Er ikke Liverpool suppprter, men kan avsløre at ca 75%++ av LFC supportere som kommenterer på facebook er mer opptatt av United sin trener enn sin eget lag. Her er det selvfølgelig ett slingringsmonn, men bare slå deg løs å bruk min lille undersøkelse hvis nødvendig. 

molster

molster
30.03.16 09:05

Hva er det slags studie du går? Sosiologi?

Alekalek

Alekalek
30.03.16 16:26

Jeg går medievitenskap

Aveirinha

Aveirinha
30.03.16 17:39

Bruker hovedsakelig RAWK og kommentarfeltet hos Daily Mail når jeg skal diskutere Liverpool med fellow Redmen.

Edit: YNWA.

(Innlegget ble redigert 30.03.16 17:40)

Hermanator

Hermanator
30.03.16 17:52
KongOjo: Er ikke Liverpool suppprter, men kan avsløre at ca 75%++ av LFC supportere som kommenterer på facebook er mer opptatt av United sin trener enn sin eget lag. Her er det selvfølgelig ett slingringsmonn, men bare slå deg løs å bruk min lille undersøkelse hvis nødvendig.

Slik er det med mine Poolbekjente på FB hvertfall. 

EndOfGreatness

EndOfGreatness
30.03.16 18:01

Det virker i hvert fall som om alle de innavla liverpoolsupporterene bruker dette forumet til diskutere lfc.

Så får du velge om du vil bruke denne informasjonen i din bacheloroppgave.

Lezah

Lezah
30.03.16 18:09

Jeg skriver mye på den norske nettsiden som f.eks vist her.

terry_26

terry_26
30.03.16 23:58
Lezah: Jeg skriver mye på den norske nettsiden som f.eks vist her.

Det er det pinligste jeg har lest på en stund.

Hermanator

Hermanator
31.03.16 00:14
terry_26: Det er det pinligste jeg har lest på en stund.

Javisst. Han har faktisk gått ut med navn på oppgulpet også. Knut Th. snur seg i graven. 

milanB

milanB
31.03.16 00:38

Bruker stort sett red cafe. Der diskuteres Liverpool 24/7. Mange glupe, saklige brukere der inne. Anbefales.

Glory glory....

diskobox

diskobox
31.03.16 03:22
Hermanator: Han har faktisk gått ut med navn på oppgulpet også. Knut Th. snur seg i graven.

Wow, såpass? Artikkelen har jo vært en gjenganger, opp gjennom, selvsagt ikke uten grunn, da den er noe av det mest pinlige stykke arbeid i supporterklubber-saker på nett noensinne. Men hadde du våget å påstå dette om faren, hvis du tilfeldigvis fikk sjansen til å møte fyren? "Faren din snur seg i graven". 

Svarer du "nei", så er det greit, da fortsetter du å være en som i manges øyne fremstår som en litt opp i årene fysisk, med en mental alder midt i tenårene.
Svarer du derimot "ja", så har du all min respekt.

For øvrig verdt å nevne at Kine åpenbart arvet de beste egenskapene fra faren. ;)

(Innlegget ble redigert 31.03.16 03:30)

Biscan2

Biscan2
02.04.16 16:26

Liverpool.no eller reddit som regel.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg