Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Chelsea - Arsenal

NYTT TEMA
LeCoq
LeCoqInnlegg: 6844
31.01.17 23:21

Når: Lørdag, 13:30
Hvor: Stamford Bridge
Kanal: TV2 Sport Premium

Alt er over. Takk og farvel.

Ospina
Gabriel - Mertesacker - Holding - Gibbs
Niles - Iwobi
Lucas - Jeff - Welbeck
Giroud

Kamptips: Chelsea 10-0 Arsenal

hillier
hillierInnlegg: 3791
31.01.17 23:22

Mulig å gi de blå walkover her? 

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12587
01.02.17 01:12

Overrasket over at Sanogo ikke er inne her

(Innlegget ble redigert 01.02.17 01:12)

Vietto
ViettoInnlegg: 3984
01.02.17 01:16

Vi taper. Men håper på dette:

Ospina - Bellerin, Mustafi, Koscielny, Monreal - Chamberlain, Coquelin - Iwobi, Özil, Welbeck - Sanchez

grock19
grock19Innlegg: 82952
01.02.17 02:23

Djorou? Arsenal tar langt flere poeng med ham på banen. 

BigTonyAdams
BigTonyAdamsInnlegg: 17575
02.02.17 13:15

Kjenner jeg gruer meg til denne kampen.

Odysseen
OdysseenInnlegg: 4536
02.02.17 15:55

Håper vi stiller slik:

Martinez
Jenkinson-Mertesacker-O'Connor-Pleguezelo
Maitland-Niles-Iwobi
Debuchy-Lucas-Willock
Sanogo

Dette laget bør slå Chelsea ganske greit. Kan ikke forstå hvorfor vi ikke skal vinne denne, PL har vel sjeldent sett en større favoritt i noe oppgjør, noensinne.

Nei, men helt seriøst. Ligaen er over, vi ryker i CL og står igjen med FA-cupen. Det er bare å spare alle spillere som kan spares i dette oppgjøret, da vi taper uansett. Jeg er så lei av Stamford Bridge og Chelsea, jeg er så lei av å alltid bli skuffet. Jeg er jevnt over lei av det meste når det gjelder denne klubben og ikke minst fanbasen vår. 

Tipper det ender 4-0 til hjemmelaget, hvor Moh og Ty blir nektet inngang til stadion pga. hudfargen, etterfulgt av et hjerteinfarkt på Claude i intervjuene etter kamp. 

(Innlegget ble redigert 02.02.17 15:55)

Odysseen
02.02.17 15:56
hillier: Mulig å gi de blå walkover her?

Om det hadde vært mulig burde vi gjort det. Tap med 3 er noe av det bedre vi kan få med oss fra denne matchen. Ville hjulpet på målforskjellen, som kan bli avgjørende i kampen om Europa League denne sesongen.

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 14687
02.02.17 16:23

1-1

ONV95
ONV95Innlegg: 4376
02.02.17 16:35

Seier til Arsenal ligger i kortene her. Vi leverer aldri i hht forventningene.

Bacary
BacaryInnlegg: 20843
02.02.17 18:01
Odysseen: Jeg er jevnt over lei av det meste når det gjelder denne klubben og ikke minst fanbasen vår.

Du burde skjemmes over deg selv også. 

TheUntouchable
02.02.17 18:05
Odysseen: O'Connor-Pleguezelo

Du mener vi skal hente de to tilbake fra lån for å spille her? Får håpe vi har en klausul da

(Innlegget ble redigert 02.02.17 18:06)

TheUntouchable
02.02.17 18:08

Cech

Bellerin - Mustafi - Koscielny - Monreal

Ox - Coquelin

Walcott - Ozil - Welbeck

Sanchez

Dette er selvfølgelig bare mitt ønskede lag. Andre har andre meninger, og det er helt ok. Jeg har blitt en ny mann ser dere.

(Innlegget ble redigert 02.02.17 18:09)

JFT_96
JFT_96Innlegg: 23621
02.02.17 18:12

Tips 2-0.

Odysseen
02.02.17 18:12
TheUntouchable: Du mener vi skal hente de to tilbake fra lån for å spille her? Får håpe vi har en klausul da

Ja, nettopp det vi skal ;-)

Hehe, tok bare de to første navnene jeg kom på fra "reservelaget", i et innlegg gjennomsyret av ironi. Noe jeg også regner med du forstod.

Odysseen
02.02.17 18:13
Bacary: Du burde skjemmes over deg selv også.

Hehe, det er så fint det her. De gangene man selv ikke blir nevnt ved navn, men allikevel tar det såpass til seg, ja da bør man kanskje tenke over hvorfor man reagerer som man gjør? Ikke vet jeg, jeg har allerede gjemt meg under sengen jeg etter den reprimaden der. 

TheUntouchable
02.02.17 18:13
Odysseen: Hehe, tok bare de to første navnene jeg kom på fra "reservelaget", i et innlegg gjennomsyret av ironi. Noe jeg også regner med du forstod.

Ja ja, var helt med på den. God banter det, det er viktig for å bedre stemningen!

filesnisk
filesniskInnlegg: 1009
02.02.17 18:14

Jeg er så glad for at jeg sitter på et fly når kampen går, og slipper å lide meg gjennom den.

Nå var ikke Chelsea videre gode på tirsdag de heller, men det trengte de heller ikke for å holde et møkkalag som Liverpool til uavgjort.

Spår at Özil tar på seg den sedvanlige usynlighetskappen sin, Sanchez knyter skolissene på vranga, Bellerin tar på seg Santi sin boxer, og Ramsey.. Ramsey.. Seriøst, jeg spiller heller med 10 spillere enn med Ramsey om dagen. Og resultatet: Vi unngår to-sifret såvidt det er, og taper med 8 mot 1. Det ene målet vårt scores av en ukjent mann som løper inn på banen under kampen iført en Mourinho-maske. Napper til seg ballen fra, ja riktig, Ramsey, pløyer seg mellom beina til David Luiz, og lobber ballen over Curt. Deretter løper "Mourinho" bort til Wenger, løfter såvidt på maska og viser sitt sanne ansikt, for deretter å forlate stadion med vaktene hakk i hæl på Wenger som med mord i blikket beinflyr etter maskefjes.

Odysseen
02.02.17 18:15
TheUntouchable: Ja ja, var helt med på den. God banter det, det er viktig for å bedre stemningen!

Skadefryd, er det ikke det man kaller det? Humor er det eneste som kan få oss igjennom det her.

Bacary
BacaryInnlegg: 20843
02.02.17 18:32
Odysseen: Hehe, det er så fint det her. De gangene man selv ikke blir nevnt ved navn, men allikevel tar det såpass til seg, ja da bør man kanskje tenke over hvorfor man reagerer som man gjør? Ikke vet jeg, jeg har allerede gjemt meg under sengen jeg etter den reprimaden der.

Du bommer totalt igjen. Det var tapermentaliteten din jeg siktet på. Gå å ta medisinen din nå. :)

TheUntouchable
02.02.17 18:35
Bacary: Gå å ta medisinen din nå. :)

Synes ikke dette er noe hyggelig å skrive, med mindre det er banter

Kiedis
KiedisInnlegg: 9543
03.02.17 10:20

Her er jeg mest spent på om det kreative geniet Özil kan knappe innpå Kyle Walker på assist-rankingen.

Tig_
Tig_Innlegg: 565
03.02.17 11:13

hmmm....men har Chelsea noke stille opp mot Arsenal her?

Makatelli
MakatelliInnlegg: 9993
03.02.17 12:34

Jeg er langt i fra så pessimistisk for denne kampen som de fleste andre Arsenal fans her inne. Jeg tror det her blir en jevn kamp. Tipper 0-0 eller 1-1.

VGoth
VGothInnlegg: 14095
03.02.17 12:37
Odysseen: Ligaen er over, vi ryker i CL

Ikke undervurder flaksen. Dessuten er "alltid" ligaen over. Det er alltid "Wenger Out" etter hvert tap, og Wenger In etter hver seier, og i mai feirer dere som gale fordi dere ender over uheldige Tottenham.

Hva angår flaks er det rått parti. Arsenal har ingen over og ingen ved siden av der, og som vi har sett så mange ganger før, så avgjør den oftere kamper for Arsenal enn det dyktighet, og gjerne tilhørende udyktighet hos motstanderlaget, gjør.

Chelsea er mye dyktigere og har en totalt overlegen manager. Allikevel er Arsenal favoritten pga. flaks. Det sier sitt.

Justice 96
Justice 96Innlegg: 38478
03.02.17 13:05

Typisk med poeng til Arsenal her. De pleier å reise seg mesterlig mot storklubbene. 1-1

TheArsenalWay
TheArsenalWayInnlegg: 2859
03.02.17 13:12
VGoth: Ikke undervurder flaksen. Dessuten er "alltid" ligaen over. Det er alltid "Wenger Out" etter hvert tap, og Wenger In etter hver seier, og i mai feirer dere som gale fordi dere ender over uheldige Tottenham. Hva angår flaks er det rått parti. Arsenal har ingen over og ingen ved siden av der, og som vi har sett så mange ganger før, så avgjør den oftere kamper for Arsenal enn det dyktighet, og gjerne tilhørende udyktighet hos motstanderlaget, gjør. Chelsea er mye dyktigere og har en totalt overlegen manager. Allikevel er Arsenal favoritten pga. flaks. Det sier sitt.

Må bare få si hvor mye jeg beundrer arbeidet ditt, du er virkelig et forbilde for resten av trollsamfunnet på vgd. Å bruke så mye av fritiden sin bare for å lage kvalm på nett, det er ekte lidenskap og engasjement.

VAVAVOOM
VAVAVOOMInnlegg: 2533
03.02.17 13:22

Kanskje det absolutt viktigste i morgen er at Alexis starter på topp. Eventuelt Welbeck. Vi trenger fart. Starter Giroud blir det tap. Han kan komme inn som joker hvis det trengs. Det er hans beste rolle i laget.

Artaxerxes
ArtaxerxesInnlegg: 68077
03.02.17 13:25
VGoth: Hva angår flaks er det rått parti. Arsenal har ingen over og ingen ved siden av der, og som vi har sett så mange ganger før, så avgjør den oftere kamper for Arsenal enn det dyktighet, og gjerne tilhørende udyktighet hos motstanderlaget, gjør.

«Seier venter den, som har alt i orden – hell kaller man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt å ta de nødvendige forholdsregler i tide – uhell kalles det.»

LeCoq
LeCoqInnlegg: 6844
03.02.17 13:25

Fra spøk til alvor: 

Cech
Bellerin - Mustafi - Koscielny - Gibbs
Ox - Coquelin
Walcott - Özil - Welbeck
Alexis

Giroud inn etter 70-75 minutter. Alexis flyttes ned på vingen. Det er helt avgjørende at vi utnytter farten vi har i laget. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg