Det er jeg helt enig!
Utifra det jeg har sett av Draxler, så hadde jeg tatt Draxler + van Dijk før Coutinho.Coutinho er en bedre spillere, men Draxler holder høyt nivå han også.
Dessuten er behovet for en midtstopper som klarer seg 1v1 helt forbanna prekært, all den tid Klopp spiller den type fotball han gjør. Hvis han ikke legger om på midtbanen og setter Henderson/Can i en mer defensive rolle, så blir det uhorvelig mange 1v1-situasjoner kommende sesong for forsvaret vårt, spesielt mot lag vi skal føre spillet mot. Da er vi helt avhengig av to stoppere som kan forsvare seg 1v1, 1v2, 2v2 osv. Rett og slett stoppere som innehar fysikk, hurtighet og klokskap nok. Matip tror jeg klarer dette, men jeg er langt mer usikker på Lovren. Blir en av disse skadet og Klavan må inn, så er det fullstendig krise.
Mot topplagene, når Klopp uansett legger seg litt dypere og satser på kontringer, så er ikke problemet det samme. Da er midtbanen mye dypere og hjelper forsvaret i en langt større grad. Da er ikke behovet det samme for en midtstopper av ypperste klasse, grunnet færre dueller.