Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hull - Liverpool

NYTT TEMA
JFT_96
JFT_96Innlegg: 23621
02.02.17 07:21

Lørdag 16.00

Liverpool kommer fra en forferdelig januar til dette oppgjøret mot et Hull som med ny manager begynner å finne formen. Heldigvis begynner det endelig å lysne på skade/forfalls-fronten og vi kan faktisk håpe å få se Lallana, brassene og Mane sammen igjen på første gang på hundre år. Uansett sliter Liverpool mot antatt dårligere lag, og Hull holdt Mourinhos fantastiske United til 0-0 i midtuka - så endimensjonale Klopp skal nok få slite med å bryte ned tigerne. Håper på

Karius Clyne Matip Lovren Milner Gini Hendo Lallana Coutinho Firmino Mane

kamptips: 2-1 (Mane scorer for oss) 

kjør debatt

chelsea8
chelsea8Innlegg: 30470
02.02.17 07:36

Dette kommer ikke til å bli enkelt.

Kiedis
KiedisInnlegg: 9543
02.02.17 08:52
chelsea8: Dette kommer ikke til å bli enkelt.

Naturlig nok ikke. Vel har Liverpool vært ganske svake i det siste, men de er uansett på fjerdeplass.

Men scorer vi først, bør mulighetene være meget gode.

minuspol
minuspolInnlegg: 36398
02.02.17 08:57
chelsea8: Dette kommer ikke til å bli enkelt.

Ingen Lazar mot Liverpool. Dette går greit altså.

TheRedDevils
TheRedDevilsInnlegg: 25828
02.02.17 08:59
Kiedis: Men scorer vi først, bør mulighetene være meget gode.

Alt handler om å sette den sjansen når den kommer, gjør man det vinner man. 

waingro
waingroInnlegg: 1213
02.02.17 09:03
Kiedis: Men scorer vi først, bør mulighetene være meget gode.

Kiedis trodde han var logget på med PL-kontoen.

Kiedis
KiedisInnlegg: 9543
02.02.17 09:20
waingro: Kiedis trodde han var logget på med PL-kontoen.

FSG! Edder! Galle! Neida.

Skulle være morsom og bruke "vi" om Hull, men ser at jeg burde formulert meg mer idiotsikkert (no offence).

Kevin-Ball
Kevin-BallInnlegg: 2330
02.02.17 10:56

Ingen kamper i PL er enkle,  iallfall ikke mange.

bernt007
bernt007Innlegg: 22320
02.02.17 17:45

Hull har spilt bedre enn poengsummen indikerer, også under Phelan. Marco Silva har tatt det videre ved å skjerpe det defensive (som tidvis var ganske suspekt tidligere i sesongen).

SirOwen
SirOwenInnlegg: 50118
03.02.17 02:20
JFT_96: Karius Clyne Matip Lovren Milner Gini Hendo Lallana Coutinho Firmino Mane

I'll second that motion.

Masaniello
MasanielloInnlegg: 8234
03.02.17 08:00

Blir deilig å stille toppet for første gang på et par-tre måneder! Eneste spørsmålstegnet er vel keeeperplassen, men det meste tyder på at Mignolet fortsetter.

Men Hull har fått et oppsving under ny manager, og dette blir neppe en enkel kamp.

Barbosa
BarbosaInnlegg: 4436
03.02.17 08:28

Typisk bananskall for Liverpool.

ONV95
ONV95Innlegg: 4376
03.02.17 09:41

Etter en "mense horribilis" på grunn av at nøkkelspillere har vært skadet eller i Afrika, så reiser selvsagt klassemannskapet seg igjen.

Jeg tipper at Klopps menn går gjennom Februar med full pott, mens Contes gutter klapper sammen som et korthus nå.

lsklars
lsklarsInnlegg: 77992
03.02.17 09:45

Her kommer Klopps disipler tilbake på vinnersporet. 0-3. 

John||Locke
John||LockeInnlegg: 9696
03.02.17 09:54

Hull er en walk in the park. Bør bli overkjøring.

-Pat

forbasket
forbasketInnlegg: 342
03.02.17 14:09

Det går ikke an å jinxe andre lag enn sitt eget dah! I så fall ville jo alle "topplagene" tapt hele tiden.

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 14687
03.02.17 15:54
Barbosa: Typisk bananskall for Liverpool.

alle lag i PL er isholke i bratt nedoverbakke i turnsko om en senker seg ett par prosent. Større forskjell er det faktisk ikke om motstander er skjerpet. Noe de laga som ligger lavt på tabellen jo omtrent bestandig er når en møter topplag.

Holder en ikke paraplyen steady mot vinden da så vrenger den seg med en gang.

PremierLeague
PremierLeagueInnlegg: 17537
03.02.17 17:23

"og dette blir neppe en enkel kamp"

- Skulle til å skrive at nå kommer Frsnny med en eller annen selvfølgelighet om at ingen kanper i PL er enkle og at man ikke kan senke skuldrene mot noen lag i PL.

Men så ser jeg at han og selvfølgelighetene sine kom meg i forkjøpet. Selvfølgelig.

Masaniello
03.02.17 18:07

I utgangspunktet er Hull denne sesongen en enkel kamp, og jeg forventer trygg seier. Men det er likevel noe med Hull etter mansgerbyttet som gjør at det jevner seg noe ut. 

milanB
milanBInnlegg: 32970
03.02.17 22:00

For første gang siden 6.November kan Liverpool stille toppet lag. Meget spesielt at man har vært 3mnd uten sitt antatt beste lag så lenge. Ganske sikker på at vi hadde ledet ligaen uten dette tullet!!

Ny kamp her, med nøytral dommer som faktisk dømmer frispark/straffer som vi har fått mot oss andre veien skal dette gå bra. Men dommere/linjedommere i PL denne sesongen er så ræva at det stinker!

den_glade_gris
den_glade_grisInnlegg: 6118
03.02.17 22:55
milanB: Ny kamp her, med nøytral dommer som faktisk dømmer frispark/straffer som vi har fått mot oss andre veien skal dette gå bra. Men dommere/linjedommere i PL denne sesongen er så ræva at det stinker!

Alle lag surver over dommere og du ser bare en vei med veldig røde briller på. De har en fryktelig vanskelig jobb og PL er nok den vanskeligste å være dommer i. Det går fryktelig fort . Linjemennene imponerer. Jeg tror du skulle prøvd dette selv i en slowmotion kamp i norsk fotball. Vi sitter foran TV kassa og må har reprsier for å se om det er rett eller galt. Da blir det bare teit å skylde på dommerne, men noen legger seg på en linje jeg ikke liker. Jeg foretrekker den at det skal litt til og at det ikke blåses straffer i hytt og pine. Heller bedre å misse en tvilsom en. Jeg er mer komfortabel med de dommerne.

StevenPatrick
StevenPatrickInnlegg: 28212
03.02.17 23:10
ONV95: Contes gutter klapper sammen som et korthus nå.

Mye som hjernecellene dine, altså?

Thpe
ThpeInnlegg: 34254
03.02.17 23:14
milanB: For første gang siden 6.November kan Liverpool stille toppet lag. Meget spesielt at man har vært 3mnd uten sitt antatt beste lag så lenge. Ganske sikker på at vi hadde ledet ligaen uten dette tullet!! Ny kamp her, med nøytral dommer som faktisk dømmer frispark/straffer som vi har fått mot oss andre veien skal dette gå bra. Men dommere/linjedommere i PL denne sesongen er så ræva at det stinker!

Don't know if serious...

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 14687
03.02.17 23:18
den_glade_gris: Alle lag surver over dommere og du ser bare en vei med veldig røde briller på. De har en fryktelig vanskelig jobb og PL er nok den vanskeligste å være dommer i. Det går fryktelig fort . Linjemennene imponerer. Jeg tror du skulle prøvd dette selv i en slowmotion kamp i norsk fotball. Vi sitter foran TV kassa og må har reprsier for å se om det er rett eller galt. Da blir det bare teit å skylde på dommerne, men noen legger seg på en linje jeg ikke liker. Jeg foretrekker den at det skal litt til og at det ikke blåses straffer i hytt og pine. Heller bedre å misse en tvilsom en. Jeg er mer komfortabel med de dommerne.

Rart att hun jenta som var linjemann\dame for ett par år siden og nå vel er på vei tilbake aldri bommet på en jævlig offside , og hun ble fulgt med falkeblikk både i studio og på tribunen.  De i studio måtte vel be om unskyldning etter å ha sett ting i slow motion , og det viste seg att hun hadde rett hver gang.

Hvorfor skal det da være så vanskelig for de andre??

Laurb
LaurbInnlegg: 1681
04.02.17 01:59
den_glade_gris: Da blir det bare teit å skylde på dommerne, men noen legger seg på en linje jeg ikke liker.

Er egentlig enig, men vi har hatt 3-4 offside-avgjørelser på like mange kamper hvor det bokstavelig talt har vært snakk om en meter uten at dommern har blåst. Heldigvis har de fleste av de ikke resultert i mål, bortsett fra den mot United da, som kan vise seg å være forskjell på top4 eller ikke.

WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 13832
04.02.17 02:33
FrannyLee: Rart att hun jenta som var linjemann\dame for ett par år siden og nå vel er på vei tilbake aldri bommet på en jævlig offside , og hun ble fulgt med falkeblikk både i studio og på tribunen.

Hun fikk jo unødig mye oppmerksomhet pga Andy Gray og Richard Key's kommentatortabbe. Oppstyret rundt at de fikk sparken osv. skapte nok et press som ikke ville vært der under vanlige omstendigheter.  

Justice 96
Justice 96Innlegg: 38478
04.02.17 11:33

Alle vet at Liverpool mest sannsynlig går på en skrell her. Klopp har ikke hatt noen som helst innvirkning på hvordan man snubler i bananskall av denne typen. Tips: 2-1

SpeedyTorres
SpeedyTorresInnlegg: 12287
04.02.17 11:35

Mignolet

Clyne-Lovren-Klavan-Milner

Wijnaldum-Henderson-Lallana

Mané-Firmino-Coutinho

Benk: Karius, TAA, Klavan, Can, Origi, Sturridge, EN Løk

Kamptips 0-4

Masaniello
04.02.17 11:41
SpeedyTorres: EN Løk

Antar at Moreno er på benken.

PaisleyGates
PaisleyGatesInnlegg: 11923
04.02.17 15:00

Liverpool: Mignolet, Clyne, Lucas, Matip, Milner, Can, Henderson, Lallana, Coutinho, Mane, Firmino. Subs: Karius, Moreno, Gomez, Alexander-Arnold, Origi, Sturridge, Wijnaldum

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg