Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kafé à la PL

NYTT TEMA
Gåra
GåraInnlegg: 17745
13.01.18 01:56

På tide å få tråden på rett spor. 
Hvordan bør Ulven og Anniken HUvitfeldt håndteres av vildtnemda?

WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 10964
13.01.18 05:35

Keita og VVD inn, Coutinho ut.

Er Liverpool styrket eller svekket?

Royu
RoyuInnlegg: 9680
13.01.18 05:41

Tiden vil vise

-Jolla
-JollaInnlegg: 15800
13.01.18 06:23
WaltonBreckRd: Er Liverpool styrket eller svekket?

Jeg skal være modig og legge hodet på blokka.

STYRKET!

Forøvrig er jeg i samme båt når det gjelder Liverpool sin sesong som jeg er når det kommer til Real Madrid sin sesong - altså at jeg er uenig med alle disse evige pessimistene/de som er negative til hvordan laget har prestert denne sesongen. Jeg har blitt ekstremt imponert over Liverpool, for jeg tenkte ikke at de kom til å begynne å blande seg skikkelig inn blant lag som Manchester United og Chelsea, men heller være nede og håpe på en 4. plass, mens det realistiske ville vært 5.-6.

SELV med Klopp på plass så har jeg ikke tenkt på at Liverpool skulle utvikle seg til å bli en seriøs utfordrer noen gang. Har vel fått nok av denne "neste sesong"-replikken som jeg har blitt servert hele livet. Men denne sesongen så tok jeg jaggu meg feil. Greit nok, Liverpool ligger på 4. plass, men jeg mener helt oppriktig at spillemessig så har Liverpool vært bedre enn Chelsea og langt bedre enn Manchester United (som jeg ikke synes har vært imponerende - de har jo mer enn noen annen gang vært De Gea United, og med en - ikke engang middels - men en annen keeper blant topp 5-10 i verden så hadde det laget stått med 25-30 baklengs, og ikke 16 som er fasit.)

Skulle jeg ha dømt neste sesong AKKURAT nå, så ville jeg satt Liverpool på 2. plass bak Manchester City i mitt tabelltips. Usikker på hva som skjer denne sesongen men jeg er nesten helt sikker på at det blir CL plass, og tror også at det blir topp 3.

WaltonBreckRd
13.01.18 07:07

Helt enig. Jeg vil også tro vi kommer styrket ut av et slikt scenario (Keita er jo faktisk ikke klar helt enda). Det vil selvsagt komme an på om han faktisk er så god som rykte sier, jeg må innrømme at jeg ikke har sett så mye av han.

Kan jo også bli en tilvenningperiode, nytt lag, nye lagkamerater og nytt land. I og med at han ble klar i sommer regner jeg med han har startet på en del av forberedelsene allerede. Krysser fingra for at dette går smertefritt. 

Ellers er det jo godt at en nøytral supporter ser så positivt på det for vår del. Jeg er imponert over hvordan vi har prestert denne sesongen. Med europacup-spill var det jo mange som mente vi ikke ville takle belastningen. Jeg er ikke like offensiv som ditt tips, om Keita og VvD slår til eller ikke kan fort bli forskjellen på Champions League og Europa League neste sesong.

El_Mojo
El_MojoInnlegg: 12346
13.01.18 08:01

Vi skulle hatt flere som deg, Walton. For mange mennesker er det ekstremt vanskelig å innrømme at de har sett lite av en spiller. Spesielt på VGD er det sånn at «alle har sett alle». Det er faktisk noe av det som irriterer meg mest hver gang overgangsvinduet er åpent. 

Jack_Daniels
Jack_DanielsInnlegg: 27441
13.01.18 08:28

Bruker ikke du også å sitte på kontoret og se på DVDer av potensielle transfertargets?

Faquarl
FaquarlInnlegg: 11788
13.01.18 08:47
El_Mojo: Vi skulle hatt flere som deg, Walton

Tror samtlige i liverpooltrådene har innrømt å ikke ha sett Keita.

Machine_Head
Machine_HeadInnlegg: 12780
13.01.18 09:32

Jeg har fulgt Naby siden han løp rundt som en barfot liten guttebass og sparket ball på løkka i Guinea. Har alltid visst at gutten har et immense potensial. 

GimleSag
GimleSagInnlegg: 2813
13.01.18 09:45
WaltonBreckRd: Keita og VVD inn, Coutinho ut. Er Liverpool styrket eller svekket?

Helt klart styrket...

EDIT: Hvis Keita er så forbanna god som folk ville ha det til i sommer

(Innlegget ble redigert 13.01.18 09:46)

LeCoq
LeCoqInnlegg: 5635
13.01.18 11:54
El_Mojo: Vi skulle hatt flere som deg, Walton. For mange mennesker er det ekstremt vanskelig å innrømme at de har sett lite av en spiller. Spesielt på VGD er det sånn at «alle har sett alle». Det er faktisk noe av det som irriterer meg mest hver gang overgangsvinduet er åpent.

Er så sant.

Sjekker stats på FIFA, etterfulgt av "fulgte Lorient i Ligue 2 en sesong da spiller x ble linket til klubben min. Bra fart og styrke." 

LeCoq
LeCoqInnlegg: 5635
13.01.18 12:02
WaltonBreckRd: Keita og VVD inn, Coutinho ut. Er Liverpool styrket eller svekket?

Styrket.

Hva er egentlig forventningene til dere Liverpool-supportere før en sesong? Føler at det "alltid" er litt halvdårlig stemning i klubb- og overgangstråder, selv etter topp 4-plasseringen i fjor. Er på ingen måte ment som trolling. Lurer helt oppriktig. 

TrondLFC
TrondLFCInnlegg: 4209
13.01.18 17:55

Synd at Soton mister seieren på et Maradona mål.  Videodømming kan ikke komme fort nok.

El_Mojo
13.01.18 18:56
Faquarl: Tror samtlige i liverpooltrådene har innrømt å ikke ha sett Keita.

Godt mulig det, var heller ment på generell basis. 

El_Mojo
13.01.18 18:57
Jack_Daniels: Bruker ikke du også å sitte på kontoret og se på DVDer av potensielle transfertargets?

Joda, jeg visste det meste om alt i fra Vidic til Bebe, jeg. 

-Jolla
-JollaInnlegg: 15800
13.01.18 19:13
El_Mojo: Joda, jeg visste det meste om alt i fra Vidic til Bebe, jeg.

Kan ikke være en god transfermuppet uten.

RamsherE
RamsherEInnlegg: 17308
13.01.18 19:16
TrondLFC: Synd at Soton mister seieren på et Maradona mål. Videodømming kan ikke komme fort nok.

Æsj. Skikkelig grisete mål det der.

Shenon
ShenonInnlegg: 4228
13.01.18 19:22
El_Mojo: Vi skulle hatt flere som deg, Walton. For mange mennesker er det ekstremt vanskelig å innrømme at de har sett lite av en spiller. Spesielt på VGD er det sånn at «alle har sett alle». Det er faktisk noe av det som irriterer meg mest hver gang overgangsvinduet er åpent.

Forsåvidt enig

Men, når det gjelder spesielt Keita, så ble han jo ikke akkurat linka for første gang i går...

Vil tro at en god del Liverpoolfans spesielt har sørget for å oppdatere seg litt på denne spilleren, og har kanskje sett litt mer RBL enn de normalt ville, samt at man selvsagt får med seg iallefall høydepunkter av spillerens innsats.

Det sagt, på generelt grunnlag enig med deg at det er forbausende mange exberter som frekventerer VGD...

El_Mojo
13.01.18 21:19
Shenon: Vil tro at en god del Liverpoolfans spesielt har sørget for å oppdatere seg litt på denne spilleren, og har kanskje sett litt mer RBL enn de normalt ville, samt at man selvsagt får med seg iallefall høydepunkter av spillerens innsats.

Yes, naturligvis. Jeg kritiserer vel spesielt de som skal være ute og kommentere en spiller med én gang ryktet er der, enten han spiller for en PL-klubb eller i bosnisk tredjedivisjon. 

WaltonBreckRd
13.01.18 22:14

"For mange mennesker er det ekstremt vanskelig å innrømme at de har sett lite av en spiller."

De blir vi aldri kvitt dessverre. Det samme med de som hevder å være ITK i transfervinduet. Spør man om kilde er som oftest svaret man får "det kan jeg ikke fortelle, men stol på meg dette er reelt"

Kent
KentInnlegg: 119933
13.01.18 22:18

Var det ikke KingHalvor som skrev at Keita kanskje er verdens beste midtbanespiller?

Der har vi ihvertfall én som indirekte innrømmer å ikke ha sett han.

TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 7880
14.01.18 00:28
Jokkemedkniven: Jeg pleier av og til å se kamper på Three Lions, veldig ålreit sted.

Nice, kanskje jeg tar turen der på mandag.

Faquarl
FaquarlInnlegg: 11788
14.01.18 00:51
Kent: Der har vi ihvertfall én som indirekte innrømmer å ikke ha sett han.

Men kan han bli best i Liverpool?

Retnuh_Flim
Retnuh_FlimInnlegg: 17954
14.01.18 00:52

Selv steven gerrard klarte å bli best på liverpool

Retnuh_Flim
Retnuh_FlimInnlegg: 17954
14.01.18 00:53

Serveres det Ale på denne kafeen by the way?

(Innlegget ble redigert 14.01.18 00:54)

ONV95
ONV95Innlegg: 3282
14.01.18 01:01

Blir det et godt gammeldags bar-slagsmål her inne når Sanchez meldes klar for United? 

JMAFC
JMAFCInnlegg: 4714
14.01.18 07:17
Retnuh_Flim: Serveres det Ale på denne kafeen by the way?

Dette er ikke noe by the way kafe, er da høyere kvalitet enn som så.

RamsherE
14.01.18 16:11

I kveld kommer ArsenalFanTv på besøk til kafeen! De skal prøve å underholde oss med et par innslag.

RamsherE
RamsherE
Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester