Fy faen så digg!!
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Fy faen så digg!!
Nå kommer nervene.
Vinne CL gjör de ikke.
--- Det sa du i 2005 også :)
Elendig av Robertson.
Grusomt av Mane. Roter bort ballen hele tida.
Gini er god i vanskelige bortekamper det skal han ha
Gini best så langt, ja. Eneste med tempo på midten
Mariega minner meg om Lukaku.
Touchen til Mane er grusom
Helt seriøst!! Hvordan kan han misse på ALT som prøves på?! Få det av! Eller begynn å spill enklere.
Heldig der.
Milner og Gini anonyme de første 10-15, dominerende etter det faktisk
Vi har spilt en veldig bra førsteomgang. Selvsagt en del marginer på vår side, men det trenger alle i cupspill.
Jeg er imponert over hvor rolig og rutinert vi har fremstått i en så vanskelig bortekamp, ikke helt likt oss. En omgang til reds!
(Innlegget ble redigert 14.02.18 21:33)
Bra omgang det, selv om man får bra betalt som Langli sier på Viasport. Midtbanen har vært meget bra i store deler av kampen.
Kontrollert kamp. Porto får ikke til allverden. Herlig med to bortemål!
Vi kommer hvertfall til å bli fullstendig overkjørt videre i CL, og få Man City-sifre(tap altså) når vi møter bedre lag med denne midtbanen.
Mane var en av de beste i PL i høst før han ble skadet. Skulle nesten tro at Mignolet og Karius har trent han opp i mellomtiden.
Vi spiller ellers en meget god omgang, og opptrer meget solid. Så skal man også nevne at det er en god del fravær hos Porto, men fortsatt en solid omgang. Gjengen på topp fikser nok en gang.
Det er jeg enig i, men nå kunne ikke Can spille denne. Han hadde garantert startet foran Milner. Ox kommer nok inn på en av plassene tror jeg også om vi møter et lag som f.eks Real Madrid/PSG eller Barca. Viktige med eksplosive spillere sentralt når vi møter slike lag.
Meget rotete...
Har Porto god hjemmestatistikk i europacup?
Like dårlige mottak som Mane og i tillegg masse feilpasninger. Bedre med Mane, og Ox har ikke sett bra ut når han har kommet innpå som kant synes jeg.
Første 15min i City kampen i går var det og snakk om store marginer. Ble til slutt 0-4 og City ble rost her i fra og til himmelen
Imponerende av Liverpool.
Det laget med høyest toppnivå i PL, bak City. Salah er sinnsjuk.
Fjørtoft og Carragher, det er gutta krutt.
Har Dere Symbiosen i kokeboka si?