Jobber som vanlig. Må det beste laget vinne !
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Jobber som vanlig. Må det beste laget vinne !
Beklager for manglende info i innlegget. Kampen starter kl 10.30.
I Acapulco, Mexico.
(Innlegget ble redigert 25.02.18 15:09)
Dette blir forhåpentligvis siste gang en Spurs supporter starter en tråd som handler om en kamp mellom City og Arsenal.
Nketiah 2
Welbeck 1
Walcott 1
Xhaka 1
Selvmål 1
Våre målscorere på veien mot Wembley.
Vi har sluppet inn hele to mål på fem kamper, der den ene gikk til ekstraomganger.
(Innlegget ble redigert 25.02.18 15:32)
Wenger taper 5-0 og må gå. Forresten han er jo fredet.
Dette er visstnok City-laget:
Bravo; Walker, Kompany, Otamendi, Danilo; Fernandinho, Gundogan, David Silva; Sané, Agüero, De Bruyne.
Pyttsann. Iwobi alene skaper balanse i regnestykket. Blir godt med et nivå vi kan henge oss med på.
Et lite spørsmål fra trådstarter her. Hvor får jeg sett kampen?
Der du oppholder deg, skulle jeg tro. Og på Viasat 4.
Blir denne kampen spilt på Emirates?
Men du har jo garantert riktig kanal, Lars! Sendes den ikke på Viasatan 4?
Ryktes at kampen kan ses på Viaplay. Men den tjenesten har neppe Arsenal-supportere tilgang til.
Ospina
Mustafi
Koscielny
Chambers
Bellerin
Xhaka
Wilshere
Monreal
Ramsey
Ozil
Aubameyang
Benk: Cech, Kolasinac, Mertesacker, Elneny, Maitland-Niles, Iwobi, Welbeck
(Innlegget ble redigert 25.02.18 16:35)
IWOBI ER PÅ BENKEN, IWOBI ER PÅ BENKEN!
Chambers? Hva faen?
JAAAAAAAAAAAAAAA
Eeh.. Chambers??
Arsenal XI vs. Man City: Ospina, Bellerín, Mustafi, Koscielny, Chambers, Monreal, Xhaka, Ramsey, Wilshere, Özil, Aubameyang
3 bak med Chambers. Monreal vingback. Jeg kjøper den.
Synes det ser bra ut jeg, Wenger. Hører du?
(Innlegget ble redigert 25.02.18 16:38)
Bra lag det, men hvorfor ikke Kolasinac som vingback og Nacho som stopper? Chambers er krisedårlig.