Er det noen som er fornøyd med nye utformingen?
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Er det noen som er fornøyd med nye utformingen?
Nei
Får man fortsatt pling når det er mål?
Jeg etterlyste plingen i går :D - noen som vet hvor den er?
Og lagoppstillingen - den viser heller ikke hvem som er byttet ut og inn?
(Innlegget ble redigert 03.03.18 17:54)
Bytter var nok noe de ikke hadde forutsett.
Møkk.
Flashscore.com
For meg virker det som de har publisert en betaversjon, altså ikke ulikt VGD...
Synes den er bra. Mindre reklame som popper opp, flere ligaer og i tillegg går ikke siden til toppen igjen etter at man har vært inne på en kamp.
Minuset er når VG sine kommentatorer følger kampene. Lite interessant å lese Lol, har du sett på makan, ojojoj.. skulle tro det var drittunger som satt og skrev
At det finnes folk som i 2018 fortsatt bruker VGLive er for meg en gåte.
Enig med siste taler
Forlag til hva man kan bruke? Ullfarne/MadBum?
Skandale at de ødelegger et godt produkt.
Den ser helt jævlig ut. Nitrist.
Elsker nye VG Live.
Grusom. Ser ut som noe fra tidlig internett dagene. Alt på siden er minst dobbelt så stort som det burde være. Det er null symmetri mellom kamper, lag og tabell slik forrige VGlive gjorde bra. Jeg telte og fant ut at du må bla gjennom over 10 ark for å komme til bunns der mesteparten av det du ser er kun en blank vegg. Amatørmessig er bare fornavnet.
(Innlegget ble redigert 04.03.18 06:35)
Her var det mangen Eksberter
Grusom.
Nettavisen sin funker. Nye VGlive er noe uoversiktlig dritt.
Er enig i det første, men uenig i det andre. Dette er klassisk 2018. Altså tilpasset relativt små, håndholdte produkter og ikke for PC'er.
Det vil si at du må gjemme mye av informasjonen for å få plass til alt, mens på gamle VG-live, så hadde du det meste tilgjengelig på en skjerm.
Men dette blir jo mer og mer vanlig.
Grusom og veldig lite oversiktlig.
Hvis det er argumentet, kunne de gjøre som alle andre store nettsider har gjort med deres egne. Lage en versjon for mobil og en versjon for PC.
Jeg kom to ganger i går grunnet nye vg live
Ja, men det har tydeligvis ikke ønsket det. For det er jo ikke usannsynlig at det ville medført økte kostnader.
Rett og slett grusom, og tre skritt tilbake i forhold til den gamle versjonen.
Har likt VGLive og holdt meg til den, men nå kommer jeg til å finne meg noe nytt.
Er fornøyd med at man kan kollapse enkelt ligaer i oversikten på venstre. Det var et stort savn i forrige utgave sammenlignet med original versjonen. Var fælt at man måtte bla i et minutt for å komme frem til ligaen man ville sjekke, spesielt at man måtte gjøre det hver gang man gikk inn på en kamp.
Eg er i harnisk over dette nye VG-Livet. At det er mulig sier nå eg bare.
(Innlegget ble redigert 05.03.18 01:32)
Nye snapsjætt er også jævlig.
Nå har de oppdatert den slik at den er mindre jævlig.
Skulle gjerne kunne sett Assists på lagoppstillingen i neste omgang av forbedringer.
Jøss, får til og med se hvem som er byttet ut og inn med tidspunkt! De overgår seg selv her :D
(Innlegget ble redigert 07.03.18 00:01)