Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

***Manchester United-Liverpool***

NYTT TEMA
The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 2543
07.03.18 02:44

Hvor?

TV 2 Sport Premium

Nårtid:13:30

Hvilket år: 2018

Hva skjer? Hvem Spiller?..Hvorfor?

Og Hvor?

Old Trafford

Kapasitet:76000

Blir det flere? enn det?

Hvem spiller?

Liverpool:Karius, TAA,Lovren,Van Dijk,Robertson,Henderson,Can,Ox,Mane,Firmino Salah

Subs tør jeg ikke å tenke på

Manchester United:De Gea,Valencia,Lindeløf,Smalling,Shaw,Matic,Pogba,Mc Tominay,Martial,Lukaku,Sanchez

Med forbehold for oss i LFC: Gomez eller TAA

For Manchester UTD: med semikolon Lindgard

Med rytme som Klopp sier,så er jeg enig,når jeg danset disco var jeg god hver uke,men ble det opphold,ble det stakkato...og jeg er selv i dag en glitrende disco danser

Oppladning hjemme,hvis ikke du er på kamp...

Halv flaske vodka og en wild berry...utregnet til 5 drinker i 0,4...betyr rolig 1 omgang,værre 2

Hvilken musikk i pausen?..jeg kjører The Real Thing fra 70-tallet,i spedd Carl Douglas

Men Benken vår Klopp,det må du gjøre noe med

Ser du TV med dama?eller ikke

13:30 Norsk tid

12:30 Engelsk og Ghanesisk Tid

15:30 Kenyansk Tid

Hvordan er du kledd for kampen?

For min del arbeidsskjorte,tørkle og sportsbukse

Sofonda

The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 2543
07.03.18 03:18

Kwame=K til Sofonda=S

K: Hva mener du om tørkle?

S= kan være håndduk,kopphånduk eller bordfjøl

K: skal du se kampen med dama?

S=Helst ikke,ser jeg den alene er jeg mer manneting,skal hun krangle blir det vel moteprogramm

K:Så det er sånn hjemme hos deg?

S=Vel...ehh!skal vi skifte tema..jo!ja noe sånt,Hva var spørsmålet?

K:Liker du disse matchene?

S= Kan diskuteres,men Nei! ikke så mye faktisk..men vel...eller jo

K:Skal du se kampen da?

S=jeg! spørsmål til meg? Ja..vil tru det,med litt vidvinlet syn

K:Hva mener du?

S=Ikke helt sikker,men legger meg etterpå og leser Illustrert Vitenskap,samt spiller

Ayoo...eller noe sånt...https://www.youtube.com/watch?v=lu18CJ3U8oc

K:Fin sang,men har det noe med denne tråden å gjøre?

S= Nei! bare lot meg fratre for dumme spørsmål,som kommer å går,men jeg står fast på tutu,tørkle og den halve...så får vi se da...husker jeg var i Achimota i Accra...rytme er viktigt...vææældig viktigt..mens jeg pusser på følere

K:Følere?

S= Følere?...dette er vel en kamptråd?

K:Det var du som nevnte følere?

S=Vel puss på de så signalet blir gront du,da er alt i orden

K:Ehh! i hvilken forbindelse i dette da?

S=For å få signalet

Sofonda

Kælighet
KælighetInnlegg: 10000
07.03.18 03:27

...

(Innlegget ble redigert 07.03.18 03:32)

TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 7401
07.03.18 03:33

To spillere som virkelig er i verdenstoppen på banen på lørdag, tenker det fort blir U her. Lever greit med det

KongOjo
KongOjoInnlegg: 2158
07.03.18 03:44

Her er det satt en standard for hvordan kamptråder skal starte. Meget bedre godt stykke arbeid som Roar ville sagt det. 

TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 7401
07.03.18 04:47

DDG

Valencia - Smalling - Bailly - Shaw

Matic - Pogba - McTominay

Lukaku - Sanchez - Martial

Takk

ST10
ST10Innlegg: 20640
07.03.18 08:32

Har ikke hatt en dårligere feeling før et hjemmeoppgjør mot Pool siden en viss møkkamatch under Moyes.......

0-2 Salah, Firmino

Og Alsaker blir glad.

Rome77
Rome77Innlegg: 9189
07.03.18 08:38

Dette blir spennende. Magen sier uavgjort, hodet sier at Mourinho busser inn en 1-0 med DDG i world class modus, hjertet sier at Firmino, Mane og Salah thrasher forsvaret til united og vi vinner overbevisende.

Så får vi se om det er magen, hodet eller hjertet som er min beste kroppsdel hva spådommer angår...

Aguero16
Aguero16Innlegg: 2238
07.03.18 08:40

Her har jeg trua på Liverpool. 1-3

Laban
LabanInnlegg: 9049
07.03.18 08:44

Uniteds lag: Buss - Lukaku

JFT_96
JFT_96Innlegg: 22556
07.03.18 09:27

Uffameg. Her blir den destruktive og kjedelige treneren Klopp totalt avslørt av Mourinhos sprudlende dyrtkjøpte stjernegalleri. 

3-0 en dødballscoring av Smalling, et førstetouch av Lukaku som går rett inn etter Lovren har mista mannen sin og et dribleshow av Pogba som spiller Alexis på blank. Ellers redder De Gea det lille vi har å komme med. 

Det kan også godt hende vi får se en kvesting av Salah her. Tipper dette dessverre er siste gang vi får se magikeren denne sesongen. :-(

Justice 96
Justice 96Innlegg: 29258
07.03.18 09:45

Utfallet av denne er gitt på forhånd. De Gea tar alt og ManU scorer på en av sine sjeldne visitter når de våger seg ut av egen banehalvdel. Ellers vil Pawson ødelegge resten kampen med sin pissedårlige dømming. Forventer tap her og vil være fornøyd om vi unngår alvorlige skader. 

Tips: 1-0.

KongOjo
KongOjoInnlegg: 2158
07.03.18 09:49
Rome77: kroppsdel

Men hva sier sjølvaste Big Ben, er jo ofte han det STÅR på. 

Rome77
Rome77Innlegg: 9189
07.03.18 09:51
KongOjo: Men hva sier sjølvaste Big Ben, er jo ofte han det STÅR på.

Han er mest opptatt av Hull...

ST10
ST10Innlegg: 20640
07.03.18 10:02

Eneste som kan redde oss her er de God som pleier å være ekstra god mot Pool 

El_Mojo
El_MojoInnlegg: 12207
07.03.18 10:21

Her frykter jeg en tidlig Liverpool-scoring. Det var fryktelig kjedelig i fjor, da Milner scoret på straffe før halvtimen var spilt. United måtte i nesten seksti minutter presse på for en utligning mot en parkert buss fra Liverpool. Heldigvis seiret rettferdigheten til slutt, med Zlatan sin utligning. Bare synd man ikke klarte å hente alle tre poengene. Klopp sin destruktive fotball fikk av en eller annen grunn lite oppmerksomhet fra de vanlige underholdoldningsfanatikerne.

Magiii
MagiiiInnlegg: 4329
07.03.18 11:19

Tror vi McTominay får fornyet tillit i denne? Lenge siden jeg har vært SÅ spent på en lagoppstilling. De pleier som regel ikke å variere noe særlig under Mourinho, men tror han har fått en del å tenke på foran denne. 

Det tryggeste er muligens å kjøre på med trioen McTominay, Matic og Pogba. En trio som fungerte bra mot Chelsea, men ikke fullt så bra mot Palace.. for å si det mildt. 

Lukaku og Sanchez er selvskreven på de offensive. Den siste plassen står mellom Lingard, Martial, Rashford og Mata. 

Var Martial skadet eller syk sist? Tviler på at vi får se han fra start på lørdag.. men de andre tre hadde alle en solid prestasjon mot Palace, så ikke lett å velge. Med tanke på at Liverpool sannsynligvis kommer til å ha mest ball (i alle fall før pause), så tror jeg det kan være lurere å vente med Mata til etter pause. Dermed tar Lingard eller Rashford den siste offensive plassen.

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 10848
07.03.18 11:27

Hva kan Klopp??

lsklars
lsklarsInnlegg: 62159
07.03.18 11:33

Har vi ingen andre en McTommy til denne? 

Faquarl
FaquarlInnlegg: 11718
07.03.18 12:15
El_Mojo: Klopp sin destruktive fotball fikk av en eller annen grunn lite oppmerksomhet fra de vanlige underholdoldningsfanatikerne.

Etter en lang diskusjon med Bermen, som jeg er selvutnevnt talsmann for, har vi kommet frem til at 1-0 mot Utd er en ok ledelse å forsvare.

Oki?

El_Mojo
07.03.18 12:31
Faquarl: Oki?

Personlig har jeg full forståelse for managere som vil forsvare et resultat de er fornøyd med på den måten de anser som den beste, men jeg mister litt respekt når manageren kommer med uttalelser som dette. Og dette. Og dette.

Faquarl
07.03.18 12:41

Plenty av grunner til å miste respekt for et annet lags manager; hva som sies i media er likevel rimelig verdiløst imo. Innøvde svar til innøvde spørsmål.Personlig hadde jeg hatet Klopp som pesten hvis jeg ikke heide på Liverpool og så hvordan han oppførte seg på sidelinja.

Som Liverpoolfan er det bare gøy.

Tipper jeg kan finne frem massevis av teite eksempler av Mourinho; men det gidder jeg ikke. Han er en kukk, og ferdig med det.

(Innlegget ble redigert 07.03.18 12:42)

May25
May25Innlegg: 1997
07.03.18 12:44

Så du har full forståelse for Mourinho og mister respekt for Klopp, altså. 

Det var jo...sjokkerende.

El_Mojo
07.03.18 13:28
Faquarl: hva som sies i media er likevel rimelig verdiløst imo

En hykler er en hykler, osv.

El_Mojo
07.03.18 13:31
May25: Så du har full forståelse for Mourinho og mister respekt for Klopp, altså.
Det var jo...sjokkerende.

Ikke så veldig sjokkerende når du ser hvilke uttalelser Klopp kommer med. Personlig skulle jeg gjerne sett at United våget å angripe mer i storkamper, så jeg er ikke ute etter å forsvare Mourinho her. Jeg mener han har bommet voldsomt med inngangen sin til en rekke kamper, som f.eks. sist kamp mot Liverpool. Når man møter et lag som i en rekke kamper ser ut til at de ikke engang prøver å forsvare seg, så er man selvfølgelig nødt til å angripe mer enn United har gjort.

Faquarl
07.03.18 14:12
El_Mojo: En hykler er en hykler, osv.

?

Jeg tror du har bestemt deg for å mislike Klopp uansett situasjon jeg. Det er helt greit det.

El_Mojo
07.03.18 14:15
Faquarl: Jeg tror du har bestemt deg for å mislike Klopp uansett situasjon jeg.

Det har jeg også. Vemmelig type.

McLovin
McLovinInnlegg: 11540
07.03.18 14:21
El_Mojo: Vemmelig type

Her har du bra type, en fyr som jubler som han skulle ha erobret hele verden, selv om det i praksis hadde null å si for han og alt å si for det andre laget.

https://www.youtube.com/watch?v=2uC8w6X8oSo

Faquarl
07.03.18 14:22
El_Mojo: Det har jeg også. Vemmelig type.

Dette har du personlig erfart altså?

Mourinho virker ganske ålreit her

El_Mojo
07.03.18 14:26
McLovin: Her har du bra type, en fyr som jubler som han skulle ha erobret hele verden, selv om det i praksis hadde null å si for han og alt å si for det andre laget.

Ja? Har du sett meg forsvare Mourinho sin oppførsel? Han vet at han er en drittsekk. Klopp prøver å fremstå som en helgen. Der har du forskjellen på de to.

For øvrig et nydelig klipp du linker til.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg