Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Manchester City - Sommervindu '18

NYTT TEMA
KommersK
KommersKInnlegg: 4721
14.03.18 09:55

Tror denne tråden trengs. Kan skje mye, og mange rykter svirrer allerede. Garantert at noen (Yaya bl a) skal ut, og nye koster skal inn.

Starter med at Fred nå etter sigende går til United, etter at interessen fra City skal ha kjølnet betraktelig. City går i stedet for Julian Weigl. Gjerne for meg...

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 12155
14.03.18 10:04
KommersK: Starter med at Fred nå etter sigende går til United, etter at interessen fra City skal ha kjølnet betraktelig. City går i stedet for Julian Weigl. Gjerne for meg...

Las dette igår jeg også . Konklusjonen her er vel at Pep knows.

Hvem som får muligheter til å få malt portrett av seg selv av verdenskunstneren Pep er vel ikke så viktig for andre enn eventuellt Fred som da risikerer å bli like skuffet som Sanzhes som fikk en rød tone i sitt portrett i stedet for ett friskt lyseblått ett og selvsagt heldig for Weigl som ble veid og funnet tungt og intersann nok som ett godt nok objekt for Pep å gå løs på.

(Innlegget ble redigert 14.03.18 10:04)

Aguero16
Aguero16Innlegg: 2654
14.03.18 10:07

Denne trengs ja. Litt opprydding blir det nok ja. Yaya er ferdig til sommeren. Fortjener en enorm kakefest når den tid kjem. Ellers så ser jeg ikke di helt store overgangene.

Det kommer nok inn en defensiv boks til boks spiller. Fernandinho må ha en arvtager. Fred kan gjerne reise til United å få ødelagt karrieren sin med snegle fotball og alle mann i forsvar prinsippet. 

Det kommer nok en spiss også. Blir Aguero en sesong til? 

FrannyLee
14.03.18 14:08
Aguero16: Det kommer nok en spiss også. Blir Aguero en sesong til?

Aguero klarer nok minst to tenker jeg før han reiser hjem. For det er vel det som er planen.

KongOlav2
KongOlav2Innlegg: 35766
14.03.18 14:09
Aguero16: Det kommer nok en spiss også. Blir Aguero en sesong til?

Hvor skal Aguero om han drar?

Aguero16
14.03.18 14:31
KongOlav2: Hvor skal Aguero om han drar?

Jeg håper han blir i City til han skal hjem til Argentina. Men i dagens fotball så vet en aldri noe. 

Aguero16
14.03.18 14:32
FrannyLee: Aguero klarer

det meste. Men spørsmålet er om det er nok for sjefen.

FrannyLee
14.03.18 14:38
Aguero16: det meste. Men spørsmålet er om det er nok for sjefen.

Sjefen var vel veldig skeptisk og missfornøyd med ham som førsteforsvarer off the ball i starten og da var han vel iallefall mye nærmere benken og på  benken og på vei ut.

Nå sier jo Pep at Aguero har tatt syvmilskritt i dette viktige departementet i Pep ball og han er mye mer fornøyd med hans konstrubisjon for laget nå og er en mye sikrere starter enn da Pep kom. Så jeg ser ikke helt hvorfor en diskusjonen skal komme nå om hans tilhørighet i symbiosen om det ikke går på alder og utbrenthet ved dette.

(Innlegget ble redigert 14.03.18 14:39)

Aguero16
14.03.18 15:06
FrannyLee: Så jeg ser ikke helt hvorfor en diskusjonen skal komme nå om hans tilhørighet i symbiosen om det ikke går på alder og utbrenthet ved dette.

Denne diskusjonen vil utvilsomt komme når sommeren nærmer seg og dyre stjernespillere er på vei inn. Jeg er bare i forkant av journalistene. 

Og hva en manager sier i det ene øyeblikket, betyr nada i det neste. Bare se på Mou.

FrannyLee
18.03.18 15:38
Aguero16: Og hva en manager sier i det ene øyeblikket, betyr nada i det neste. Bare se på Mou.

Jeg vil tippe Pep er noe mer i vater enn Mou.

Ikke skjønner jeg helt hvem som skal gjøre en bedre jobb enn Aguero heller i akkurat denne spessifikke lagsymbiosen til Pep som han fungerer så glimrende i nå.

Jeg er faktisk en av de få som ikke er så sikker på at Sanzhes hadde tatt oss med storm heller selv om han nok hadde fungert bedre enn hos naboen.

Den som eventuelt skal inn ser jeg for meg som ett ungt råtalent som Pep kan forme som ett sikrere kort enn en gammel traver som må tilpasse seg ny spillerstil etter ørten pluss år.

Det er her United trår feil etter mi mening.De kjøper ferige råvarer som de ikke klarer å sette sammen til noe som faktisk fungerer godt sammen fordi dette faktisk er mye vanskeligere enn en tror i fotballsammenheng på topplan.Pep kjøper rett og dresserer spillerne til sitt bruk og derfor er vi så langt foran etter mine begreper.

De alså Mou kjøper bare de fineste dekkene uten å se på diminsjonen på dem og kjører bil med fire forskjellige dimensjoner på dekkene og da blir det lett humpete og en sliter ut både fjæringene og mer til.. 

(Innlegget ble redigert 18.03.18 15:46)

-Jolla
-JollaInnlegg: 15937
18.03.18 15:56
Aguero16: Jeg håper han blir i City til han skal hjem til Argentina. Men i dagens fotball så vet en aldri noe.

Føler på meg at han holder seg tro til sitt ord, nemlig at han blir i Manchester City ut kontraktstiden, og deretter returnerer til Independiente gratis.

KommersK
20.03.18 01:44

Pep skal ha siktet seg inn på Asensio nå. Spiller egentlig ingen rolle hvem han henter. Han ser ut til å få det beste ut av de fleste uansett. CTID!

FrannyLee
20.03.18 08:19
-Jolla: Føler på meg at han holder seg tro til sitt ord, nemlig at han blir i Manchester City ut kontraktstiden, og deretter returnerer til Independiente gratis.

Når Aguero tar av seg fotballbootsa og hiver de opp på tribunen så vil bli av de tristeste og samtidig av de mest minneverdige merkedagene i  Citys stolte og storslagne historie.

(Innlegget ble redigert 20.03.18 08:19)

KommersK
23.03.18 18:21

Pep er visstnok sugen på Neymar, Neymar er visstnok sugen på City-overgang. På meg fremstår han som en bortskjemt drittunge, så jeg er lunken til dette. Mulig Pep kan fikse ham, men jeg vil se det før jeg tror det. Liker ikke sånne typer.

Anelka2
Anelka2Innlegg: 18218
23.03.18 18:23

Jævla god spiller, med et jævla stort ego. Nei takk!

KommersK
23.03.18 19:08
Anelka2: Jævla god spiller, med et jævla stort ego. Nei takk!

Nettopp.

FrannyLee
24.03.18 06:49
Anelka2: Jævla god spiller, med et jævla stort ego. Nei takk!

Hundre prosent enig.

Håper Pep holder seg til kollektivtrafikkkjørere og ikke playboy after dark limokjørere-

FrannyLee
24.03.18 07:01

Er det noe nytt angående Fred foresten?.

Fred og Mou eller Pep være med ham iallefall

LarsLie
LarsLieInnlegg: 11553
25.03.18 21:57

Vi sendte spiss på lån til Shaktar.  Ble sett på som en måte å sikre Fred-avtalen på. Klubb og agent vil sikkert heller ha budkrig.

LarsLie
25.03.18 22:00

Lemar,Weigl og Jorghino linkes også. Nobody know but Jesus Christ..og Pep

KommersK
25.03.18 22:27
LarsLie: Fred-avtalen

Kommer Arafat?

northman
northmanInnlegg: 11
26.03.18 17:06

Tolmie virker ganske sikker på at det blir full fest og disco i sommer.

Han virker også å mene at en overgang for Fred ikke kommer til å skje, men at Wiegl er mer aktuelt. 

KommersK
26.03.18 23:16

Meldes om Pep-interesse for Hazard nå. Gjerne for meg!

City er nå også favoritter hos bookmakerne til å lande Thomas Lemar fra Monaco.

KommersK
28.03.18 22:21

De usle er sugne på Isco, men spilleren vil visstnok heller spille for Pep. Selvsagt vil han det.

FrannyLee
31.03.18 11:31

Tar heller Lemar enn Hazard faktisk. Kan ikke helt se for meg noen av dem inn porten though. Ett nytt backup utfar som vi kalte det i båthavna før alså anker burde vel være førstepri å få på plass da det er  det å få på plass det beste som er mulig i den posisjonen det meste står og faller på når det gjelder kontinuitet i toppen.

(Innlegget ble redigert 31.03.18 11:35)

Padrino
PadrinoInnlegg: 651
01.04.18 10:50

Med Weigl inn har Pep en ekstremt spennende gjeng å forme videre de neste årene. Gitt at karer som Otamendi, Fernandinho, Silva, Agüero med tiden vil gi seg så har man vel noe som dette igjen: 

---------------- Ederson
Walker - Laporte - Stones - Mendy
-- De Bruyne - Weigl - Gündogan
Sterling -------- Jesus --------- Sane

(Innlegget ble redigert 01.04.18 10:51)

LarsLie
01.04.18 16:42

Ifølge en journalist med info,er vi ikke etter verken Weigl eller Isco.

beardman
beardmanInnlegg: 2202
02.04.18 03:07

Dere linkes altså til Fred, Weigl, Asensio, Neymar, Lemar, Jorginho, Hazard og Isco.

Satan for en liste spillere.

Bra alder på disse også. Ikke helt det samme som United linkes til (Vidal, Bale osv..)

beardman
beardmanInnlegg: 2202
02.04.18 03:08

Hvertfall tydelig at det er sentral midtbane og kant Pep er ute etter.

Ikke linket til verken keeper, midstoppere, backer eller spisser.

Men det er jo ikke så rart heller, dere har jo meget god dekning i disse posisjonene.

Med mindre Aguero skulle finne på å dra da, men virker jo ikke slik pdd.

LarsLie
14.05.18 16:24

Da er Pablo Maffeo solgt til Stuttgart for underkant av 9 mill pund.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester