Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Leicester City

NYTT TEMA
JOlsen
JOlsenInnlegg: 154
13.04.18 09:15

Er det mange her inne som har Leicester som favorittlag? Jeg har vært fan siden 1969. Siden da "tippekampen" begynte. Og nå gjør de det meget bra. 

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 8603
13.04.18 23:28

Artig at det finnes noen som følger Leicester også. Tror nok dessverre det ikke er så mange andre enn deg her inne som gjør det. 

Hoppidioten
HoppidiotenInnlegg: 442
13.04.18 23:35
JOlsen: vært fan siden 1969.

Må har vært stort for deg når de tok hjem serietittelen for to år siden vel?

holdthedoor
holdthedoorInnlegg: 31
14.04.18 00:21

Ingen fan, men Leicester er en fin klubb. Trist Ranieri fikk sparken

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26513
14.04.18 03:06

Wat, trønder'n. WatTyler. Leicester-kid siden før Gary Lineker brukte bleier. Han opererer under et annet alias nå, men bør være overkommelig å spore opp. Ikke at skriblerier om Leicester, Filbert Street, Andy Peake og liknende er hva som oftest kommer fra fyrens penn lenger. 

Forumet er dessverre mer skapt for hjernedød og totalt uinteressant persondebatt heller enn fokus på Premier Leagues mindre klubber, så jeg spår denne tråden å avgå ved døden rimelig kvikt.

Unik triumfferd mot et hinsides fornuftig gull her forleden, selvsagt, men tittelen er nærmest glemt allerede, og Leicester har gjeninntatt sin rettmessige posisjon i næringskjeden (selv om somme vil hevde at de fortsatt befinner seg kunstig langt framme). 

Fin klubb. Dessverre enda en arena i den nær endeløse rekken av intetsigende stadia. 

(Innlegget ble redigert 14.04.18 03:07)

JOlsen
14.04.18 09:30

At de ble seriemester var bare helt utrolig, spilte fantastisk fotball. Har noen veldig bra spillere som Vardy og Mahrez. Ser ut til å bli en god sesong. Denne tråden vil vare lenge. Vi skriver om en klubb med stort potensiale. 

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 16616
16.04.18 20:46

Nei, har alltid holdt med Liverpool, men synes at det at Leicester vant ligaen for noen sesonger tilbake var ekstremt morsomt.

ja - deres spill i serievinnersesongen  var smaskens.

Ellers husker jeg mange Leicester-spillere fra lenge tilbake.
Sammels, Birchenhall, Weller, Rofe, Whithworth, Glover...

JOlsen
16.04.18 21:22
return_of_drakkar: Sammels, Birchenhall, Weller, Rofe, Whithworth, Glover...

Det var tider, husker de fra tippekampen på slutten av 60-tallet. Morsomt lag å følge. 

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 16616
17.04.18 12:38
JOlsen: Det var tider, husker de fra tippekampen på slutten av 60-tallet. Morsomt lag å følge.

For ikke å glemme Frank Worthington.
Som jo en gang (vel fra Hudds) skulle til Liverpool, men det ble stoppet i legesjekken.

Denne her framstår for meg som en av tidenes fotballkamper.

JOlsen
17.04.18 12:59
return_of_drakkar: Denne her framstår for meg som en av tidenes fotballkamper

Dette var fantastisk. Så deilig å se det igjen. Og Worthington, for en spiller. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg