Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Arséne Wenger - En av de aller største

NYTT TEMA
ONV95
ONV95Innlegg: 3280
21.04.18 18:32

Jeg må desverre bryte det jeg sa om å ignorere slimålene.

Du er ikke Arsenalsupporter Slikkepott, og har bare ikke forstått hva Wenger har betydd for flere generasjoner av Gooners.

Jeg var faktisk engstelig for at de jeg mener har vært mest respektløs ovenfor mesteren de siste årene, skulle bryte ut i vill jubel og harselering av den gamle mester. Men nei, alle som en har vist Wenger den respekt han fortjener for det han har ofret for klubben.

Kudos til dere, alle som en. Det er på tide å fjerne blokkeringene nå.

At Wenger muligens/helt klart burde gitt seg for noen år siden er underordnet nå. Resten av sesongen hyller vi tidenes Arsenal manager, vi minnes de fantastiske øyeblikkene han har gitt oss, og så er det tid for å rette blikket fremover.

VGoth
VGothInnlegg: 13693
21.04.18 18:38

Haha, for en klovnetråd. Arsenal-gjengen er så vanvittig pinlig.

Enzino
EnzinoInnlegg: 32910
21.04.18 18:50

JUST.DON’T.FEED.THE.TROLLS.

#IGNORE

vadefugl
vadefuglInnlegg: 40685
21.04.18 19:00

Derav kallenavnet hans. 

VGoth
VGothInnlegg: 13693
21.04.18 19:23
Slikkepott: Det er smått priceless. Årevis med gnål om at Wenger må bort, Wenger er en parasitt, Wenger ødelegger klubben, Wenger ditt Wenger datt. Når dere vant FA cupen så var det raskt over på "Faen, kanskje dette betyr at Wenger blir noen sesonger til". Når han endelig da forsvinner, hvor er halleluja stemningen, hvor er konfettien, champagnen, fyrverkeriet, endelig er parasitten borte, endelig skal Arsenal konkurrere om 1 plass, CL tittel og ass to mouth. Nei, når han endelig er borte, så er Arsenal-supporterne i full revers, opptatt av å krangle om hvem som kommer til å savne Wenger mest. "Buhu, jeg er tom", "jeg klarer ikke å sette ord", "får ikke i meg mat". Frem med lighteren, nothing else matters på høyttalerne i loftet til mamma og pappa, tauet er knytt rundt penishodet og sorg-masturberingen er igangsatt.

Hehe, dette er Arsenal-bermen i et nøtteskall. Utenom dette, så eier de ikke et snev av ydmykhet, selv ikke etter å ha ridd på en bølge av flaks i alle år. De skulle ikke engang vært i nærheten av det gode selskap. De snur alltid kappen etter vinden, er hyklere uten å ense det selv, og de fleste av dem er helt klart under gjennomsnittet intelligent.

Den mest håpløse fanskaren i verden. En fanskare vi alle ler av. 

kromkaka
kromkakaInnlegg: 5085
21.04.18 20:23

Fordi det totalt respektløse innlegget ditt fortjente ikke svar. og du viser med alle tydelighet at du ikke har skjønt noe av greia med å vise Wenger respekt.  og hvis du tror kvalitet på innlegg måles i stjerner og likes så bekrefter du inntrykket jeg sitter igjen med av deg

kromkaka
21.04.18 20:24
VGoth: Den mest håpløse fanskaren i verden. En fanskare vi alle ler av.

Patetisk

kromkaka
21.04.18 20:24
VGoth: Haha, for en klovnetråd. Arsenal-gjengen er så vanvittig pinlig.

Ja du er jo ikke det ....?

kromkaka
21.04.18 20:26
Slikkepott: Ikke en "la oss sette oss i ring og masturbere til minner om Wenger"-tråd

Hvis du holder deg unna, så går nok det fint

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 11855
22.04.18 06:19
Slikkepott: . I verste fall har du satt klubben i en like absurd situasjon som Ferguson gjorde når han forlot United

Det er dette som faktisk er det merkeligste utsagnet som er skrevet i denne tråden.

SAF samlet selvsagt sammen de ingrediensene han trengte for å sette sammen den kostelige retten han ønsket å servere , og serverte med bravur. År etter år.

Skal han liksom ha klar de råvarene den neste mastroen på kjøkkenet ønsker å servere uten å vite hans preferanser. Dette er selvsagt umulig for alle og dette er selvsagt avtagerens jobb. Kjøkkenet står jo der og også de viktige basisvarene.

Har faktisk aldri hørt andre på noen måte klaget på forgjengeren som dere gjør og dette er selvsagt ikke ei relevant problemstilling heller. Det er ei dårlig unnskyldning og ei veldig merkelig ei etter mine begreper.

United har jo større muskler enn noen for å renovere når det trengs men dette er selvsagt opp til den nye eieren, manageren om hvordan han vil ha det i si nye storstue , ikke den gamle som har flyttet ut.

Pogba6
Pogba6Innlegg: 3534
22.04.18 08:23

Wenger er en legende ja, men å sette han i samme kategori som SAF er fullstendig på jordet. 

Slikkepott
SlikkepottInnlegg: 8790
22.04.18 10:16
FrannyLee: Det er dette som faktisk er det merkeligste utsagnet som er skrevet i denne tråden.

Du er litt for opptatt av å bruke den lille kapasiteten du har igjen til å komme med opp med metaforer skrevet på en såpass dårlig måte at vi fortsatt skal tro, vel, jeg lar resten forbli usagt for denne gang.

Når det gjelder problemstillingen jeg tar opp med Ferguson så har det ingenting med spillerne å gjøre, det handler både om Ferguson og klubben. Avgangen ble håndtert på en katastrofalt dårlig måte, både fra Ferguson side og ledelsen sin side. Planen var å sikre en viss form for kontinuitet, ikke at man skulle bli tatt på senga av Fergusons avgjørelse, for så å få hastverk med å finne en arvtager. Der må både ledelsen og Ferguson tåle plenty med kritikk, når vi havner i en situasjon der den første og beste manageren som er tilgjengelig på markedet er David Moyes, fordi alle andre allerede har avtaler med andre klubber.

LeCoq
LeCoqInnlegg: 5634
22.04.18 10:20

Nå må vergen til Slikkepott komme på banen.

Retnuh_Flim
Retnuh_FlimInnlegg: 17952
22.04.18 10:47
Slikkepott: Det er smått priceless. Årevis med gnål om at Wenger må bort, Wenger er en parasitt, Wenger ødelegger klubben, Wenger ditt Wenger datt. Når dere vant FA cupen så var det raskt over på "Faen, kanskje dette betyr at Wenger blir noen sesonger til". Når han endelig da forsvinner, hvor er halleluja stemningen, hvor er konfettien, champagnen, fyrverkeriet, endelig er parasitten borte, endelig skal Arsenal konkurrere om 1 plass, CL tittel og ass to mouth.

Forståelig hvor mye pes du får for dette av det verste slammet av Gønnersj-bermen, med tanke på hvor jævlig reint du treffer spikern på hodet. 

De mest respektløse Wenger kritikerne de siste årene skal plutselig bli så fryktelig emosjonelle.

Åå.. Jeg føler meg så tom innvendig.. Jeg så ikke dette komme.. Jeg mente selvsagt aldri det jeg sa.. Jeg elsker deg Arsene..

Slikkepott
SlikkepottInnlegg: 8790
22.04.18 10:54
LeCoq: Nå må vergen til Slikkepott komme på banen.

Har ikke hatt verge siden jeg var med i den episoden av luksusfellen i 2017

El_Mojo
El_MojoInnlegg: 12343
22.04.18 13:00
Slikkepott: Du har 2 stjerner fordelt på nærmere 5000 innlegg, hva med å skrive litt bedre innlegg ?

Hahahaha

busnissclass
busnissclassInnlegg: 3488
22.04.18 14:07

Arsene Wenger verdens beste manager! Ferdig med saken. Kommer til å savne han noe jævlig.

Wengerout gjengen kommer til å angre som faen når de om noen få år vil se Arsenal befinne seg i bunnen av tabellen.

Lykke til Wenger!!!!

Pogba6
22.04.18 14:10

Verdens beste manager og aldri vunnet CL? Jaja.

busnissclass
busnissclassInnlegg: 3488
22.04.18 14:28
Pogba6: Verdens beste manager og aldri vunnet CL? Jaja.

Jeg tror du må lese litt om hva han har gjort for Arsenal FC. Wenger er en spesiell manager.

Pogba6
22.04.18 14:30

3 ligagull som er 14 år siden og ingen CL. Helt greit, men langt unna toppklasse.

Dr-Wine
Dr-WineInnlegg: 415
22.04.18 14:56

Wenger har vært verdensklasse for Arsenal. ingen andre Managere hadde klart det han fikk til i perioden fra byggingen av Emirates til nåtid- Min mening

fra 2006-2013, så hadde Arsenal et profitt (i form av kjøp og salg av spillere på) på £40millioner. For å sammenligne med de andre toppklubbene: 

( Arsenal  £40m profit )

Man United net spend of £88m

Liverpool spent £124m

Chelsea net spend £233m

Man City net spend £427m.

Sier seg selv at Wenger ikke har hatt et sterk nok fundamentet å bygge videre på desverre.

kromkaka
22.04.18 18:01
Pogba6: 3 ligagull som er 14 år siden og ingen CL. Helt greit, men langt unna toppklasse.

Å sette antall trofeer som eneste måleparameter, blir helt feil. 

kromkaka
22.04.18 18:04
Pogba6: Wenger er en legende ja, men å sette han i samme kategori som SAF er fullstendig på jordet.

Jeg vil på flere områder påstå han var bedre enn Ferguson. 

kromkaka
22.04.18 18:06
Slikkepott: Du er litt for opptatt av å bruke den lille kapasiteten du har igjen til å komme med opp med metaforer skrevet på en såpass dårlig måte at vi fortsatt skal tro, vel, jeg lar resten forbli usagt for denne gang.

Bedre å ha litt kapasitet enn å ikke ha noe

Myshkin
MyshkinInnlegg: 6577
22.04.18 18:13

En imponerende mengde med sterke refleksjoner i denne tråden. Her strekker ikke jeg til, så jeg trekker meg med all ydmykhet ut av tråden igjen.

rannov
rannovInnlegg: 1321
22.04.18 22:53

Hadde det ikke vært for at vedkommende skulle være så tøff  kunne det jo vært interessant å diskutere noen av poengene hans. Uansett, greit nok at folk som ikke liker Arsenal ikke vil være med på hyllesten av Wenger. Jeg har ingenting godt å si om Alex Ferguson, selv om han utvilsomt er en av tidenes beste managere. 

Enzino
EnzinoInnlegg: 32910
22.04.18 23:07
rannov: Jeg har ingenting godt å si om Alex Ferguson, selv om han utvilsomt er en av tidenes beste managere.

Der må jeg si at vi er forskjellige. Hatet Fergie mens han var aktiv, men har ingen problemer med å skryte av det sinnsvake han klarte å prestere over så lang tid.

Det var noe ekstra å slå ManU mens Ferguson satt i manager-stolen. Er fortsatt deilig når det en sjelden gang skjer, men de aller beste minnene som Arsenal-suppoert fra Wengers tid var seirene mot Ferguson på OT. Tapene var tilsvarende ekstra sure.

rannov
rannovInnlegg: 1321
22.04.18 23:19

Var nok litt uklar. Jeg har ingen problemer med å skryte av det sportslige han oppnådde. Fantastisk manager! Også enig i at det var helt FANTASTISK å slå ManU da han var sjef, nettopp fordi han var så bra. Som person derimot, syntes jeg alltid han fremstod selvrettferdig og kjip. Ikke ulikt hva andre lags supportere gjerne synes om Wenger. Jeg er garantert prega av et "hat" til ManU som oppstod før jeg begynte å holde med Arsenal. 

LeCoq
LeCoqInnlegg: 5634
22.04.18 23:58

Premier League wins:

Arsene Wenger: 473

Tottenham Hotspur: 420

GreySerpent
GreySerpentInnlegg: 14326
23.04.18 00:24

Wenger er på en hylle under SAF, men det er alle managere. Dog er han utvilsomt en legende. Jeg syns allikevel han burde hatt såpass selvinnsikt at han hoppet av karusellen noen år tilbake. Jeg har savnet rivaliseringen fra Arsenal i mange år. Og jeg er sikker på at han vil bli husket for 2 ting: invincibles og glidelåsen i den elendige kåpa. Farvel Arsene...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg