Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mister Liverpool klopp til Madrid?

NYTT TEMA
BBQsaus
BBQsausInnlegg: 98
31.05.18 13:21

Kan fort skje. Klopp er en glimrende trener i en klubb uten de største ressursene. Tenker dette kan bli et scenario.

JFT_96
JFT_96Innlegg: 22564
31.05.18 13:24

Klopp har vel aldri vært interessert i å trene favoritter. Blir nok i Liverpool.

Dux1
Dux1Innlegg: 30693
31.05.18 13:33

Hvilke klubber kan være aktuelle for ZZ?

Liddell
LiddellInnlegg: 6663
31.05.18 13:34

Kommer helt sikkert til å komme interesse fra Madrid, men er helt sikker på at Klopp ikke vil forlate prosjektet han har på gang i Liverpool nå.

Så nei.

JFT_96
JFT_96Innlegg: 22564
31.05.18 13:38

Håper også de holder seg langt unna Mourinho. Men det er vel «been there done that» uansett.

Sindreer
SindreerInnlegg: 425
31.05.18 16:08

Dette er vel norske PL-supportere i et nøtteskall. En ANNEN PL-manager nevnes av "alle" aviser som favoritt til å ta over, og mange aviser nevner Klopp spesifikt som ikke aktuell. Likevel lager man tråden "Mister Liverpool Klopp tilMadrid?

Knaxern
KnaxernInnlegg: 36312
31.05.18 16:09

Når han ikke dro til Bayern tidligere i år, så er det bare å glemme RM.

kansas00
kansas00Innlegg: 19892
31.05.18 16:16
Dux1: Hvilke klubber kan være aktuelle for ZZ?

Franske landslaget etter vm ? Sikkert derfor man ikke vet noe om hva han skal videre. Kan ikke forstyrre det franske landslaget før vm.

(Innlegget ble redigert 31.05.18 16:20)

Shenon
ShenonInnlegg: 4079
31.05.18 18:47

Tror du stavet Spurs og Pocchetino (og det gjorde garantert jeg og!) feil i trådtittelen.

(Innlegget ble redigert 31.05.18 18:47)

CrazyBrunost
CrazyBrunostInnlegg: 401
31.05.18 19:20

Tviler på at det skjer.  Madrid er for vant til å vinne finaler. 

Justice 96
Justice 96Innlegg: 29285
31.05.18 19:47
BBQsaus: fort

Nope. Det kan ikke fort skje. Det kan faktisk ikke skje i det hele tatt. 

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 10860
31.05.18 21:00

Jeg tipper Wenger får jobben med å samle og temme villhestene. Dette er ikke en jobb for nybegynnere uten den største autoritet. Da må¨det være type Zidane  og Pep og de er det vel ikke flere av.

Tror Klopp og Potche blir veiet og funnet for lett i denne spessielle innhegningen. Spessielt når noen av hestene helt åpenbart er på vei til limfabrikken og nye må først vurderes og siden om funnet rett materiale broderes inn i maskineriet og i gruppa som helhete.

Zenix
ZenixInnlegg: 7264
31.05.18 21:35
FrannyLee: Spessielt når noen av hestene helt åpenbart er på vei til limfabrikken og nye må først vurderes og siden om funnet rett materiale broderes inn i maskineriet og i gruppa som helhete.

Hva i helvete er det du røyker?

Guarnere2
Guarnere2Innlegg: 3593
31.05.18 21:50

Tipper Ferguson tar over. Tegneserieklubben Real Madrid kan styres fra sykesenga. 

FrannyLee
31.05.18 21:51
Zenix: Hva i helvete er det du røyker?

Har igrunn sluttet med røyken og gått over til limsniffing på mine eldre dager. Mindre griseri med det enn med gress.

(Innlegget ble redigert 31.05.18 21:53)

Tranquillo
TranquilloInnlegg: 5415
31.05.18 21:54
Guarnere2: Tipper Ferguson tar over. Tegneserieklubben Real Madrid kan styres fra sykesenga.

Ntåå, bitter etter finaletapet?

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26601
31.05.18 22:24
FrannyLee: gått over til limsniffing på mine eldre dager

Tar du en utfordring? En hel hvit måned, og så ser vi om denne evinnelige og som oftest malplasserte metaforbruken (her er du absolutt ikke alene her på delforumet) kanskje avtar. 

FrannyLee
31.05.18 22:47

Hvite måneder hører vinteren til og Klopp blir i Liverpool

Everenga
EverengaInnlegg: 4150
01.06.18 10:23

Det finnes knapt en dårligere match enn Klopp og Real Madrid og det vet selvfølgelig begge parter. Spursfansen bør vel derimot svette litt.

sovesveis
sovesveisInnlegg: 680
01.06.18 10:37
Everenga: Spursfansen bør vel derimot svette litt

Mye tyder på at Poch og RM er en nesten like dårlig match.

Rimelig sikker på at dette blir verken Klopp eller Poch. Tror faktisk det er større sjanse for at voldsom brobygging fører Mourinho tilbake... 
Men det åpenbare valget foreløpig må da være Allegri?

FrannyLee
03.06.18 19:07
sovesveis: Rimelig sikker på at dette blir verken Klopp eller Poch. Tror faktisk det er større sjanse for at voldsom brobygging fører Mourinho tilbake...
Men det åpenbare valget foreløpig må da være Allegri?

Ledelsen i RM har vel sovet ei stund på dette nå og faller ned på noe snart.

Hvorfor er Poch og Klopp så håpløse alternativ her forresten.

TheFamous25
TheFamous25Innlegg: 15600
04.06.18 13:56
Everenga: Spursfansen bør vel derimot svette litt.

Ikke nå som han akkurat har skrevet under en ny 5års avtale. Hadde han ikke gjort det så hadde sjansen vært ufattelig stor for at det ville skjedd

Gaute36
Gaute36Innlegg: 1325
04.06.18 23:19
FrannyLee: Hvorfor er Poch og Klopp så håpløse alternativ her forresten.

Poch vet jeg ikke, men Klopp vil kun være trener i et land der han behersker språket, han kan ikke spansk. Han ønsker å bygge ett lag og utvikle spillere, det er det mindre  av i RM. Han søker utfordringer, det vil det være lite av i RM. Selv Høgmo vil få laget langt i CL og komem blant topp fire i serien. 

FrannyLee
04.06.18 23:22
Gaute36: Poch vet jeg ikke, men Klopp vil kun være trener i et land der han behersker språket, han kan ikke spansk. Han ønsker å bygge ett lag og utvikle spillere, det er det mindre av i RM. Han søker utfordringer, det vil det være lite av i RM. Selv Høgmo vil få laget langt i CL og komem blant topp fire i serien.

Godt svar og ja , ikke uenig

sovesveis
sovesveisInnlegg: 680
05.06.18 13:15
FrannyLee: Hvorfor er Poch

Æsj, mistet et lengre innlegg jeg hadde forfattet :(

Men la meg oppsummere:

– Poch er en lagbygger som arbeider med laget som et prosjekt. Utvikling kommer i første omgang, og trofeer som et resultat - ikke motsatt.
– Poch vil ha en finger med i spillet i veldig mye, og krever en fullstendig tosidig tillit mellom seg selv og ledelsen. Relasjonen Levy-Poch har fungert veldig godt - det er vel tvilsomt at Perez-Poch er en like god kombo.
– Spillestilen til Poch krever ekstremt både fysisk, disiplinært og relasjonelt fra spillerne. Etablerte spillere fra andre typer systemer trenger som regel sesongoppkjøring + minst en halv sesong på å prestere på topp i dette systemet.
– Pga det forrige så krever som regel at Poch gjør en kraftig opprydning i troppen, og dermed også tid til å få laget til å prestere opp mot sitt potensiale. Tid han neppe får i RM med mindre timingen er ekstremt god.

Jeg tror Poch på ett eller annet tidspunkt vil bli fristet til å teste ut om hans filosofi kan fungere i en klubb som RM, men jeg tror ikke han har pondus eller respekt nok i overskuelig framtid til å lykkes.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg