HAHA dette fortjener en øl
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
HAHA dette fortjener en øl
Åpenbart kødd.
Video noen?
Jeg har ikke ord. Dette kan utvikle seg til en legendarisk VGD-tråd.
Må si jeg kvapp i godstolen her ja
For Stamsø Møller hadde jo sikkert løpt etter Morley dersom det hadde vært ekte....Hadde vel heller grått en skvett eller gjemt seg under bordet.
Eller var det kødd? faen ikke sikker
Hvis dette var skuespill er dette en superprestasjon av alle tre. Børsild virker helt klart brydd, hadde nærmest problemer med å prate på neste innslag.
Møller virker å forsvare Børsild fra en aggressiv alkoholisert Morley. Spørsmålet var sikkert noe som støtet en tidligere toppspiller som sikkert hadde en thing for Brighton spilleren som ble utvist. Den gamle engelske fotballsjela skal tåle sånne taklinger. Alt var bedre back in the days da Morley var med. Hver gang han prater så bare lukker jeg ørene for det er så utrolig uinteressant.
Hahahaha. Mer.
Løgn. Dette var det Lincoln som sa!
Haahahah, men i det hele tatt å tvile på det.
Har en kompis i studio der, han som hentet ut Trevor hadde spurt han om "var det bra?". Haha.
Klart det. Har det også fra sikre kilder at Børslid går med rødt kort på innerlomma til enhver tid. Man vet aldri når det plutselige behovet oppstår.
Så det igjen, så litt mer ut som kødd den andre gangen jeg følgte skikkelig med
Løpt etter han for å roe han ned ja. Det virker logisk. Men som skrevet tideligere tror jeg det er kødd pga. kortene.
Tror folk her wrestling er ekte også? Hjelpes.
Når TV2 legger det ut som toppsak med video kan du være 100 % sikker på at dette var arrangert kødd :)
Var vel han svømmegjøken fra Sunnfjord (?) som har sportsnyhetene nå og da som leiet Morley ut av studio.
Er vel heller tvilsomt at TV2 hadde lagt ut en video om dette dersom det ikke hadde vært på tull. Lite trolig at Børslid har to kort klare hele tiden også.
Men når det skal være sagt, så hørtes Morley nesten dritings ut i studio i pausen i dag.
Men hei, jeg vet jo at han skulle slutte, artig avslutning da, action
Han sa vel noe sånt som, ikke tro på alt som står på internett.
To kloke menn det der. Og litt forut sin tid.
Det finnes altså folk som har sett denne videoen, og som fortsatt tror det er ekte. Gratulerer!
Samt sikling nedover genseren og fyllikgange. Merkelig at han blir med på et sånt stunt, kan fort spre seg internasjonalt og ikke bli forklart som en spøk.
Er insinuasjonen her at Bacary ikke er folk?
Nå insinuerer du at alle som ikke bruker VGD ikke er ordentlige folk.
Problemet er at det er så absurd at jeg sliter med å se humoren i det om det var det guttaboyz prøvde på.