Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Liverpool - Pre-season 18/19

NYTT TEMA
McLovin
McLovinInnlegg: 11902
23.07.18 00:33

Er det ikke relevant nok å se på de siste 15 årene? Hvor langt tilbake vil du se? 1895? Har datoen for oppstart PL noen praktisk relevans?

Skjønner du ikke at de lagene som har vært med hele veien nødvendigvis har flest straffer? At lag som dominerer og angriper får flest straffer? Eller kanskje du ville forventet at West Ham eller Stoke burde vært der oppe?

Skal man gnåle om at United har så få straffer mot seg? Eller er det kanskje slik at diskusjonen du legger opp til er imbesil?

wazzzza
wazzzzaInnlegg: 970
23.07.18 00:33
Bentekinho: Stakkars oss? Hehehe. Vi har Klopp og et bedre lag, dere har en bussjåfør. Vi har det helt strålende. Spiller ikke laget ditt kamp nå? Hører det er som å se maling tørke nok en gang.
masterpool
masterpoolInnlegg: 15146
23.07.18 00:36

Vet ikke om det er Karius eller minus jeg syns mest synd på...

Knaxern
KnaxernInnlegg: 38613
23.07.18 00:40
WaltonBreckRd: Det beste vil uten tvil være å reise tilbake til Tyskland.

Jepp.

Noe må gjøres hvertfall. Dette begynner å bli skikkelig stygt, og fyren får unødvendig skitt rettet mot seg og familie på sosiale medier. Det kan ende stygt om han knekker mentalt. Robert Enke kommer i tankene mine, grusomt. Flott at Casillas stiller opp for Karius på twitter.

Men Klopp må skjerme han fremover, sosiale medier er dessverre altfor lett tilgjengelig for idioter.

Greit nok med prat på anonyme forum som Karius ikke er en del av, og som han ikke får med seg. Men altfor ille når folk angriper han konstant på twitter.

masterpool
masterpoolInnlegg: 15146
23.07.18 00:42

Reis hjem til Tyskland, og bygg deg opp i 2. Bundesliga Karius. Jeg reproduksjon ødelegger din egen karriere i Liverpool, og nå er det såpass ille at jeg frykter det kan knekke deg helt mentalt.

Retnuh_Flim
Retnuh_FlimInnlegg: 17954
23.07.18 00:45
McLovin: Er det ikke relevant nok å se på de siste 15 årene? Hvor langt tilbake vil du se? 1895? Har datoen for oppstart PL noen praktisk relevans? Skjønner du ikke at de lagene som har vært med hele veien nødvendigvis har flest straffer? At lag som dominerer og angriper får flest straffer? Eller kanskje du ville forventet at West Ham eller Stoke burde vært der oppe? Skal man gnåle om at United har så få straffer mot seg? Eller er det kanskje slik at diskusjonen du legger opp til er imbesil?

Ser du sliter med hjerneforstoppelse, men jeg kan jo gjøre det enkelt for deg.

Bennis sutrer om at liverpool aldri får straffer.
Jeg nevner at liverpool er det laget som har fått flest straffespark siden oppstartem av PL. Ikke siden 2002, ikke 2003, ikke 1985 eller 1986, MEN SIDEN STARTEN AV PL!

Vanskeligere er det ikke, og jeg gir velkjente 100% faen i dine meninger i noe som ikke en gang var en diskusjon du var en del av, til å begynne med. 

(Innlegget ble redigert 23.07.18 00:46)

Naholmen
NaholmenInnlegg: 74
23.07.18 00:46
marco2007: Men det er jo alt for tidlig å si det folkens. Eller er det kun lov å si at man har postitivt førsteinntrykk men ikke negative?

absolutt lov å ha negative kommentarer, om de er velfundert er en annen ting. preseason er egentlig lite å gå etter da spillernes fitness er veldig individuelt og foreløpig så mye bytter og såpass lite kvalitet fremover på banen når de fire ikke r med, blir det på en måte litt pussige parametre å vurdere spillerne etter. masse av eksempler på spillere som har sett søppel ut i preseason og motsatt og så har sesongen begynt og så ser det helt annerledes ut igjen. Solanke ifjor, Firmino i starten av preseason ifjor så jo mest ut som en feit Ronaldo (den originale). 

Naholmen
23.07.18 00:53
Guarnere2: VvD, Keita, Salah, Firmino, Alisson. 5 spillere som må holde seg skadefrie denne sesongen

pluss Mane og Robertson

Mane veldig undervurdert, helt enormt vikit for å strekke motstanderne ut slik at Salah får mer plass. Det så vi da han manglet mot Stoke bla.

McLovin
McLovinInnlegg: 11902
23.07.18 00:57

Beste tegnet på at man har jævlig dårlige argumenter er at man uoppfordret kaller andre slikt som du gjør. Det er liksom ikke noe særlig til argument.

Fint om du viser til en statistikk som påpeker det du sier (hvor er den?), gjerne vektet opp mot antall sesonger i PL, og gjerne korrigert mot antall straffer i mot, som er like relevant.

Deretter kan du evnt justere dette mot evne til å angripe og forsvare seg. Det er nemlig naturlig at Liverpool relativt sett får flere straffer enn Crystal Palace, ettersom de tross alt angriper langt mer.

Dette er forøvrig et debattforum, og det er åpent for alle å svare alle. Dersom det plager deg at andre svarer noe du finner på å skrive, foreslår jeg at du finner på noe annet å holde på med. Ettersom du allikevel velger å svare, formoder jeg at du tross alt finner det interessant. Hvorfor skulle du ellers svare?

Kristwic7
Kristwic7Innlegg: 42361
23.07.18 01:05
Bentekinho: Hehehe. Vi har Klopp og et bedre lag, dere har en bussjåfør. Vi har det helt strålende. Spiller ikke laget ditt kamp nå? Hører det er som å se maling tørke nok en gang.

Hehe. Bedre lag? Hva tilsier det? Den evige finaletaperen Klopp? Som nesten rykket NED med Dortmund... Joda. Liverpool har et bra lag, men Klopp er jammen ikke noe vinnertype. 

Naholmen
23.07.18 01:09

Vi heier på et lag og da heier man på alle spillerne på det laget og så støtter man de som har gjort en feil. Skadefryd/hovering over at "noen" har sagt ting om hvem de tror blir førstekeeper neste sesong er også helt uforskamma/udannet. Hvis man mener at Karius er en dårlig keeper så sier det mer om manglende fotballforståelse hos den som sier det enn noe annet. Han har noen keepertekniske svakheter, men har også mange svært gode egenskaper som keeper. Og så er det med keepere at når de først gjør feil blir de veldig synlige og det går ofte ut over selvtillit. Med det sagt så håper jeg han og Alisson kan gjøre oss stolte av vår keeperstand neste sesong. 

Knaxern
23.07.18 01:13
Naholmen: Vi heier på et lag og da heier man på alle spillerne på det laget og så støtter man de som har gjort en feil. Skadefryd/hovering over at "noen" har sagt ting om hvem de tror blir førstekeeper neste sesong er også helt uforskamma/udannet. Hvis man mener at Karius er en dårlig keeper så sier det mer om manglende fotballforståelse hos den som sier det enn noe annet. Han har noen keepertekniske svakheter, men har også mange svært gode egenskaper som keeper. Og så er det med keepere at når de først gjør feil blir de veldig synlige og det går ofte ut over selvtillit. Med det sagt så håper jeg han og Alisson kan gjøre oss stolte av vår keeperstand neste sesong.

Karius er en dårlig keeper. Har ikke noe med å støtte laget eller ikke.

Aspeløv, svak mentalt, usikker, dårlig "decision making", og altfor mange rare tabber.

Men det med å hetse han på sosiale medier er absolutt ikke innafor. Idiotisk og skammelig.

Justice 96
Justice 96Innlegg: 31513
23.07.18 01:32

Karius med enda mer surr. Han er ikke skikke til å være reservekeeper engang..

Knaxern
23.07.18 04:23
WaltonBreckRd: Man får jo masse bra stoff, videoer av treninger, nye spillere på medical, intervjuer osv.

I tillegg får man direkte tilgang til U18 og reservelaget når de spiller seriekamper og cupkamper.

WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 10969
23.07.18 04:35
Knaxern: I tillegg får man direkte tilgang til U18 og reservelaget når de spiller seriekamper og cupkamper.

Ja, det også! 

Første gangen jeg har det, verdt og abonnere på etter pre-season også da. 

May25
May25Innlegg: 2262
23.07.18 09:01

En forholdsvis bra kamp til å være pre-season, selv om det ble et elendig resultat.

Karius svak ved et par anledninger. Som flere nevnte tidligere var det make-or-break for Karius i denne oppkjøringa, og det vi har sett i kampene så langt har vært mer break.

Forsvaret fungerte bra i 1.omgang, mye på grunn av Robertson og VvD som er veldig gode og en Clyne som er litt rusten, men stødig. Gomez kommer til å bli en god stopper i en treer bak, evt en grei høyreback, men aldri en klassestopper i en midtstopperduo. Moreno er brukbar fremover, men veldig svak bakover som vanlig. 

På midten ser Curtis Jones ut som the real deal. Han vil nok fort være den neste som tar steget inn på førstelaget til Liverpool, og han har både teknikken og modenheten i spillet til å klare det. Lallana har vært god tidligere kamper, men langt under pari denne kampen. Fabinho var helt grei. Keita var veldig god igjen. Woodburn viste igjen at han aldri kommer til å bli god nok for Liverpool og Milner var grei.

Ojo kommer aldri til å bli det store, dessverre. Da har jeg mye mer trua på Rafael Camacho som virket mye bedre der i 1. omgang. Sturridge var veldig farlig og livlig på topp første del av andre omgang. Solanke var en kald potet på venstrevingen i 2.omgangen og Origi var dårlig og viste nok en gang at han burde bli solgt i sommer. 

Justice 96
23.07.18 09:07

Tror aldri jeg har sett en så usikker og elendig keeper i LFC som Karius, av keepere som liksom skal kunne kjempe om plassen som førstekeeper. Er bare å kaste ham på dør før noen får hjerneblødning og finner på å gi ham ny kontrakt.

Royu
RoyuInnlegg: 9684
23.07.18 09:15

Liverpool supporterne fortsetter med hesten ja. Pinligste supporterne noensinne.

Justice 96
23.07.18 09:29
Royu: Pinligste

Bortsett fra deg. 

Ellers er det ikke noe galt med hester. 

May25
May25Innlegg: 2262
23.07.18 09:30
Justice 96: Tror aldri jeg har sett en så usikker og elendig keeper i LFC som Karius

Velkommen til ditt første år som Liverpoolsupporter. 

Justice 96
23.07.18 09:32

Takk. Sett gjerne opp ei liste over mer usikre keepere som har vært aktuelle som førstekeeper hos LFC

(Innlegget ble redigert 23.07.18 09:36)

Royu
23.07.18 09:32
May25: Velkommen til ditt første år som Liverpoolsupporter.

Han har nettopp fått legg til å kjøpe Red bull. La han være da :(

Justice 96
23.07.18 09:33
Royu: bull

Likevel vet jeg at det skrives Red Bull. Kanskje du og dine medelever lærer det i 8 klasse til høsten :) 

(Innlegget ble redigert 23.07.18 09:40)

Buldogg37
Buldogg37Innlegg: 3648
23.07.18 09:39
Royu: Liverpool supporterne fortsetter med hesten ja. Pinligste supporterne noensinne.

Dette sier hvilket nivå du er på, pinlig lavt.

Royu
23.07.18 09:40

nå er han sinna oxo. sikert fordi de ikke ga han winger xD xD

Justice 96
23.07.18 09:41
Buldogg37: pinlig

Er bare å overse eller jatte med slike tilfeller ;-D

(Innlegget ble redigert 23.07.18 09:42)

Mirage
MirageInnlegg: 21130
23.07.18 09:44
Justice 96: Tror aldri jeg har sett en så usikker og elendig keeper i LFC som Karius, av keepere som liksom skal kunne kjempe om plassen som førstekeeper. Er bare å kaste ham på dør før noen får hjerneblødning og finner på å gi ham ny kontrakt.

Han stod jevnt over bra fra januar til mai, så det der gidder jeg ikke å være med på. At han har knekt sammen nå er fullstendig forståelig, klandrer han ikke i det hele tatt for det.

Justice 96
23.07.18 09:47
Mirage: jevnt

Joda. Det er nå så. Men vi driver ikke veldedighet. Karius kommer aldri til å riste av seg det der i LFC, og hvertfall ikke når klubben (Klopp) allerede har gitt beskjed om at han er degradert når Alisson er tilbake. Enten måtte han blitt satset på, 100%, eller så er det bare å shippe ham ut. 

(Innlegget ble redigert 23.07.18 09:49)

Buldogg37
Buldogg37Innlegg: 3648
23.07.18 09:48
Justice 96: Er bare å overse eller jatte med slike tilfeller ;-D

Ja troll er som oftest det :) skal huske det!

Royu
23.07.18 09:51
Buldogg37: Dette sier hvilket nivå du er på, pinlig lavt.

Allikevel laaangt over pool supportere mao.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester