Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Liverpool - West Ham

NYTT TEMA
WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 10522
09.08.18 07:46

Søndag, 14:30. TV2 Sport Premium/Sky Sports

Endelig sparkes sesongen i gang. Selv med VM blir sommeren lang og kjedelig uten Premier League-fotball. Årets første kamp er hjemme på Anfield mot West Ham. Dette har vært oppgjør med mye mål siden Klopp kom til Liverpool, og det tok han faktisk 4 forsøk før han vant mot the hammers. Både West Ham og Liverpool supportere ser nok optimistisk inn mot ny sesong. 

Begge lag har investert mye på transfermarkedet i sommer. West Ham har hentet Filipe Anderson, Issa Diop, Balbuena, Yarmolenko, Jack Wilshere og Lukasz Fabianski. Inn for David Moyes er Manuel Pellegrini hentet. Potensialet er veldig stort, men med mye utskiftninger trengs det muligens litt tid. Også Liverpool har gjort mye bra i sommer. Inn med Naby Keita, Fabinho, Shaqiri, og Allison.

Liverpool Alisson, TAA, Gomez, van Dijk, Robertson, Wijnaldum, Fabinho, Keita, Salah, Firmino, Mane

West Ham Fabianski, Fredericks, Ogbonna, Diop, Cresswell, Antonio, Wilshere, Noble, Anderson, Hernandez, Arnautovic

Kamptips 0-2

Navarone73
Navarone73Innlegg: 4716
09.08.18 09:23
WaltonBreckRd: Kamptips 0-2

Du tipper altså at Liverpool starter sesongen med å tape 0-2 hjemme for West Ham?

ST10
ST10Innlegg: 20838
09.08.18 09:32

6-0

Kent
KentInnlegg: 118514
09.08.18 09:35

Første etappe på vei mot gullet.

4-0

Pompel62
Pompel62Innlegg: 1845
09.08.18 09:36

@Navarone73

TS er bare i gang med den vanlige "jinxingen". Før kampstart kommer det til å være fire sider med nedrakking av spillere og negative tips.

Når kampen kommer i gang dømmes spillerne etter følgende kriterier:

1 feilpasning: Elendig drittspiller

2 feilpasninger: Denne spilleren er det bare til å selge

3 feilpasninger: Hva var det som fikk Klopp til å kjøpe dette rælet? Overhodet ikke verdig til å bære den røde drakten.

Edit: litt mer optimistisk i år, kanskje. Men snart kommer nok Tellyrex.

(Innlegget ble redigert 09.08.18 09:40)

Folkflesk
FolkfleskInnlegg: 12338
09.08.18 09:40

Går for 2-2 her. Liverpool opp i en kjapp 2-0, så kommer halelujastemningen, snakket om at Keita er verdens beste midtbanespiller og at Premier League-gullet er halveis i boks.. og så nedturen og første indikasjon på at det defensive opplegget ikke holder helt vann.

ONV95
ONV95Innlegg: 3136
09.08.18 09:40

Wilshere viser at han fremdeles er Gooner og senker Liverpool.

Jobo78
Jobo78Innlegg: 52
09.08.18 09:42
ONV95: Wilshere viser at han fremdeles er Gooner og senker Liverpool.

Eller viser han det med å bli skadet ?

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26668
09.08.18 09:43
Folkflesk: snakket om at Keita er verdens beste midtbanespiller

Dette driver da Man U-tilhengerne her inne med daglig, så hvorfor det plutselig skal være nytt i en kamptråd der Keita figurerer greier jeg ikke helt å se. 

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 11327
09.08.18 09:48
WaltonBreckRd: . Selv med VM blir sommeren lang og kjedelig uten Premier League-fotball.

Om bare ett sekund av levd liv er kjedelig så har du nok valgt feil liv.

Denne dra nok uansett Klopp iland. Tror ikke Klopp vil miste mange fisker denne sesongen som har bitt på. Spessielt ikke makrell som kjefttar. De sitter så godt at det nesten ikke er mulig å få ut sluken igjen

masterpool
masterpoolInnlegg: 14845
09.08.18 09:50
WaltonBreckRd: Begge lag har investert mye på transfermarkedet i sommer. West Ham har hentet Filipe Anderson, Issa Diop, Balbuena, Yarmolenko, Jack Wilshere og Lukasz Fabianski. Inn for David Moyes er Manuel Pellegrini hentet. Potensialet er veldig stort, men med mye utskiftninger trengs det muligens litt tid. Også Liverpool har gjort mye bra i sommer. Inn med Naby Keita, Fabinho, Shaqiri, og Allison. Liverpool Alisson, TAA, Gomez, van Dijk, Robertson, Wijnaldum, Fabinho, Keita, Salah, Firmino, Mane West Ham Fabianski, Fredericks, Ogbonna, Diop, Cresswell, Antonio, Wilshere, Noble, Anderson, Hernandez, Arnautovic Kamptips 0-2

Clyne starter nok for TAA, og Milner inn for Gini, så har du trolig laget. Selv om jeg ikke blir sjokkert om Henderson starter foran Fabinho.

Friskt å satse på tap i første kamp, pleier å vinne knepent når vi starter hjemme..

WaltonBreckRd
09.08.18 09:58
Pompel62: TS er bare i gang med den vanlige "jinxingen". Før kampstart kommer det til å være fire sider med nedrakking av spillere og negative tips.

Denne sommeren har vært en dans på roser, med mange Liverpool-supportere som snakker høyt og langt om ligagull, og medier som tipper oss på topp.

Det er dødsviktig at noen gjør drittjobben.

WaltonBreckRd
09.08.18 10:00
masterpool: Clyne starter nok for TAA, og Milner inn for Gini, så har du trolig laget. Selv om jeg ikke blir sjokkert om Henderson starter foran Fabinho.

Ja, det er de usikre posisjonene. Milner er tilbake, og starter fort foran Fabinho eller Wijnaldum. Jeg føler meg ganske sikker på at TAA starter, det samme med Firmino. 

johwi68
johwi68Innlegg: 18738
09.08.18 10:00

Denne starter TAA og Milner, tror jeg. Hvis ikke Milner starter starter tror jeg Henderson er med. Det er vel heller ikke umulig at vi går ut i en offensiv formasjon der Shaqiri er inne.

Håper på dette laget:

---------------------Alisson-----------------------
TAA-------Gomez-------Virgil---------Robbo
----------Wijnaldum---Naby Keita------------
Shaqiri-----------Firmino----------------Mané
---------------------Salah-------------------------

Benk: Karius; Clyne, Moreno; Fabinho, Henderson, Milner; Sturridge

Så kan Fabinho og Henderson komme inn å trygge 2-0-ledelsen i 2.omgang, og Sturridge sette de siste par spikrene i kista på tampen.

Guarnere2
Guarnere2Innlegg: 3807
09.08.18 10:29

Ønsker rutine på midten, men samtidig ønsker jeg Shaqiri. Lenge siden jeg har slitt sånn med å komponere midtbanen.

Basert på pre-season så går jeg for 

----------Alisson----------

TAA-Gomez-VvD-Robertson

----Wijnaldum-Milner-----

----------Shaqiri------

Salah----Firmino----Mane

lsklars
lsklarsInnlegg: 63984
09.08.18 11:53

Tror Liverpool og Klopp vinner alle kampene sine i år. Denne er kanskje sesongens klareste trepoenger. 

5-0. Salah*5. 

masterpool
masterpoolInnlegg: 14845
09.08.18 12:00
Guarnere2: Ønsker rutine på midten, men samtidig ønsker jeg Shaqiri. Lenge siden jeg har slitt sånn med å komponere midtbanen. Basert på pre-season så går jeg for  ----------Alisson---------- TAA-Gomez-VvD-Robertson ----Wijnaldum-Milner----- ----------Shaqiri------ Salah----Firmino----Mane

Du dropper Keita også?

Folkflesk
FolkfleskInnlegg: 12338
09.08.18 13:14
lsklars: Tror Liverpool og Klopp vinner alle kampene sine i år. Denne er kanskje sesongens klareste trepoenger.  5-0. Salah*5.

Nei, det vil bli en del 7-0- og 8-0-seire også, så det blir nok ikke den klareste.

general84
general84Innlegg: 2172
09.08.18 13:40

3-0.

Mane, Firmino og Wijnaldum ..

Det har lugga litt for Salah i pre-seaspn så han utelates fra målprotokollen (og fantasy-laget) denne gangen.

Aner ikke hvordan West Ham har gjort det i pre-season. De har et spennende lag på papiret, men det kan ta tid å få det samspilt. Pellegrino er PL-dreven og mange hakk mer spennende enn Moyes, Allardyce eller andre britiske gjengangere. Tror West Ham kan få en bra sesong, men at det tar tid før de kommer opp i fart.

general84
general84Innlegg: 2172
09.08.18 13:50

Ryktes nå at Fabinho ble småskada på dagens trening og regnes som usikker til kamp.

sodajr
sodajrInnlegg: 11458
09.08.18 14:10
WaltonBreckRd: Jeg føler meg ganske sikker på at TAA starter

Jeg er 99% sikker på at Clyne starter

Rome77
Rome77Innlegg: 9288
09.08.18 14:17

Jinxe-festen er i gang.

Jeg prøver å tippe med hodet, og selv om West ham har forsterket bra og mye så er de ikke spesielt samspilte ennå, så vi bør definitivt ta dem på Anfield. Kamptips 3-1.

Legendag_
Legendag_Innlegg: 5579
09.08.18 18:54
sodajr: Jeg er 99% sikker på at Clyne starter

Og jeg er 99% sikker på at TAA starter, men Klopp liker dem begge.

looprevil_fc_x2
looprevil_fc_x2Innlegg: 4190
09.08.18 20:26

Alisson

Arnold Gomez VVD Robertson

Gini Fabinho Keita

Salah Firmino Mane

Karius, Lovren, Moreno, Hendo, Lallana, Shaqiri, Sturridge

Så spørs det om Fabinho blir klar, men ingen krise om han ikke blir det. Henderson kan starte om han er klar for det, eventuelt Gini som anker og inn med Milner.

-liverbird-
-liverbird-Innlegg: 7860
10.08.18 14:09

Alt foruten VVD som kan krype å gå av midtstoppere er skadet/utilgjengelig. Arnautovic kommer til å ha en field day utpå der, blir minst hat-trick. Nå skal det sies at Liverpool er bra offensivt, så 4 mål bør puttes.

Kamptips. 4 mål til hjemmelaget og alt mellom 10-20 mål til bortelaget.

(Innlegget ble redigert 10.08.18 14:09)

WaltonBreckRd
10.08.18 15:54
sodajr: Jeg er 99% sikker på at Clyne starter

Skal vi si en tusenlapp? 

Rockets_AA
Rockets_AAInnlegg: 19238
10.08.18 15:56

Det er vel ikke noe å lure på? Trent starter garantert.

Knaxern
KnaxernInnlegg: 37888
11.08.18 03:46

Jones ikke med reservelaget i går. Forhåpentligvis noen minutter på han mot West Ham.

Bacary
BacaryInnlegg: 18539
11.08.18 10:15

De gamle arsenal heltene Wilshere og Lucas Perez sørger for en skrell her. Neida. Kun i drømmeland. Denne vinner klopp lett. 3-0 

William_S3
William_S3Innlegg: 4499
11.08.18 11:32

Her fortsetter vi vår knallform fra preseason og vinner 3-0. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg