Kampen sendes på TV2 Sport 1, hverken Canal Digital eller Altibox distribuerer denne kanalen. Da må man ha Viaplay eller Sumo for å få sett den.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Kampen sendes på TV2 Sport 1, hverken Canal Digital eller Altibox distribuerer denne kanalen. Da må man ha Viaplay eller Sumo for å få sett den.
Tusen takk skal dere ha TV2. Dette løste dere smidig og greit... Forbrukeren i sentrum som alltid!
Er det slik at Get distribuerer denne kanalen?
Ifølge TV 2, ja. Men jeg har ikke klart å finne ut hvilken kanal på boksen ennå.
"Kanalene «TV 2 Sport 1» og «TV 2 Sport 2» er tilbudt til alle distributører, og vi er i dialog med alle for å sikre bredest mulig dekning for kanalene. Er du kunde hos RiksTV, Get eller Viasat – har du tilgang til kanalen fra tirsdag 18. september. Er du kunde hos noen av de andre tv-leverandørene – ta kontakt direkte for mer info om de tilbyr kanalen."
Jeg kan ikke se at Get har noe som helst ute om TV 2s omlegging, verken på sine nettsider eller i sosiale medier.
Get skriver følgende i ett svar på sin facebook side:
TV 2 Sport 1 kommer på kanalplass 122 i morgen før klokken 18 og vil være tilgjengelig for kunder som har valgt TV 2 Sportskanalen i sin TV-pakke
Takk for opplysningen. Skulle tro Get var tjent med å gjøre den informasjonen lettere tilgjengelig.
Ja en skule tro at et var en god forretningside.
Det blir spennende å se om de klarer å få kanalen opp å gå før kl 18.
I følge programmet til tv2, så står faktisk kampen oppført på Tv2 Sport2, mens hockey-kampen er oppført på Tv2 Sport1.
Mulig det er en glipp i programmet, men kan det være at Tv2 kjører det på den kanalen for at alle skal få med seg "åpningskampen"?
Må være en pinlig glipp fra TV 2 i det tilfellet, for i alle andre sammenhenger har de tydelig uttalt at CL-kampen går på Sport 1. Senest med denne plakaten på Facebook i dag.
Nei, Denat.
Kontaktet dem nå(både Altibox og Canal Digital) og det er en feil på infosiden. Kampen sendes bare på Sport 1.
(Innlegget ble redigert 18.09.18 12:31)
Den går nok utelukkende på TV2 Sport 1. Står også i programmet deres det.
For oss som har CD og TV2 Sportskanalen, vil vi få TV2 Sport 1 under gammelt navn eller vil vi ikke få tilgang i det hele tatt?
Redigert: Glem det, sjekket via Twe-appen og da var det TV2 Sport 2 nå. TV2 fortsetter å levere til terningkast 2 der, altså.
(Innlegget ble redigert 18.09.18 12:42)
Ikke tilgang i det hele tatt, med mindre de kommer til enighet i løpet av ettermiddagen.
Grusom CL-åpning fra TV2.
Heldigvis bare 99kr for å se den på sumo...
Håpløst at de ikke blir enige med altibox og CD, som muligens er de to største i Norge.
(Innlegget ble redigert 18.09.18 12:51)
Så om jeg har forstått det rett: Tv2 Sport 1 kommer som ny kanal, imens Tv2 Sport 2 erstatter gamle Sportskanalen?
To ting jeg stusser på ifm den artikkelen til Liverpool.no:
1. – Nei, det har vi ikke vurdert. Vi mener at prisen på 99 kroner i måneden for alle fotballrettighetene utenom Premier League er en svært god pris. Og de som har Premier League-abonnement får jo disse kanalene og kampene inkludert i prisen.
- Alle fotballrettigheter utenom Premier League? Hjemlige cuper og et par kamper i CL?
2. – Canal Digitals kunder kan dermed se første Liverpol-kamp på Viaplay (som ikke koster ekstra for Viasat sport-kunder). Det skal sies at man vil også i år få mye Champions League kamper bare gjennom våre standard kanalpakker (uten eget Viasat-abonnement), og har man Familiepakken vår inkluderer dette blant annet Viasat 4 og Viasport+, som eksempelvis i første runde gir 3 kamper, legger han til.
- Som betyr at man må skaffe et Viaplay-abonnement da?
Ser ut som Tv2 sport 1 erstatter Tv2 Sport Premium3, mens Tv2 sport 2 erstatter Sportskanalen ja.
Ja.
Denne kanalen fjernes.
Eller erstattes, ja.
(Innlegget ble redigert 18.09.18 13:12)
Dette stemmer ikke helt. TV2 Sport Premium 3 tas bort, og innholdet fordeles på de to resterende kanalene TV2 Sport Premium 1 og 2.
TV2 Sport 1 er en helt ny kanal.
Som Altibox-kunde betaler jeg 449 kr per mnd for TV2 Sport premium pakken, men jeg får ikke se TV2 Sport 1 (forutsett at det ikke kommer på plass en avtale).
Det gir meg egentlig ikke noe annet valg enn å si opp premium-pakken og tegne Sumo abonnement (som også er billigere).
Ja, det var/er tydeligvis bare en feil i programmet til Canal Digital, på deres dekodere.
Ja, da får du også med driftsproblemer på kjøpet.
Tipper sidebackene til Liverpool kommer til å bli avkledd som de bløffene de egentlig er ikveld.
De klarer seg helt OK i Premier League men mot Mbappe og Neymar så blir de brutalt avslørt.
Ja, flott. Poenget var uansett at det blir latterlig å betale 449 kr i mnd for en TV2 Sport "premium" pakke, og ikke få CL på kjøpet.
Ser ut som Firmino blir klar ettersom han er i troppen meldes det, men ville vært meget spennende å se frontrekka bestående av Shaqiri.
Ja dette var jo klinkende klart.... TV2 har virkelig fått det til her. Loooooooooooool
Lurer å lete etter gratisstream da, at Sumo kommer til å bukke under for den enorme pågangen ikveld er det vel 99,9% sikkerhet for :p
(Innlegget ble redigert 18.09.18 14:21)
Tror det er lurt ja, de fleste vet at Sumo ALLTID kneler når det er toppkamper mange vil se. Som Amen i kirka det.
Oppfrodrer alle (som meg) til å spamme ned chat og kundeservice hos Altibox med klager på dette uvesenet. GET kommer jo til å kapre noen kunder om dagen, jeg har opplegg for begge deler klart i huset så denne situasjonen skal ikke vedvare særlig lenge...
Da er det greit å ha både sumo og viaplay