Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Manchester United , Sumo svart skjerm.

NYTT TEMA
gaskenrigi
gaskenrigiInnlegg: 4381
22.09.18 08:50

Betaler 399 pr mnd for Sumo og da burde jeg ha tilgang til å se United idag, men slik er det ikke, TV2 foretrekker å vise Liverpool istedet. Samme skjedde forrige sesong,Liverpool ble foretrukket.Har også over lang tid registrert at det er Liverpool som favoriseres i TV2 og Sumo ansatte.

TV2 lurte også mange til å tegne Sumo abonnement da de holdt hemmelig om hvem som fikk tilgang til TV2 sport 1.

Jeg har derfor fått nok, har sagt opp Sumo, mye god gratis stream der ute .

Mulig denne tråden bør postes en annen plass, er usikker på hvor.

RickiBK
RickiBKInnlegg: 72334
22.09.18 08:54

Du har abb hos TV2, og forventer å få tilgang på mer enn hva de lover deg?

Bacary
BacaryInnlegg: 19589
22.09.18 09:01
gaskenrigi: TV2 lurte også mange til å tegne Sumo abonnement da de holdt hemmelig om hvem som fikk tilgang til TV2 sport 1.

En møkkakanal rett og slett som lever av å tyne folk for penger. Blodigler. Hvorfor skal jeg bli straffet for å ha det dyreste abonemmentet Premium? De kunne bare sendt det på Premium istedet. Forbanna parasitter. 

Kent
KentInnlegg: 120893
22.09.18 09:04

United og Liverpool har vært prioritert annenhver gang når kampene har krasjet.

Slik situasjonen er så er det vel heller ikke urimelig at Liverpool prioriteres. 

Sammen med Liverpool-fansen er det uten tvil vi som får mest igjen for pengene.

Fans av Huddersfield og Fulham betaler like mye, men må stort sett nøye seg med å se laget sitt tape mot topp 6.

Det sagt, så er det utrolig at det skal være slik i 2018. Et utrolig kjipt utvalg til en alt for høy pris.

gaskenrigi
22.09.18 09:05
RickiBK: Du har abb hos TV2, og forventer å få tilgang på mer enn hva de lover deg?

Jeg betaler 399 pr mnd for Sumo og PL, da forventer jeg at verdens største fotballklubb vises på skjermen.

RickiBK
22.09.18 09:06

Møkkakanal, er jeg enig i.

Men de tyner ikke kundene noe mer enn hva disse kundene deres lar de få lov til.

Man bør starte med å se gjennom avtalene sine

(Innlegget ble redigert 22.09.18 09:06)

RickiBK
22.09.18 09:07

Hva sier avtalen da?

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 12438
22.09.18 09:10

Det som forundrer meg mest er at folk går gladelig ut og betaler nærmere en hundrelapp for hvert glass med litt spedd vann som kalles øl uten å blunke og tar drosje hjem der hundrelappene kjører avgårde bokstavlig talt mens den beste underholdninga de vet for noen lapper pr måned blir det sytt om i det uendelige.

-Per

gaskenrigi
22.09.18 09:12
Kent: Sammen med Liverpool-fansen er det uten tvil vi som får mest igjen for pengene.

Ikke så rart da det skinner igjennom at TV2 PL studioet er gjennomsyret av Liverpool fans.

gaskenrigi
22.09.18 09:14
FrannyLee: mens den beste underholdninga de vet for noen lapper pr måned blir det sytt om i det uendelige.

Ja hadde det vært så vel, betaler for ett produkt som ikke leverer.

Kent
KentInnlegg: 120893
22.09.18 09:14

Den underholdninga man betaler for får man jo ikke sett. 

Kjøper du en kinobillett så hjelper det ikke at filmen er kanonbra hvis du står på utsiden og har blitt nektet adgang. 

RickiBK
22.09.18 09:19

Pøh.

Verdens beste klubb er jo ikke med i dette pl engang....

gaskenrigi
22.09.18 10:38
RickiBK: Verdens beste klubb er jo ikke med i dette pl engang....

Har du sett premieskapet på OT.

FrannyLee
22.09.18 10:41
gaskenrigi: Har du sett premieskapet på OT.

De neste tiår blir  nok Liverpools tiår og da tar de nok snart tilbake hegemoniet.

(Innlegget ble redigert 22.09.18 10:41)

Slikkepott
SlikkepottInnlegg: 9209
22.09.18 10:44
Kent: Det sagt, så er det utrolig at det skal være slik i 2018. Et utrolig kjipt utvalg til en alt for høy pris.

Det som er utrolig er jo at det ikke var slik når Sumo først ble introdusert. 

Slikkepott
22.09.18 10:45
FrannyLee: De neste tiår blir  nok Liverpools tiår og da tar de nok snart tilbake hegemoniet.

Tar de med seg deg til tråden deres også ? 

Kanskje det ikke er så dumt.

FrannyLee
22.09.18 10:48
Slikkepott: Tar de med seg deg til tråden deres også ? Kanskje det ikke er så dumt.

dE HAR VEL REKORDMANGE.

Slikkepott
22.09.18 10:55
FrannyLee: dE HAR VEL REKORDMANGE.

Tråder eller utgaver av deg ? 

Begge deler stemmer vel.

Slikkepott
22.09.18 10:56
FrannyLee: mens den beste underholdninga de vet for noen lapper pr måned blir det sytt om i det uendelige

For noen lapper så blir det ikke all verdens til mus, kanskje noe øst-europeisk, men ingen av de norske er tilgjengelig for slike priser. 

johwi68
johwi68Innlegg: 19122
22.09.18 11:48
gaskenrigi: Ikke så rart da det skinner igjennom at TV2 PL studioet er gjennomsyret av Liverpool fans.

Hvor tar folk du dette fra?

Hangeland er Man Utd-fan, det samme er Børrestad og Børslid (mener å ha lest det en gang i tiden). Torstvedt er vel Spurs, noe annet vil overraske meg. Det samme var Alexander Schau.

Kasper Wikestad, er han Norwich? Mener at en av dem er det, og tror det er skrikhalsen.

Alsaker er Liverpool-mann, det samme mener jeg Simen Stamsø-Møller er, mens Trevor Morley nærmest er en anti-Lfc'er. Laget hans er vel West Ham? 

De jeg ikke aner noe om er Morten Langli og Petter Myhre.

TheBelfastBoy
TheBelfastBoyInnlegg: 17635
22.09.18 11:54

Delvis enig med Franny. Samtidig er det litt irriterende at det produktet man betaler for ikke trenger foredles på en god måte fordi tilbyder har monopol på råvaren. TV2 har vist flere ganger at de er helt likegyldige til hva kundene mener om produktet de serverer. Viasat har levert et elendig CL-produkt i flere år. Det kan man kun gjøre som monopolist.

I utgangspunktet synes jeg TV2s produkt er bra. Gode programledere, dyktige eksperter (Petter Myhre med flere) og stort sett svært flinke og behagelige kommentatorer.

Men hvorfor skal Alsaker på død og liv få kommentere kamper hvor han helt åpenbart sliter med habiliteten? Jeg har ingen problemer med å si at Alsaker er en fantastisk god kommentator. Men jeg synes han er helt forferdelig å høre på når han kommenterer Man Utd. Og 90 % av Man Utd-supporterne vil mene det samme.

Jeg har også inntrykk av at de fleste supportergrupperinger deler dette synet når Alsaker kommenterer deres favorittklubb mot Liverpool. TV2 har også blitt kritisert for dette av ekspert i presseetikk og behandlet det amatørmessig. I det hele tatt har man sett veldig mange eksempler på svak ledelse i redaksjonen i TV2 Sporten. Det er som om man er for feige til å sette ned foten internt.

Lomasio
LomasioInnlegg: 6253
22.09.18 11:55
gaskenrigi: Betaler 399 pr mnd for Sumo og da burde jeg ha tilgang til å se United idag, men slik er det ikke,

Tenk på de som holder med Norwich og Burnley. 2. helg på rad at ikke City vises også. Et tap for mangfoldet at ikke alle kamper sendes. På alle supporteres vegne burde det kommet en tydelig reaksjon på dette, men det skal vel litt til og få organisert noe sånt. 

dalagubbe
dalagubbeInnlegg: 3044
22.09.18 12:36

Hvor kan man streame denne da, noen tips?

gaskenrigi
22.09.18 13:24
dalagubbe: Hvor kan man streame denne da, noen tips?

Ronaldo 7 , bla ned og velg. Bra i pausen med Rio ferinand og Paul scholes.Bedre kvalitet enn Sumo.

dalagubbe
dalagubbeInnlegg: 3044
22.09.18 14:03

Takk for tipset..

fazz
fazzInnlegg: 21519
22.09.18 14:25
johwi68: De jeg ikke aner noe om er Morten Langli og Petter Myhre.

>>> Det eneste jeg er ganske sikker på når det kommer til Langli er at han i alle fall IKKE er Liverpool supporter, i så fall er han en usedvanlig streng supporter.

Men her er resten: https://www.sportsbibelen.com/no/fotball/full-oversikt-tv-2-profilenes-favorittlag/

Som vi ser, ingen av lagene som skiller seg ut. Men at folk gidder å syte og klage over kommentatorene skulle være partisk er bare en patetisk ventil for å få ut frustrasjon over eget lag.

johwi68
johwi68Innlegg: 19122
22.09.18 21:01
fazz: Som vi ser, ingen av lagene som skiller seg ut. Men at folk gidder å syte og klage over kommentatorene skulle være partisk er bare en patetisk ventil for å få ut frustrasjon over eget lag.

Se der, ja. Så det er to av ti-tolv som er LFC-supportere = TV2-studioet er gjennomsyret av LFC-fans.

Børrestad Spurs-mann, altså. Mener jeg så noe på Facebook-profilen hans som antydet Man Utd-supporter, men da er det altså to LFC-supportere, to Man Utd-supportere. to Spurs-supportere og to som støtter Newcastle. I tillegg til én Hammers- og én Norwich-supporter.

Langli og Myhre mangler eller har ikke favorittlag. Enig med deg når det kommer til Langli. Lite som tyder på at han er rød Hvis han ikke er Man Utd-mann, da. Men, det tror jeg ikke.

gurglebassen
gurglebassenInnlegg: 4217
22.09.18 21:07
johwi68: Langli og Myhre mangler eller har ikke favorittlag. Enig med deg når det kommer til Langli. Lite som tyder på at han er rød Hvis han ikke er Man Utd-mann, da. Men, det tror jeg ikke.

Langli er LFC.

Enzino
EnzinoInnlegg: 34073
22.09.18 21:22
johwi68: Trevor Morley nærmest er en anti-Lfc'er. Laget hans er vel West Ham?

Vil anta det siden han spilte der i mange sesonger. Var han ikke kaptein på et tidspunkt også?

chelsea8
chelsea8Innlegg: 29663
23.09.18 07:26

Samme bråket hver helg United eller Liverpool ikke vises. Dette må fans av de 18 andre klubbene forholde seg til hver eneste helg. 

Rett og slett en elendig avtale, som bl.a. TV2 har akseptert.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester