Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

BELSEBUB versus de røde jævler. KAMPTREAD

NYTT TEMA
FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 15558
09.11.18 22:19

Søndag står slaget mellom de rene og de ranke røde mot Ondskapen i blått.

Jeg og Lars drikker terpentin og frostvæske frem til kampen for å holde varmen frem til avspark.

La eder og galle vederfare oss før kamp og i og etter kamp og måtte de beste blå stå igjen som seierherrer på slagmarken etter at dommeren blåser i sitt little big horn.

Kjør debatt men vær saklig.

TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 9559
09.11.18 22:52

Har ikke akkurat veldig trua på seier, men kan ikke huske sist jeg var så lite forberedt på at det blir en lett seier til City. 

Verste er at det er så typisk Mourinho å overraske så blir fort U eller kanskje en sneken siger. 

LarsLie
LarsLieInnlegg: 12596
09.11.18 23:08

0-1. Mål av Pogba6 eller Lukaku.

GreySerpent
GreySerpentInnlegg: 20595
09.11.18 23:09

Jeg bare elsker disse kreative overskriftene. Bare å vente på inntog av den erotiske-barnehagen.

KommersK
KommersKInnlegg: 5850
09.11.18 23:43

Hvis man ikke vet hvordan ordet ''thread'' skal skrives, så bør man kanskje ikke bruke ordet i tide og utide? Det skal være med h, Franny/Taknina/Per Arve. Hver gang!

Blir nok en ufortjent borteseier her. Tipper 0-1.

LarsLie
LarsLieInnlegg: 12596
09.11.18 23:52

Redd vi kjører med Gundo på midten og Bernando ut på siden. Ønsker The Silvas,Raheem og Sane samt Aguero.

KommersK
09.11.18 23:58
LarsLie: Redd vi kjører med Gundo på midten og Bernando ut på siden. Ønsker The Silvas,Raheem og Sane samt Aguero.

Støttes! Heller KdB på krykker enn Gundo.

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 27315
10.11.18 00:26

Skuffet over at du ikke grep fatt i han elleveren fra det mest myteomspunnede av samtlige brasselag, Kommers: Éder. Skrevet med minuskel-e og uten akutt aksent. Skal det øses noe, så skal det da for fanken øses edder. 

KommersK
10.11.18 00:34
mikemodano: Skuffet over at du ikke grep fatt i han elleveren fra det mest myteomspunnede av samtlige brasselag, Kommers: Éder. Skrevet med minuskel-e og uten akutt aksent. Skal det øses noe, så skal det da for fanken øses edder.

De er inne på noe her, min gode mann. Men jeg prøver bare å luke ut det/de verste på forumet.

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 9671
10.11.18 00:35

Hær er ikkje jeg blant De værste 

KommersK
10.11.18 01:01
ohlalaSpurs: Hær er ikkje jeg blant De værste

Nei, utrolig nok.

Lomasio
LomasioInnlegg: 6819
10.11.18 07:05
KommersK: enn Gundo.

Kan aldri tenke meg at Gunder blir å se på midten fra start i alle fall. Kommer nok inn på stillingen 3 - 0. Vi stiller som de foregående kampene tenker jeg. Aguero inn for Jesus. Skal skissere hele laget ved en senere anledning for de som er interessert. Nå må jeg mate katta. 

Aguero16
Aguero16Innlegg: 3502
10.11.18 09:19

Kun Aguero

-Sane-D.Silva-Fernandinho-B.Silva-Sterling

-Mendy- Laporte- Stones- Walker

Ederson 

Mest trolig sånn sjølvsagt. Men blir heller ikke overrasket om det kommer en liten wow fra Pep.

FrannyLee
10.11.18 09:44
KommersK: Hvis man ikke vet hvordan ordet ''thread'' skal skrives, så bør man kanskje ikke bruke ordet i tide og utide? Det skal være med h, Franny/Taknina/Per Arve. Hver gang!

Nå må du ikke være så storforlangende KOMMERSK

hver GANG. gJØR SOm flyvertinne som ammet skrikende baby på fly.

(Innlegget ble redigert 10.11.18 09:49)

FrannyLee
10.11.18 10:33

Forøvrig så begynner KommersK å minne mer å mer om "sjefen" min på arbeid som tror han er noe til kar men som alle har glemt med det samme en skrur på lokket på langkofferten men meg vil de snakke om som en legende på min arbeisplass og i fylket jeg kommer fra and beyond selv lenge etter at steinen er så mosegrodd at navnet er umulig å lese lenger :-)

(Innlegget ble redigert 10.11.18 10:33)

ST10
ST10Innlegg: 22578
10.11.18 11:40

Det verste er at det hadde vært typisk Mou å flakse inn et resultat her.

FrannyLee
10.11.18 23:47
Lomasio: Nå må jeg mate katta.

Calm before the storm og kattene begynner å klore ?

Leoparden1
Leoparden1Innlegg: 5916
11.11.18 00:12

Spennende! Ytterst spennende! Hvilke lag er det som møtes igjen? Overskriften krever en knowhow jeg ikke besitter.

D_of_Leontini
D_of_LeontiniInnlegg: 3795
11.11.18 00:18

nå er det igjen 

FrannyLee
11.11.18 10:00
GreySerpent: Jeg bare elsker disse kreative overskriftene. Bare å vente på inntog av den erotiske-barnehagen.

Burde selvsagt vært Pep versus Mou , for det er jo det dette er. Det dette handler om

Sluhet mot en mer naiv stole på egne ferdigheter tilnærming selv om det selvsagt ikke er så enkelt i virkeligheten. Begge har garantert gjort hjemmeleksa si i sin tilnærming til motstander og mottrekk mot det de ser som farepunktene.

Ankerrollejobben om hvem som løser den best, hvem som kveler motstanders kontringsforsøk best , med størst autoritet tror jeg bikker kampen til sin fordel.

For det blir nok en stillingskrig med visse blitzangrep.

Lomasio
11.11.18 10:27

Da er dagen her atter en gang. Dagen man vil ha overstått så raskt som mulig, og jeg har heldigvis ordna meg slik at jeg har mye å gjøre. 1. Grave ned fiberkabel 2. Planere utenfor skjulet og flytte vedstrengene dit 3. Bake skolebrød 4. Vaske og lagre sommerdekk 5. Lage middag (dette for spesielt interesserte).  Da jeg ble supporter visste man utfallet av disse kampene med 97% sikkerhet, så da var det ikke så farlig. Var selvsagt hyggelig med et mål riktig vei så man kunne hoppe og kauke litt. Det hendte jeg ble invitert med på kamp av perifere unitedvenner. Det har de slutta med. Nervene er mer til stede nå, nå som vi faktisk kan vinne, ikke telle antall tabber. Håper dommeren ikke tabber seg ut som i sist oppgjør og at vi får en god kamp uten at dommeren kommer i fokus. Nå skal jeg ta brødskive nummer 2(med vossafår og Hellmanns majones) før jeg begir meg ut i høstvinden og starter med ovennevnte liste. Kåmm ån citti

Anelka2
Anelka2Innlegg: 19001
11.11.18 10:33

Dette burde vært tidlig match erotisk kamptråd. Mest sannsynlig får jeg ikke sett den...f*#%*!!!!

johwi68
johwi68Innlegg: 20109
11.11.18 10:46
Lomasio: 1. Grave ned fiberkabel 2. Planere utenfor skjulet og flytte vedstrengene dit 3. Bake skolebrød 4. Vaske og lagre sommerdekk 5. Lage middag (dette for spesielt interesserte).

Du glemte 1. Se pur nytelse på en gressplen, a.k.a. Liverpool - Fulham...

Kent
KentInnlegg: 123923
Lomasio
11.11.18 12:48

Har demses overtatt cheerleaders fra Crystal Palace?

glycinello
glycinelloInnlegg: 5371
11.11.18 12:58

Pogba skal ha en liten skade og være tvilsom til kamp. Tror ikke Fred kastes innpå til denne.

Matic

Herrera        Fellaini

glycinello
glycinelloInnlegg: 5371
11.11.18 13:02
Lomasio: 1. Grave ned fiberkabel 2. Planere utenfor skjulet og flytte vedstrengene dit 3. Bake skolebrød 4. Vaske og lagre sommerdekk 5. Lage middag

«Husk sabbatsdagen og hold den hellig. Seks dager skal du arbeide og gjøre all din gjerning, men den sjuende dagen er sabbat for Herren din Gud. Da skal du ikke gjøre noe arbeid, verken du eller din sønn eller din datter, verken slaven eller slavekvinnen din, verken buskapen din eller innflytteren som bor i byene dine. For på seks dager laget Herren himmelen og jorden, havet og alt som er i dem; men den sjuende dagen hvilte han. Derfor velsignet Herren sabbatsdagen og helliget den.»

Kilde: Bibelen (2. Mosebok 20:8-11): Gud Den Allmektige Skaper(red).

CryniX
CryniXInnlegg: 12475
11.11.18 13:06
glycinello: «Husk sabbatsdagen og hold den hellig. Seks dager skal du arbeide og gjøre all din gjerning, men den sjuende dagen er sabbat for Herren din Gud. Da skal du ikke gjøre noe arbeid, verken du eller din sønn eller din datter, verken slaven eller slavekvinnen din, verken buskapen din eller innflytteren som bor i byene dine. For på seks dager laget Herren himmelen og jorden, havet og alt som er i dem; men den sjuende dagen hvilte han. Derfor velsignet Herren sabbatsdagen og helliget den.» Kilde: Bibelen (2. Mosebok 20:8-11): Gud Den Allmektige Skaper(red).

Når de er fans av det trådstarter titulerer som BELSEBUB vil jeg anta at konseptet om å holde hviledagen hellig ikke akkurat står øverst på lista.

Lomasio
11.11.18 13:11

Å faen, er det i dag? Tok den i går jeg. Ferdig med punkt 1-2 og 3. Går igang med punkt 5 nå.

(Innlegget ble redigert 11.11.18 13:12)

Enzino
EnzinoInnlegg: 37424
11.11.18 13:14

Gleder meg stort til å lese denne thread under match.

Men glemte dessverre popcorn.

(Innlegget ble redigert 11.11.18 13:14)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg