Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fotball-frustrasjon

NYTT TEMA
KommersK
KommersKInnlegg: 5822
04.01.19 19:41

Jeg har sparket hull i ei dør og ødelagt et (billig) stuebord. Har en mistanke om at dette ikke er de verste eksemplene vgd har å by på...

Hva er det dyreste/dummeste dere har knust/ødelagt på grunn av en hendelse i en fotballkamp?

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 6885
04.01.19 19:54

Lagde bål i stua av spisebordet, bokhyllen og stuelampen da Tottenham tapte mot Wolverhampton. Klarte sjølvsakt samtidig å skrive "Faen" "i" "helveteeeeee" i kamptråd på VGD, så eg Vise til alle at eg e Ekte fan.

Justice 96
Justice 96Innlegg: 36513
04.01.19 19:58

Ødelagt? Pga fotball? Ingenting, selvsagt. Så engasjerende er ikke fotball. 

lsklars
lsklarsInnlegg: 71897
04.01.19 19:58

Jeg skalla i TVn og lå 13 uker i koma på Riksen 

Kent
KentInnlegg: 121962
04.01.19 20:00

Knuste et dosete. 

Men det er over ti år siden. Ikke like dårlig taper idag. Det er bare fotball.

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 31406
04.01.19 20:04

Jeg kjenner en som brakk nesen da Magne Hoseth bomma på straffe på overtid mot Basel i 2012. Skulle stange hodet i veggen. Men der stod en skjenk. I dag hadde jeg fått en snap, den gang kom en MMS fra legevakta.

Så har jeg hørt om en som satte en pizzabit i halsen da Molde slo Fenerbahce i EL. Kompisene satt og så kamp, Linnes løp gjennom og putta 3-1. Alle hoppa i været, alle gurglelydene fra han som stod på igjen på gulvet blå i maska når de andre satte seg igjen druknet i jubelbrøl. Heldigvis var kona til en av dem hjemme. Hun gløtta inn på stua og så hva som foregikk, løp til og fikk dunka han godt i ryggen. Ut kom kjøttbollen og han lever trolig fortsatt. 

Men selv har jeg ikke mye å «skryte» av. Av og til fått vondt i hånda etter å ha smelt knyttneven i bordet i sinne. Så er det mer enn mulig at ungene har fått høre gloser de burde vært skånet for. 

(Innlegget ble redigert 04.01.19 20:07)

jonas
jonasInnlegg: 31264
04.01.19 20:09
KommersK: Hva er det dyreste/dummeste dere har knust/ødelagt på grunn av en hendelse i en fotballkamp?

Var vel ingenting som ble ødelagt men da Middlesbrough tapte Uefa-cup-finalen i Eindhoven i 2006 endte jeg i Amsterdam. Drakk meg snydens på corona, vant masse corona-stæsj men mistet alt da jeg tok drosje til hotellet hvor jeg oppdaget jeg ikke hadde penger så jeg slengte all stæsjet på drosjesjåføren før jeg sprang det forteste jeg kunne en annen retning.

KommersK
04.01.19 21:01
jonas: Var vel ingenting som ble ødelagt men da Middlesbrough tapte Uefa-cup-finalen i Eindhoven i 2006 endte jeg i Amsterdam. Drakk meg snydens på corona, vant masse corona-stæsj men mistet alt da jeg tok drosje til hotellet hvor jeg oppdaget jeg ikke hadde penger så jeg slengte all stæsjet på drosjesjåføren før jeg sprang det forteste jeg kunne en annen retning.

Brukbar historie!

Har vært svært så nære på å knuse pcn ved flere anledninger, men har (utrolig nok) besinnet meg. Utelukker dog ikke at det kan skje i fremtiden. Fotball får frem følelser!

KommersK
04.01.19 21:06
ohlalaSpurs: Lagde bål i stua av spisebordet, bokhyllen og stuelampen da Tottenham tapte mot Wolverhampton. Klarte sjølvsakt samtidig å skrive "Faen" "i" "helveteeeeee" i kamptråd på VGD, så eg Vise til alle at eg e Ekte fan.

De er en drøy skapning! Litt usikker på om det er sant... Sverger De ved den hellige spore?

KommersK
04.01.19 21:08
PapaSmurf: satte en pizzabit i halsen

Tommel. Leste ''pizzabil'' først.

KommersK
04.01.19 21:09
Justice 96: Ingenting, selvsagt. Så engasjerende er ikke fotball.

Da kommer du til å få mange overraskelser i denne thread.

KommersK
04.01.19 21:10
lsklars: Jeg skalla i TVn og lå 13 uker i koma på Riksen

Du tuller?

LarsLie
LarsLieInnlegg: 11892
04.01.19 21:21

Satte meg på en bryggekant i Onsøy i regnet i 1.5 time etter vi tapte facup-finalen mot Wigan. Kun i t-skjorte og shorts. Fikk kjeft når jeg kom hjem.

Ellers gjør Citytap at jeg blir tilnærmet sucidal og ikke engang sprit hjelper .

Tør ofte ikke se kamper og vandrer hvileløst i skogen med tobakk.

Ser uten unntak alle City kamper utendørs. 

Voldtok en lokal Unitedfan etter 4-3 målet til Owen.

Ellers avslappa forhold.

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 6885
04.01.19 21:34
KommersK: Sverger De ved den hellige spore?

Eg sverge ved mitt Mors fyrste Kake

LarsLie
LarsLieInnlegg: 11892
04.01.19 22:08

Takker Kommers for tommel nummer 2000. Kunne ikke kommet fra andre.

ulfarne
ulfarneInnlegg: 28483
04.01.19 22:18
ohlalaSpurs: Lagde bål i stua av spisebordet, bokhyllen og stuelampen da Tottenham tapte mot Wolverhampton. Klarte sjølvsakt samtidig å skrive "Faen" "i" "helveteeeeee" i kamptråd på VGD, så eg Vise til alle at eg e Ekte fan.

Haha, det husker jeg! Har aldri sett deg så sur før ;)

Den kvelden ble det takeaway på gulvet.

Lomasio
LomasioInnlegg: 6528
04.01.19 23:13

Jeg druste knyttneven i veggen (mur) da Silva utlignet mot Chelsea vinteren 2014. Gips i 6 uker og operasjon. Rettelse. Januar 2015. 

(Innlegget ble redigert 04.01.19 23:13)

lsklars
lsklarsInnlegg: 71897
05.01.19 14:34
KommersK: Du tuller?

Blodig alvor

KommersK
05.01.19 14:45
lsklars: Blodig alvor

Vilt!!

Fjøsbonden
FjøsbondenInnlegg: 17026
09.01.19 00:13
lsklars: Jeg skalla i TVn og lå 13 uker i koma på Riksen

Kan dette koma ha vedvart ?

Fjøsbonden
FjøsbondenInnlegg: 17026
09.01.19 00:14
KommersK: Du tuller?

Diagnosen kan bekreftes.

Jimmy_28
Jimmy_28Innlegg: 3872
09.01.19 08:21

Jeg knuste fjernkontrollen i pur glede av Gazza sitt mål mot Skottland i EM 96. Dette er det selvfølgelig ingen av dere som husker siden det skjedde for hundre år siden.

Min far husker det, han måtte nemlig kjøpe ny fjernkontroll.

InsVerderben
InsVerderbenInnlegg: 2252
11.01.19 19:41

FA - Cup finalen i 1976.

10 år gammel, satt som et tent lys og kunne knapt vente på at M. Buchan skulle løfte trofèet til værs.

Katastrofe, i det 83. minutt raknet det og det ble ingen seier. Jeg gråt mine modige tårer og holdt meg inne resten av dagen da jeg var den eneste gutten i gata som holdt med United. Resten holdt med L.F.C eller Leeds og jeg orket ikke møte skammen!

Ingen materielle skader, kun et knust guttehjerte!

Samme cupfinale året etter ble derimot en fantastisk opptur! Verken L.F.C. eller mektige K. Keegan kunne slå United denne dagen som forøvrig falt på samme dagen som min bror giftet seg!

Igjen, ingen materielle skader, gutta i gata kom på døra og gratulerte med den søte seieren som selvfølgelig langt overgikk tapet året før!

Et guttehjerte var helbredet og for evig vunnet av Manchester United Football Club!

malhen
malhenInnlegg: 20561
11.01.19 19:44
KommersK: Litt usikker på om det er sant...

Det er ikke sant. Han avslører seg med å si at han har eid møbler. Liksom. 

Retnuh_Flim
Retnuh_FlimInnlegg: 18994
12.01.19 09:44

Jeg sa ett banneord en gang.

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 13420
12.01.19 09:51
InsVerderben: FA - Cup finalen i 1976. 10 år gammel, satt som et tent lys og kunne knapt vente på at M. Buchan skulle løfte trofèet til værs. Katastrofe, i det 83. minutt raknet det og det ble ingen seier. Jeg gråt mine modige tårer og holdt meg inne resten av dagen da jeg var den eneste gutten i gata som holdt med United. Resten holdt med L.F.C eller Leeds og jeg orket ikke møte skammen! Ingen materielle skader, kun et knust guttehjerte! Samme cupfinale året etter ble derimot en fantastisk opptur! Verken L.F.C. eller mektige K. Keegan kunne slå United denne dagen som forøvrig falt på samme dagen som min bror giftet seg! Igjen, ingen materielle skader, gutta i gata kom på døra og gratulerte med den søte seieren som selvfølgelig langt overgikk tapet året før! Et guttehjerte var helbredet og for evig vunnet av Manchester United Football Club!

(Innlegget ble redigert 12.01.19 09:54)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg