Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Brighton vs Liverpool

NYTT TEMA
Corvus
CorvusInnlegg: 23789
12.01.19 18:31
Folkflesk: Hendo som Europas midtbane-general ja. Finnes ikke bedre.

Mr. Støttepasning himself?

idiomatisk
idiomatiskInnlegg: 618
12.01.19 18:31
Folkflesk: City

Liverpool spiller altså 90 minutter uten slippe Brighton til noe som helst- samt at de skaper nok sjanser til å score 2-3 mål. Hvis dette er en svak forestilling så må du heller spørre deg hvilken forventinger du har til Liverpool.

Folkflesk
FolkfleskInnlegg: 18776
12.01.19 18:32

Det var nesten ingen sjanser i kampen. Stort sett ufarlig balltrilling og elendig tempo. Bortkastet tid å se den. 

(Innlegget ble redigert 12.01.19 18:38)

KongOlav2
KongOlav2Innlegg: 38490
12.01.19 18:34
HLund: Til sammenligning med Uniteds midtbane vil jeg vel hevde at kun 1 mann der er bedre enn det vi har.

Det er ytterst få midtbanespillere i PL som utmerker seg spesielt. Det er De Bruyne, Eriksen og Silva og tidvis Pogba. Muligens sistnevnte kan bli mer stabil under en skikkelig manager. Vi burde/kunne hatt en på dette nivået, og forhåpentligvis kan dette bli Keita på sikt. Wijnaldum, Fabinho, Hendo og Ox kan fylle opp og utgjøre en meget sterk kvintett dersom Keita tar steget opp.

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 14439
12.01.19 18:37
idiomatisk: Liverpool spiller altså 90 minutter uten slippe Brighton til noe som helst- samt at de skaper nok sjanser til å score 2-3 mål. Hvis dette er en svak forestilling så må du heller spørre deg hvilken forventinger du har til Liverpool.

Dette er noe selv de idiomatiske burde forstå etter mine begreper, men ikke faen.......

Nightwish
NightwishInnlegg: 1340
12.01.19 18:38
Folkflesk: Til og med Liverpool-fans innser jo at denne midtbanen ikke vil holde i det lange løp. Vel og merke de som ikke er rene muppeter.

Hvem er nå disse «muppeter?» Mulig du mener frosken Kermit og hans avkom?

Folkflesk
12.01.19 18:39

Ja, og han strenge fyren med de store øyenbrynene. 

(Innlegget ble redigert 12.01.19 18:39)

looprevil_fc_x2
looprevil_fc_x2Innlegg: 4796
12.01.19 18:39
Folkflesk: Dette var et veldig svakt Liverpool-lag. Skal de vinne serien må de heve seg fra de siste kampene. Skapte jo ikke en dritt i dag.

United vant jo ligaen i år etter år med å spille kamper som dette. Det er jo dette som hverdagen i PL, kan ikke spille festfotball hver helg.

Dessuten, fulgte du med i andre omgang? Plenty med store sjanser.

Folkflesk
12.01.19 18:40

Plenty ja.. Det ble offisielt skapt 3 målsjanser i hele kampen. Bare for sikkerhets skyld: Jeg snakker om Brighton-Liverpool nå. 

(Innlegget ble redigert 12.01.19 18:42)

idiomatisk
idiomatiskInnlegg: 618
12.01.19 18:40
Folkflesk: sjanser

Dette er sant. Det var ikke mange sjanser som ble skapt mot bussen til Brighton. Men allikevel så ble det skapt nok til en veldig fortjent seier, ettersom det eneste laget som skapte noe var Pool.

looprevil_fc_x2
looprevil_fc_x2Innlegg: 4796
12.01.19 18:49
Folkflesk: Plenty ja.. Det ble offisielt skapt 3 målsjanser i hele kampen.

Salah og Wijnaldum hadde en diger sjanse hver. Firmino hadde en brukbar. I tillegg til noen situasjoner der vi bare mangler litt presisjon før vi er igjennom.

Ikke så verst det på en dårlig dag, mot det beste hjemmelaget utenfor topp 6.

Shenon
ShenonInnlegg: 4790
12.01.19 18:51
Folkflesk: Det ble offisielt skapt 3 målsjanser i hele kampen

Headingen til Shaq 20cm utenfor

Innlegget til Robbo der Firmino såvidt rekker en touch. 3cm unna scoring

Salah 20cm utenfor stolpen etter Milners raid

Scoringen

Da har jeg kun tatt med de helt åpenbare, så hvor du har funnet kun 3 må gudene vite.

Folkflesk
12.01.19 18:57
Shenon: Headingen til Shaq 20cm utenfor
Innlegget til Robbo der Firmino såvidt rekker en touch. 3cm unna scoring
Salah 20cm utenfor stolpen etter Milners raid
Scoringen

Bra, der fikk du med alt som ble skapt på 90 minutter, selv om den Firminho-"sjansen" strengt tatt var at han kom for sent på et innlegg og ikke traff ballen. Så 3 farlige målsjanser er korrekt i en meget svak kamp.

Men det holder vel til å holde muppet-show i gang frem til neste kamp.

(Innlegget ble redigert 12.01.19 19:03)

daffy64
daffy64Innlegg: 548
12.01.19 19:00
Nødutgang: Jeg har ikke ord for hvor teit jeg synes det er.

Du kan da prøve litt …. eller ?

Shenon
12.01.19 19:03
Folkflesk: Bra, der fikk du med alt som ble skapt på 90 minutte

Nei, jeg fikk med de 4 største, altså 33% flere enn du påsto..

Shenon
12.01.19 19:03
Folkflesk: En meget svak kamp dominert av ufarlig balltrilling langt bak på banen.

Kontrollert og fint gjennomført kamp, uten å slite seg voldsomt ut mot et hjemmelag som overhodet ikke var interessert i å spille ball.

Folkflesk
12.01.19 19:04
Shenon: Nei, jeg fikk med de 4 største, altså 33% flere enn du påsto..

Hvis man bommer på ballen på et innlegg så regnes det ikke som en farlig målsjanse i statistikken. Så 3 er offisielt korrekt.

Hvorfor prøve å late som den daffe-kampen var et fyrverkeri med mange sjanser? Alle som så den så at det var en begredelig forestilling.

(Innlegget ble redigert 12.01.19 19:06)

Shenon
12.01.19 19:06
Folkflesk: Hvis man bommer på ballen på et innlegg så regnes det ikke som en farlig målsjanse i statistikken.

Det driter jeg i.

Det er en enorm sjanse til å score, men man feiler.

Er et straffespark man blåser over mål ikke en målsjanse?

Shenon
12.01.19 19:06
Folkflesk: Hvorfor prøve å late som den daffe-kampen var et fyrverkeri med mange sjanser?

Hvem er det som gjør det?

WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 13597
12.01.19 19:07
Folkflesk: Bortkastet tid å se den.

Slutt å tull. Du går jo ikke glipp av en eneste Liverpool-kamp.

Folkflesk
12.01.19 19:07
Shenon: Hvem er det som gjør det?

Du prøver i alle fall desperat å fremstille det som en kamp med mange sjanser når det nesten ikke ble skapt en dritt. Hva er egentlig poenget med det?

(Innlegget ble redigert 12.01.19 19:08)

daffy64
12.01.19 19:09
Folkflesk: Hvorfor prøve å late som den daffe-kampen var et fyrverkeri med mange sjanser?

Er det noen som har påstått/sagt det da?

(Innlegget ble redigert 12.01.19 19:10)

Shenon
12.01.19 19:09
Folkflesk: Du prøver i alle fall desperat å fremstille det som en kamp med mange sjanser

Niks

Prøv igjen

Folkflesk
12.01.19 19:11
daffy64: Er det noen som har påstått/sagt det da?

Du reagerte på at jeg brukte begrepet "daffe-kamp"? Det var ikke personlig ment.

daffy64
12.01.19 19:15
Folkflesk: personli

Ikke i det hele tattt :-)

(Innlegget ble redigert 12.01.19 19:17)

Denat
DenatInnlegg: 1932
12.01.19 19:59
Tellyrex: skam

Vi har en manager som er SÅ god at vi leder ligaen med 7 poeng i øyeblikket. Han mener helt åpenbart at Henderson er en viktig spiller og en naturlig kaptein. Det finnes ingen tvil om dette, all den tid Henderson spiller så mye og er vår kaptein.

Når Klopp, flere år ut i sin Liverpooltid, har Henderson som en så viktig del av laget og som lagets kaptein, kan det da tenkes at det er du, og ikke Klopp, som vurderer Henderson feil?

Jeg mener, dette er en manager og en spiller som har vært med på å ta oss til EL-finale, CL-finale og tidenes beste sesong, godt over halvveis ut i sesongen. På knappe 3 sesonger.

Er du helt sikker på at du vil stå inne for at dette er noe du har bedre peiling på enn Jurgen Klopp?

Shenon
12.01.19 20:45
Denat: Når Klopp, flere år ut i sin Liverpooltid, har Henderson som en så viktig del av laget og som lagets kaptein, kan det da tenkes at det er du, og ikke Klopp, som vurderer Henderson feil?

Nå har vel den godeste Jurgen plassert ræva hans ganske godt inne på benken også i en del kamper, så at han er så jævla viktig kan vel diskuteres..

En av flere som rullerer på midten - noe som er greit nok, og ville vært enda bedre dersom han fikk spille litt lengre fram der han iallefall etter min ringe mening er bedre.

De viktige delene av laget er de som spiller "alt", som VvD, Robbo, Alisson og trioen fremme (da spesielt Firmino og Salah).

Corvus
12.01.19 21:03
Folkflesk: Plenty ja.. Det ble offisielt skapt 3 målsjanser i hele kampen. Bare for sikkerhets skyld: Jeg snakker om Brighton-Liverpool nå.

Sånn det blir når det faktisk bra hjemmelaget Brighton parkerer bussen. De hadde vel heller ikke en eneste avslutning på mål.

Corvus
12.01.19 21:05
Denat: Vi har en manager som er SÅ god at vi leder ligaen med 7 poeng i øyeblikket. Han mener helt åpenbart at Henderson er en viktig spiller og en naturlig kaptein. Det finnes ingen tvil om dette, all den tid Henderson spiller så mye og er vår kaptein.

Henderson er en god squadspiller. Thats it. Han er flink til å dirigere og snakke, spiller ellers veldig forsiktig.

Veldig mye støttepasninger. Har vel knapt hatt verken assists eller scoringer de siste 3(!) sesongene.

johwi68
johwi68Innlegg: 19921
12.01.19 22:53
Corvus: Veldig mye støttepasninger. Har vel knapt hatt verken assists eller scoringer de siste 3(!) sesongene.

Jesus, denne meldingen blir servert mange ganger. Det har ikke VvD, Lovren, Matip, Gomez eller (etterhvert, med kamper nok) Fabinho. Og ikke skal vi forvente det heller.

Klikk for å gå tilbake til toppen