Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fulham v Manchester United (Lør 13.30)

NYTT TEMA
TrueTopRed
TrueTopRedInnlegg: 485
03.02.19 23:24

Tidligkamp lørdag 9e feb med avspark kl 13:30 på Craven Cottage.

Lagoppstillingene blir tilgjenglig i linken ca timen føre (rundt 12:30)

-

Personlig ville jeg valgt følgende lag, med hvile til spillere som Rashford og Matic.

------------ De Gea -------------

Young - Jones - Lindeløf - Shaw

-------- Fred - Herrera ---------

------------ Pogba ------------

Lingard --- Lukaku --- Martial

Kamptipset: 1-3

(Innlegget ble redigert 03.02.19 23:27)

lsklars
lsklarsInnlegg: 70336
05.02.19 12:47

Dette lukter show fra Nordveit. Naturlig 2-1 her. Mitro og Nordtveit matchvinner. 

rebellion33
rebellion33Innlegg: 2236
08.02.19 10:52

Frykter at Mitrovic kan skape trøbbel. Serberen er faktisk inne på topp-10 av målscorere i Premier League, med 10 mål. Har en snitt-rating på 7,15 på siste 25 kamper. Kun Pogba i United som har høyere rating en han denne sesongen.

dalagubbe
dalagubbeInnlegg: 3411
08.02.19 12:58

Enig i at vi må rullere, men jeg liker det ikke, Fred for matic er ok, men vi må bare ha herrera fra start og jeg tror også vi må hvile rashford også ja, det liker jeg ihvertfall ikke, men jeg ser behovet for det ja, med det kampprogrammet vi har nå fremover. Men v må vinne denne også. 

rebellion33
08.02.19 13:10

Herrera er soleklar. Matic var spesielt god mot Burnley og Newcastle, litt svakere sist mot Leicester. Fred trenger mye mer spilletid for å vise hva han duger til. Har vel kun 1 innhopp i FA-cup-matchen mot Reading i 2019. Skal jo være et meget sterkt bidrag i det defensive arbeidet på midten. Selv om United mister styrke i luftrommet håper jeg på å se Freds kvaliteter på pasninger og gjennombrudspasninger på sitt beste. Enig med dalagubbe; hvorfor ikke prøve Fred fra start?

dalagubbe
08.02.19 13:33

Problemet med Fred er at han ikke er klar for det voldsomme presset på ballfører som det er i PL, så han har behov for spilletid absolutt... men det er litt på tide for Fred å vise sine kvaliteter... det har han egentlig ikke gjort hittil, så step up

rebellion33
08.02.19 13:41

I forrige møte på Old Trafford, 8. desember, ble Rashford banens beste, med 1 mål og 2 assist. Mitrovic ble imidlertid byttet ut i pausen. Sluttresultat 4-1.

rebellion33
08.02.19 13:43

Enig. Er en omstillingsprosess med denne type press på ballfører. Er veldig spent på hva Solskjær-effekten kan gjøre med Fred også.

lexuszix
lexuszixInnlegg: 4454
08.02.19 18:12

Troppen

Keepere: De Gea, Romero, Grant

Forsvar: Dalot, Jones, Young, Shaw, Bailly, Smalling

Midtbane: Matic, McTominay, Herrera, Mata, Pogba

Angrep: Chong, Lukaku, Rashford, Lingard, Sanchez, Martial

Lindelof, Pereira og Fred manglet på toget til London, men det trenger ikke bety at de ikke skal være med. 

Rojo, Darmian og Valencia er ute med skade (Rojo tilbake i trening). 

Link 

TheBelfastBoy
TheBelfastBoyInnlegg: 17848
08.02.19 19:49

Tipper vi får se dette laget;

De Gea

Dalot - Smalling - Jones - Shaw

Fred - Herrera - Pogba

Mata

Rashford - Martial

Ser for meg en lignende gameplan som mot Leicester og at vi går ut knallhardt for å få det første målet, og roer det ned etter det. Lykkes det kan man forsøke å ta brudd, avgjøre kampen tidlig og forhåpentligvis hvile et par stykker (Pogba, Rashford, Shaw).

Mange vil bok være kritiske til Smalling og Jones, men de har et par kamper sammen, er duellsterke (noe som bør passe bra) og ha et sterkt behov for å vise seg frem. 

(Innlegget ble redigert 08.02.19 19:50)

lexuszix
08.02.19 21:41
TheBelfastBoy: Ser for meg en lignende gameplan som mot Leicester og at vi går ut knallhardt for å få det første målet, og roer det ned etter det. Lykkes det kan man forsøke å ta brudd, avgjøre kampen tidlig og forhåpentligvis hvile et par stykker (Pogba, Rashford, Shaw).

Får håpe det blir bedre enn mot Leicester; der fungerte det vel bare knappe 15 minutter. 

Jeg tror nok Lindelof, hvis han er med (og det er han forhåpentligvis), tar plassen til Jones i midtforsvaret. Eventuelt plassen til Smalling, hvis han ikke er helt klar for en hel kamp. Eller tenker du han vil spare Lindelof?

Tips: 1-3

rebellion33
08.02.19 22:31
TheBelfastBoy: Tipper vi får se dette laget; De Gea Dalot - Smalling - Jones - Shaw Fred - Herrera - Pogba Mata Rashford - Martial

Er ganske overbevist om at både Herrera og Rashford hviles til PSG-kampen.

TheBelfastBoy
08.02.19 22:38

Ander Herrera bør nesten tåle det. Intet VM i beina eller kamper med Spania. Spilte lite i høst under Mourinho. Virker dessuten jævlig godt trent.

TheBelfastBoy
08.02.19 22:40

Vi hadde bra trøkk frem til målet. Utover det hadde vi god kontroll på kampen frem til 70 min. Det som var skuffende var hvor dårlig vi klarte utnytte overganger.

rebellion33
08.02.19 22:40
TheBelfastBoy: Ander Herrera bør nesten tåle det.

Håper det. Vi har ikke råd til å avgi poeng her. Må ha trepoenger skal vi ta Chelsea på tabellen.

rebellion33
08.02.19 22:48

The Guardian tipper denne startoppstillingen:

------------- De Gea -------------

Young - Jones - Lindelöf - Shaw

Pogba

Herrera         Matic

Lingard                 Martial

Rashford  

glycinello
glycinelloInnlegg: 4654
08.02.19 23:03
rebellion33: The Guardian tipper denne startoppstillingen:

Lindeløf er ikke i troppen. Pogba som DM...?

lexuszix
08.02.19 23:18
glycinello: Lindeløf er ikke i troppen.

Er det bekreftet? Men ikke overraskende om han får hvile.

VGoth
VGothInnlegg: 13842
08.02.19 23:18

Ny kamp, ny uflaks. Blir spennende å se om vi klarer å krige oss til en seier her også.

den_glade_gris
den_glade_grisInnlegg: 5966
08.02.19 23:30

Her blir det å spare en del, men vi må jo helst ha poeng. Jeg er overbevist om at Lindeløf og Baily spiller stoppere mot PSG. Det betyr Smalling og Jones i morgen. Tror Dalot spiller og at han får 90 min. Kanskje en omgang på hver back slik at Young og Shaw får bare 45 min. Pereira og McTominay blir sentrale på midten og tror Pogba starter, men blir hvilt i 2 omgang hvis vi leder. Lukaku og Sanchez spiller nok framme sammen med kanskje Chong. Rash blir spart fra start, men kommer inn hvis vi trenger mål i 2 omgang. Liker ikke tidlig start og jeg tror heller ikke spillerne liker det. Tror det blir veldig vanskelig i morgen. Helt åpent. tipper 2-2.

glycinello
08.02.19 23:36
lexuszix: Er det bekreftet? Men ikke overraskende om han får hvile.

Han reiste i alle fall ikke med resten av troppen.

rebellion33
08.02.19 23:36
glycinello: Lindeløf er ikke i troppen.

Lindeløf var ikke med på toget til London, men det betyr ikke at han ikke er med i troppen.

rebellion33
08.02.19 23:45

Med tanke på PSG-kampen, kunne United startet slik?
Med fare for at dette ikke er sterkt nok til å få et tidlig overtak på Fulham...

De Gea

Dalot – Jones – Smalling – Shaw

Fred – Pereira – McTominay

Sanchez – Mata

Lukaku

holdthedoor
holdthedoorInnlegg: 296
08.02.19 23:54
rebellion33: De Gea Dalot – Jones – Smalling – Shaw Fred – Pereira – McTominay Sanchez – Mata Lukaku

Helst ikke

lexuszix
08.02.19 23:57
glycinello: Han reiste i alle fall ikke med resten av troppen.

Nei, det skrev for så vidt jeg også, men han kan komme senere.

Men ikke overraskende om han står over denne. Tror han kan ha godt av en liten pause før PSG-kampen.

kytec
kytecInnlegg: 38475
09.02.19 00:03

Har det ikkje vært en syk rekke med "svake" lag ManU har møtt etter OGS tok over,

Møtte Mourinho nesen berre topplag før han ble økset? 

Og/eller blir det et tøft program framover? 

dalagubbe
09.02.19 00:24

Syns virkelig ikke vi skal starte med en så svak oppstilling som dette, da taper vi faktisk, og jeg mener denne fjerdeplassen er superviktig faktisk, orker ikke en sesong utenfor CL, nei vi må ha herrera og lindeløf på banen, håper på dette:

de gea, dalot smalling lindeløf shaw herrera fred pogba mata martial og lukaku, da får vi hvilt matic young lingaard og rashford. Uansett vi MÅ vinne.

glycinello
09.02.19 00:34

Fulham borte kan bli tøff dersom Ole hviler/roterer mye på laget.

lexuszix
09.02.19 08:40
kytec: Møtte Mourinho nesen berre topplag før han ble økset?

Ja, han møtte bare topplag de årene han var der, pluss at han ikke hadde spillere som kunne spille fotball, og styret ville ikke gi han penger til nye. Det var rett og slett umulig å få til noe med det laget og de omgivelsene. Tror Mourinho har fått støtte hos de fleste for dette i ettertid. 

JFT_96
JFT_96Innlegg: 23007
09.02.19 09:19

Forsvarsspillet til denne Fulham-utgaven er noe av det dårligste jeg har sett i PL og da regner jeg med at Ole Gunnars United fosser videre mot topp 4. 

Tips: 1-4 (Mitrovic - Rashford, Pogba str., Lingard, Own Goal).

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg