Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

MANCHESTER CITY - CHELSEA. KAMPTRÅD.

NYTT TEMA
FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 13055
10.02.19 11:38

I dag kl 17:00

Hvert poeng er vitalt fremover men her blir det tøfft. Kjør debatt.

GatlingGun
GatlingGunInnlegg: 45893
10.02.19 12:03

Kjekt med seier, kjekt med uavgjort og ingen skandale med tap her.

Win-win-win.

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 13689
10.02.19 12:09

Her kommer City til å score et sted mellom 4-6 mål. Antageligvis en kamp som aldri blir spennende...

GatlingGun
GatlingGunInnlegg: 45893
10.02.19 12:22
TheOpiate: Her kommer City til å score et sted mellom 4-6 mål. Antageligvis en kamp som aldri blir spennende...

Haha, desperat forsøk på å jinxe City. De vinner nok bare med ett mål idag.

NLHE
NLHEInnlegg: 9343
10.02.19 12:31

Godt å ha Liverpoolfansen i ryggen for en gang skyld. Kommer sikkert til å bli en skikkelig fest i tråden her.

Anelka2
Anelka2Innlegg: 18498
10.02.19 12:33

Pep vil nok ha hevn for tapet på brua. Har en god følelse:)

busnissclass
busnissclassInnlegg: 3868
10.02.19 13:09

Jeg håper City vinner idag, og vinner tittelen til slutt 

ST10
ST10Innlegg: 21613
10.02.19 13:47

I likhet med alle andre så er Sarri fullstendig klar over hvor enda mer ufyselig Poolfansen kommer til å bli om de vinner PL, så her legger han seg. 3-0

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 6606
10.02.19 14:04

Vil komme med en liten tribute til begge disse lagene.

To store lag som er forbilder for min egen klubb. Jeg skulle ønske vi kunne gjort det på samme måten. Gjennom snø, storm, orkaner, tsunamier, jordsjelv ,og fandens oldemor, har begge klubber stått gjennom det og kjempet seg til toppen av engelsk fotball. De har blitt pisset på av andre lags supportere, ligget med brukket rygg og kjempet med nebb og klør mot overmakten. Det hele kan sammenlignes med William Wallace og Skottlands tapre kamp mot Engelskmennene. 

Da det blåste som verst, så tok spillerne ansvar. De arrangerte dugnader, de var bingovakter, de gikk fra dør til dør i lokalsamfunnet for å samle inn penger, de solgte blomster de hadde plukket selv, de jobbet på den lokale puben, de jobbet hjerte og sjel for klubben de elsker over alt. Mot alle odds, og mot klubber som har etablert seg i toppen av engelsk fotball med egne inntjente penger, har de bygget sten for sten. De har satset på lokale spillere, de har latt ungguttene få sjansen. Og de har endelig fått betalt for det. Sammen har de båret hverandre frem mot toppen av engelsk fotball.

Ønsker begge lagene lykke til i kveld. To av de mest sjarmerende klubbene i England, som har gått foran og vist oss hvordan man virkelig skal bygge klubb. Håper mitt eget Tottenham følger etter.

(Innlegget ble redigert 10.02.19 14:05)

Corvus
CorvusInnlegg: 22918
10.02.19 14:07
ohlalaSpurs: Vil komme med en liten tribute til begge disse lagene.
To store lag som er forbilder for min egen klubb. Jeg skulle ønske vi kunne gjort det på samme måten. Gjennom snø, storm, orkaner, tsunamier, jordsjelv ,og fandens oldemor, har begge klubber stått gjennom det og kjempet seg til toppen av engelsk fotball. De har blitt pisset på av andre lags supportere, ligget med brukket rygg og kjempet med nebb og klør mot overmakten. Det hele kan sammenlignes med William Wallace og Skottlands tapre kamp mot Engelskmennene.
Da det blåste som verst, så tok spillerne ansvar. De arrangerte dugnader, de var bingovakter, de gikk fra dør til dør i lokalsamfunnet for å samle inn penger, de solgte blomster de hadde plukket selv, de jobbet på den lokale puben, de jobbet hjerte og sjel for klubben de elsker over alt. Mot alle odds, og mot klubber som har etablert seg i toppen av engelsk fotball med egne inntjente penger, har de bygget sten for sten. De har satset på lokale spillere, de har latt ungguttene få sjansen. Og de har endelig fått betalt for det. Sammen har de båret hverandre frem mot toppen av engelsk fotball.
Ønsker begge lagene lykke til i kveld. To av de mest sjarmerende klubbene i England, som har gått foran og vist oss hvordan man virkelig skal bygge klubb.

Helt spot on. Vet ikke helt hvem av disse forbildene av noen klubber jeg ønsker mest at skal vinne PL, begge fortjener det så utrolig mye.

lsklars
lsklarsInnlegg: 70490
10.02.19 14:08

4-1 tenker jeg. Viktig at City vinner. Vi kan ikke la Liver pool ta seriegullet.

Villans20
Villans20Innlegg: 3929
10.02.19 14:12

Hvorfor store bokstaver i trådtittel?

lexuszix
lexuszixInnlegg: 4476
10.02.19 14:13

Dette blir enveiskjøring. 

5-0

Aguero16
Aguero16Innlegg: 2945
10.02.19 14:19

Snubler. 1-4

FrannyLee
10.02.19 14:27
Villans20: Hvorfor store bokstaver i trådtittel?

De to største lagene og mestvinnende lagene de siste 10årene  fortjener vel store bokstaver?

Fotball er ferkvare og etter  ti år så begynner det å lukte nostalgi og drømmer som aldri går i oppfyllelse.

Corvus
CorvusInnlegg: 22918
10.02.19 14:30
FrannyLee: Fotball er ferkvare og etter ti år så begynner det å lukte nostalgi og drømmer som aldri går i oppfyllelse.

Rart hvordan det også kan lukte råttent av ferskvare, ikke noe vanlig fenomen det?

TheFamous25
TheFamous25Innlegg: 16261
10.02.19 15:08

Med Sarri sin håpløse  taktikk så blir dette barnemat for City, dessverre. 

Han er alt for sta til å innse at Kante må bak som DM og hjelpe til der.

Eldon
EldonInnlegg: 8937
10.02.19 16:07
NLHE: Godt å ha Liverpoolfansen i ryggen for en gang skyld.

*massere skuldre*

Magnific
MagnificInnlegg: 12676
10.02.19 16:09

Hvorfor sitter Willian på benk i denne, er jo disse kampene han er god..

FrannyLee
10.02.19 16:26
Corvus: Rart hvordan det også kan lukte råttent av ferskvare, ikke noe vanlig fenomen det?

KAN DET VÆRE DENNE DU HAR KJØPT??

https://no.wikipedia.org/wiki/Durian

Villans20
10.02.19 16:32

Håper City vinner denne. Aldri likt Liverpool

fazz
fazzInnlegg: 22598
10.02.19 16:34
Villans20: Håper City vinner denne. Aldri likt Liverpool

>>> Ja, for fotballen så er det helt klart viktig at City vinner. Hvor hadde fotball vært om rike sjeiker ikke kan kjøpe seg noen seriemesterskap liksom?

Villans20
10.02.19 16:46
fazz: >>> Ja, for fotballen så er det helt klart viktig at City vinner. Hvor hadde fotball vært om rike sjeiker ikke kan kjøpe seg noen seriemesterskap liksom?

Kunne ikke brydd meg mindre.

Liverpool har den mest motbydelige fanbasen i verden, unner dem ingenting. Har meget dårlig erfaring fra Liverpool supportere.

fazz
10.02.19 16:52
Villans20: Kunne ikke brydd meg mindre.

>>> I perioden 1992 - 2000 så var Aston Villa så og si alltid blant topp 5-6-7 lagene i Premier League. Dette kommer ALDRI til å skje igjen med en utviklingen vi ser med City, Chelsea, PSG og dets like. Og innstillingen din er med på å godkjenne denne situasjonen. Konsekvensen er at fotball fans ikke lenger har råd til å følge lagene sine. 

Men det er jo helt greit, for det er jo noen Liverpool supportere som har vært ekle med deg.

(Innlegget ble redigert 10.02.19 16:52)

Lomasio
LomasioInnlegg: 6457
10.02.19 16:53
ohlalaSpurs: Vil komme med en liten tribute til begge disse lagene. To store lag som er forbilder for min egen klubb. Jeg skulle ønske vi kunne gjort det på samme måten. Gjennom snø, storm, orkaner, tsunamier, jordsjelv ,og fandens oldemor, har begge klubber stått gjennom det og kjempet seg til toppen av engelsk fotball. De har blitt pisset på av andre lags supportere, ligget med brukket rygg og kjempet med nebb og klør mot overmakten. Det hele kan sammenlignes med William Wallace og Skottlands tapre kamp mot Engelskmennene.  Da det blåste som verst, så tok spillerne ansvar. De arrangerte dugnader, de var bingovakter, de gikk fra dør til dør i lokalsamfunnet for å samle inn penger, de solgte blomster de hadde plukket selv, de jobbet på den lokale puben, de jobbet hjerte og sjel for klubben de elsker over alt. Mot alle odds, og mot klubber som har etablert seg i toppen av engelsk fotball med egne inntjente penger, har de bygget sten for sten. De har satset på lokale spillere, de har latt ungguttene få sjansen. Og de har endelig fått betalt for det. Sammen har de båret hverandre frem mot toppen av engelsk fotball. Ønsker begge lagene lykke til i kveld. To av de mest sjarmerende klubbene i England, som har gått foran og vist oss hvordan man virkelig skal bygge klubb. Håper mitt eget Tottenham følger etter.

Her ble faktisk jeg litt rørt.

Takk

Knaxern
KnaxernInnlegg: 40682
10.02.19 16:56

Haha, se på Emptyhad. Tittelrace og en toppkamp, men klarer allikevel ikke å fylle stadion.

Pogba6
Pogba6Innlegg: 4298
10.02.19 16:57

Da er det bare å heie på Chelsea. Håper de gruser møkka. Dessverre har de nautet Sarri som sjef. Med Conte hadde de vunnet greit.

Pogba6
Pogba6Innlegg: 4298
10.02.19 16:58

Selvsagt er det ikke fullt på tribunene. Oppegående mennesker skyr Jihad stadium som pesten.

ST10
ST10Innlegg: 21613
10.02.19 16:58
Pogba6: Da er det bare å heie på Chelsea. Håper de gruser møkka. Dessverre har de nautet Sarri som sjef. Med Conte hadde de vunnet greit.

Du kan ikke kalles Unitedfan om du håper Pool vinner foran City.

fazz
10.02.19 17:01
ST10: Du kan ikke kalles Unitedfan om du håper Pool vinner foran City.

>>> Selv jeg som Liverpool fan vil heller at United vinner foran City, ja endog Everton foran City for den saks skyld. For hvert kjøpte seriemesterskap med blodpenger jo flere diktatorer er det som ønsker å gjøre det samme som en dyr hobby.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg