Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Da sitter jeg på den nærmeste lokale puben. Mange top reds i United-drakt
Martins?
(skulle egentlig ingen tommel der)
(Innlegget ble redigert 12.02.19 20:02)
Hjelp.. Bailly. Tipper han kommer til å sparke ned Bappern i feltet i løpet av kampen. Men håper det kun skjer en gang og at dommeren har et rusk i øyet akkurat da.
OH START THE GAME ALREADY
Da er jeg klar med BT Sport og Gary Lineker. Sendingen starter nå.
Mens andre sitter og gleder seg til en rysare mot Malmö...
Er ringside
OMG Rio Ferdinand har fått seg skikkelig helskjegg.
Bra du har VGD, da, så du slipper å prate med noen.
United-troppen verdt over en milliard mer enn PSG-troppen
Mye pga Uniteds største og dyreste stjerne, Romelu Lukaku.
Skriver ikke for å få tomler, så stakkarslig har jeg det ikke med meg selv.
De betalte de summene for Paredes, og velger altså å benke han til årets desidert viktigste kamp?
Der har du klubb.
(Innlegget ble redigert 12.02.19 20:07)
Denne kampen er ikke akkurat enkel å spå.
!
(Innlegget ble redigert 12.02.19 20:08)
Artig med Paul Ince i studio også , den store Solskjær kritikeren. Han er blitt litt mykere med kommentarene.
Ikke Martins nei
Nei, men VELDIG sjeldent at et supportere fra et lag håper et rivaliserende lag fra nabogrenda vinner istedet for et utenlandsk lag... Jeg håpet på at Sarpsborg skulle ta seg langt i Europa, hadde ikke sagt det samme om TIL. /Glimtfan.
Jeg ønsker (sportslig)ulykke for City og Liverpool, håper Spurs tar serien. Men ser heller City foran Liverpool.
Noen fun-facts fra Gary Lineker i kveld?
Slitt litt med å finne gode elver i det siste, så må ta til takke med TV2, er det like dårlig som jeg har hørt rykter om?
"Paul Ince tror han kunne gjort en bedre jobb enn OGS i United etter å ha fått sparken i Blackpool"
Ikke annet enn at han synes Ole Gunnar er en kjekk kar.
Se der ja
Her har man gledet seg til å se kampen, men Altibox har faktisk ikke TV2 sport 1 i pakken sin de
Det er ganske bra egentlig
Giggs! Finnes ikke en større hedersfyr - både på og utenfor banen
(Innlegget ble redigert 12.02.19 20:14)
Gordon Banks er viktigere å diskutere enn Man U akkurat nå.
Måtte tenke litt over hva du egentlig mente, før jeg skjønte hva du var ute etter
Her er den beste, vær så god.
(Innlegget ble redigert 12.02.19 20:15)
Nei hvem skal man holde med i kveld da?
Den Solskjær-runkingen er man drittlei av, men på same måte så er det mange som og håper han skal gå på trynet av folk som er kronisk anti-engelsk fotball og det norske folks nesegruse beundring av den.
Som klubb er PSG og sjeikfaenskapet lite sjarmerende. Det samme er United enorme fanskare her hjemme.
I Europeisk sammenheng har United som regel hevdet seg i CL, men aldri hevdet seg som favoritter og har en relativ tynn suksess i Europa, klubbstørrelsen tatt i betraktning.
PSG derimot har en enda tynnere Europeisk historie enn United. Men en PSG seier derimot vil være kjøpt og betalt av oljepenger.
Tror jeg holder meg nøytral.
Ryan Giggs på skjermen jo!
Noen som tror denne reklamen blir vist i pausen? :)
Enig, jeg har begynt å krølle håret for å ligne mer på Ole G.