Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NowTv og Sky Sports

NYTT TEMA
Fritz_
Fritz_Innlegg: 12098
14.05.19 17:17

Noen som har prøvd dette? Skulle gjerne hatt Sky Sports enkelte ganger og dette virker som den mest stabile måten å gjøre det på uten å måtte ty til skjøre streams osv. Hadde vært artig med noen erfaringer, om noen har det. 

LINK

CogitoErgoDoleo1
CogitoErgoDoleo1Innlegg: 5542
14.05.19 19:55

Jeg var borti det for noen år siden, og så vidt jeg husker fungerte det greit, men la oss si du finner vel så gode og betraktelig billigere løsninger rundt om, som IPTV.

Lurer på om NowTV kun var for folk i UK også, tror man måtte bruke VPN i tillegg om jeg ikke husker feil.

(Innlegget ble redigert 14.05.19 19:59)

Fritz_
Fritz_Innlegg: 12098
14.05.19 20:08
CogitoErgoDoleo1: Jeg var borti det for noen år siden, og så vidt jeg husker fungerte det greit, men la oss si du finner vel så gode og betraktelig billigere løsninger rundt om, som IPTV. Lurer på om NowTV kun var for folk i UK også, tror man måtte bruke VPN i tillegg om jeg ikke husker feil.

Jeg har for så vidt VPN, så det går veldig fint. Har mange bekjente i UK så det skulle også la seg ordne. Hva anbefaler du når det gjelder IPTV? Min intensjon er å holde meg innenfor loven. 

CogitoErgoDoleo1
CogitoErgoDoleo1Innlegg: 5542
14.05.19 20:20

Jeg er usikker på hvorvidt IPTV er ulovlig for brukerne, eller dem som står bak tjeneren, andre vet det kanskje, vanskelig for å se for meg at brukere risikerer å bli straffet.

Vet heller ikke om det vil steile for mod om vi går konkret inn på hvilke tjenester som et best, men jeg har alltid vært en gambler, så fuck it, IPTV Norge fungerer veldig bra for meg, har mange kanaler og fungerer til Apple TV, og antakeligvis der du ønsker å se det, de har en 24 timer trial periode så du kan prøve det mener jeg. 

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 13974
15.05.19 15:33
Fritz_: Min intensjon er å holde meg innenfor loven.

Det gjør du vel hverken gjennom IPTV eller ved å kjøre på dette gjennom VPN. Så vidt meg bekjent er eneste måten du kan få lovlig tilgang til Skysports er å flytte til UK

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg