Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Machester City og sosiale medier

NYTT TEMA
The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 2887
15.05.19 13:45

Hvis det stemmer hva jeg så fra flyet,så ser jeg rødt,man driver ikke slik,og særligt ikke fra fotballspillere...har dere hørt om sosiale medier og mobiler? Dere! skal jo være forbilder,men ser ut til att ett glass alkohol,så tipper det over til fotballsupporter nivå,der vi desverre ikke holder oss,og kan gjøre skjebnesvangre feil opp igjennom historien.

Joda før sosiale medier,så har det nok vært mye grums og litt av hvert med oss LFC supportere,men selve fotballspillerne på dette flyet,burde være for gode for dette,særskilt i dag med iphone og medier,skammeligt er bare forbakstaven

Nei! takk gi meg Man Utd,og vår rivalisering i stedet

Og dette er fotballspillere på A-laget vil jeg tru,som driver på sånn,ja da har denne klubben utbasunert seg på medier,og jeg vil tru Pep burde være flau

jeg sitter å lurer på om dette er fake news,hvis ikke? vel da er jeg møkk lei,alt av penger,PL og alt

Hvor faens dumme er det ikke å filme dette,forbanna møkka klubb..men regner med att de kjøper seg ut av all straff,siden de driter penger,og kanskje heller burde være litt ydmykende,og ikke holde på slik,pengene har gått til hodet til hele Man C,og alle gir faen...og vel sheikene betaler...no problem

Man Utd Langt foran enn denne klubben....laaaangt foran, vi og United er PL..så kommer Arsenal,Spurs,Villa,Preston,Nott Forest,Derby og gjerne Leeds

https://www.youtube.com/watch?v=2t1ZTQFZH-w&t=344s

Sofonda

Pogba6
Pogba6Innlegg: 6568
15.05.19 13:48

Helt enig. Sunt rivaleri mellom oss. To ærlige og redelige klubber.

The_Kwames
15.05.19 14:14

Ja håper det Knaxern,Pep tilbake til Katalonia med De Jong og De Light inn,men da må Barca selge ett par spillere..jeg avskyr hva jeg ser av oppførselen til Man C,NÅR det er snakk om fotballspillere som representerer klubben

Dette forstår jeg ikke,og formoder videoen er ekte,derfor må denne pengedopede klubben få all negativ oppmerksomhet

PS: som Trump sier  "Fake News" det kan være

Sofonda

Machine_Head
Machine_HeadInnlegg: 13575
15.05.19 14:19

Hjertens enig, Kwame. 

JFT_96
JFT_96Innlegg: 23635
15.05.19 14:30

Alt er nok fabrikert. City gjør ingenting galt, eierne kommer fra rene Nirvana og media driver en heksejakt på klubben. Man Utd gikk på aksjemarkedet for mange år siden og Liverpool kjøpte van dijk for masse penger. Så det så.

SilverBoy1
SilverBoy1Innlegg: 2136
15.05.19 14:44

https://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/sean-coxs-brother-says-manchester-16278761

Samme hva dette skulle vise seg å være er det bare triste greier.

The_Kwames
15.05.19 14:45

Vel! alle Man City fans her,kan jo komme og dementere att denne videoen er falsk,men hva spiller det noe roller,vi betaler så holder dere kjeft..men førstelags spillerne,hvis ikke denne videoen er FAKE,så det holder...formoder jeg att de beviser det,og hvis de gjør det,så må manageren eller spilleren som Pep vil sitte i tjeneste,tilbakevise det...men på hvilken måte,Jeg dømmer ikke Man C,ennu? men jeg trur jeg gjør det allikevel,overbetalte faenskap,som ikke tåler alkohol,burde forbys sosiale medier

Man.Utd er ikke bedre,de er værre på lønnslista,og nu sliter de med å finne ut av ting og tang,som vi var for 9 år siden,da vi holdt på å gå konk..Men det er noe med holdningen til spillere,medier som jeg sliter med,og den går jeg ikke god for

Historisk perspektiv,er selvsagt Man.Utd vår rivaliserende klubb,hvis man ikke går til enden av 60 tallet og Leeds

Man City er bare en liten parantes,og forhåpentligvis forsvinner snart som bare det...of FFP tør og vil gjøre noe med dette,og går inn i HVER eneste klubb,og ser att klubben drives helsemessigt fornuftigt,uten innsprøytning av silikon

Sofonda

CogitoErgoDoleo1
CogitoErgoDoleo1Innlegg: 5544
15.05.19 14:57

City er en liten klubb med åpenbare komplekser, som desperat forsøker å lage et rivaleri for å gjøre seg selv mindre irrelevante. Søtt, men også ynkelig!

The_Kwames
15.05.19 15:00

en liten FFP på normalt nivå

Herunder profilbildet til Angela som er fra Ghana

Regnestykket..ok du tjener,tja la oss si litt mindre enn Alexis Sanches

si 25000 NOK i måneden,vel garantipapirene sier 500 kr dagen i 1 mnd,det vil si 15000 NOK

så kommer bilett,og så ser du på kontoutskrift,og så kan det jo hende de sier,du tjener for lite,men sannsynligheten att det går igjennom er nok der

Hva trur du Alexis Sanchez trenger å gjøre? nada null og niks

Forbanna overbetalte fotballspillere som ikke fortjener en dritt,og SÅ har du andre som hiver seg på...Jammen! jeg vil ha mer peng???Hvorfor får jeg ikke det?...jeg vil og ha 4-500000£...osv

Du verden for en ulogisk verden fotball er blitt

Nå skal jeg ikke si hva LFC's sine beste er betalt,men de blir av troverdige medier,betalt etter innsats,som er riktigt,om vår beste spiller er betalt 200000 eller 250000 £ i uken,så er det faen meg nok

Så faens irritert jeg er i dag,men når Man C,gidder ikke å kalle de mer,men når stjernespillere sitter med 350 K,og sikkert en hel haug med andre til 200k og oppover,hoverer,og supportere ikke gidder å ta det til seg

da må faktisk sporten gå inn i seg selv,ingenting annet å gjøre faktisk

PL ...Ja! hvor mye penger kan dere generere?

Og er dere flotte mennesker? trur ikke det

Money Talks

Sofonda

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 8542
15.05.19 17:45

Det må være noe ekstraordinært med det å bli nyrik. Husker Chelsea-supporterne også var av samme slaget her inne da russeren kom.LDet var ikke så farlig hvor pengene kom fra, carefree også videre. Heldigvis var de også svært få, så man la ikke så voldsomt merke til det om det ikke ble tatt opp av andre lags supportere.De har på ingen måte klønet det så mye til som City har med denne sangen, men det er tydeligvis stor stas å vinne pokaler, så da er det ikke så farlig hvordan man gjør det.

(Innlegget ble redigert 15.05.19 17:47)

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 14714
16.05.19 21:01

Hvorfor er det bare Liveroolfolk + ohlala som holder på som da stiften hengte seg opp på utslitte gramfonplater i gamle dager. I  absolutt alle relevante og  og også i mindre relevante tråder?

Uansett åpnet jeg ei kasse og tatt ut første posen med MAARUD CRISPERS sprø  maissnacks med smak av bacon og fransk sennep.

ohlalaSpurs
16.05.19 21:07

Jeg regner med at det er belegg for det som blir skrevet. At jeg holder på i enhver tråd og skaper kaos. Hvis ikke, så er det vel som vanlig. Innleggene treffer laaaaangt utenfor Bulls eye.

Jeg mener det er noen her inne, som kommer inn i enhver tråd der det er interessant å lese, for å skrive et eller annet surr som alltid er way off. For eksempel en sang, matoppskrift eller lignende. Som regel flere ganger om dagen. Heldigvis har man lært seg å stort sett overse det.

Diskuter sak, ikke person. Håpløst. 

(Innlegget ble redigert 16.05.19 21:10)

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 11118
16.05.19 21:20

Synes denne hakkingen på Man City har gått alt for langt. Skulle tro de fikk penger i fjor sommer, men det har vart i 11 år (!) nå, så på tide å roe ned og innse at de er kommet for å bli. De blir aldri verden kastet ut av CL heller. Også interessant at folk tror at spillere som Bernardo Silva og Laporte med mening synger om Sean Cox. Selvfølgelig visste de ikke at det handlet om han.

Snorlax
SnorlaxInnlegg: 1471
16.05.19 21:24

”Patetisk klubb med fans som stikker hodet ned i sanden og skal forsvare enhver elendige handling.”

Minner meg om da Evra ble utsatt for rasisme. Og Liverpool-fansen valgte å gi offeret skylden. Stein i glasshus. Like patetisk. 

Men joda, kvalmt av City dette. Tror heller ikke på at ingen av City spillerne visste hva det handlet om. Noen gjorde nok det.

(Innlegget ble redigert 16.05.19 21:24)

LarsLie
LarsLieInnlegg: 12348
16.05.19 21:28

Xanax hjalp Sture Bergwall!

LarsLie
LarsLieInnlegg: 12348
16.05.19 21:30
Ale-Jet: Også interessant at folk tror at spillere som Bernardo Silva og Laporte med mening synger om Sean Cox. Selvfølgelig visste de ikke at det handlet om han.

Lite sannsynlig ja. Om man ikke ønsker å føle seg forutrettet da. Og det er vel noe som tyder på at mange ønsker nettopp det for å kanalisere skuffelse.

looprevil_fc_x2
looprevil_fc_x2Innlegg: 4840
16.05.19 21:52
Ale-Jet: Også interessant at folk tror at spillere som Bernardo Silva og Laporte med mening synger om Sean Cox. Selvfølgelig visste de ikke at det handlet om han.

Ja, stakkars. Det burde de kanskje tenkt på først. Det burde ringe en bjelle når dem synger battered in the streets.

Volpe5
Volpe5Innlegg: 367
16.05.19 22:01

Har jo hele gjengen her nå, Balkan-Pogba, Ohlala idioten, Jft, the Kwames? Sistenevnte må jo ha fått i seg noe?

Kos dere.

ohlalaSpurs
16.05.19 22:02

Ro ned mensen her nå, City. Dette går bra.

Vattnissen
VattnissenInnlegg: 3360
16.05.19 22:08

Litt oljepenger i de rette lommene, så forsvinner nok dette problemet også som dugg for solen

Lomasio
LomasioInnlegg: 6724
16.05.19 23:17

Svært så populært det ble å hate City mest. Ingen av dere som ikke har gjort saker og ting dere strengt tatt burde gitt faen i heller. 

Son
SonInnlegg: 4857
16.05.19 23:18

Pool fansen er litt av noen tapere ja. 
Fantastisk underholdning tho. 

30 nye år.

Lomasio
16.05.19 23:23

Knuse en buss, hive folk i en fontene og grise til Barcelona er ingenting mot å synge en fjollete sang i seiersrus. 

idiomatisk
idiomatiskInnlegg: 700
16.05.19 23:24

Tror ikke noen hater City egentlig. Kun fundamentet "moderne City" er bygget på, eierne, supporterne og spillerne. Ellers en helt ok klubb spør du meg. Blue moon er en særdeles flott sang også!

(Innlegget ble redigert 16.05.19 23:26)

Lomasio
16.05.19 23:45

Skyte fyrverkeri på et barn under kamp er også mye mer innafor. 

looprevil_fc_x2
16.05.19 23:56
Lomasio: Knuse en buss, hive folk i en fontene og grise til Barcelona er ingenting mot å synge en fjollete sang i seiersrus.

I motsetning til dere så er det så vidt jeg vet ingen av oss som forsvarer noe av dette. Han idioten som kødda i Barcelona har vel allerede blitt utestengt.

Lomasio
16.05.19 23:58

Er det noen av oss som forsvarer synginga? Dere må slappe av litt. Dere er jo helt hysteriske. Var det ikke dere som knuste spilllerbussen vår? Må tåle at det går litt begge veier uten at man blir helt animert.

(Innlegget ble redigert 17.05.19 00:00)

looprevil_fc_x2
17.05.19 00:35
Lomasio: Er det noen av oss som forsvarer synginga? Dere må slappe av litt. Dere er jo helt hysteriske. Var det ikke dere som knuste spilllerbussen vår? Må tåle at det går litt begge veier uten at man blir helt animert.

Dere bagatelliserer det noe voldsomt. Det er ikke snakk om å ta noe selvkritikk akkurat. Bare se på den tweeten City la ut. Det går jo ann å beklage i det minste, men neida de tar ikke noe ansvar og kommer med en idiotisk unnskyldning om at den har blitt sunget hele sesongen. Som om det hjelper.

Knuste bussen faktisk. Uansett, det beklaget jo både Klopp og klubben for. Mens City går rett i skyttergrava...

Bakkus
BakkusInnlegg: 3206
17.05.19 01:03
JFT_96: Man Utd gikk på aksjemarkedet for mange år siden

Det er da en av dine medsupportere som konstant bruker dette elendige argumentet.

Reddington1
Reddington1Innlegg: 618
17.05.19 01:09

Liverpool-fansen sitt syn på Manchester City som klubb har endret seg drastisk siden 2012, det må sies. 

(Innlegget ble redigert 17.05.19 01:11)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg