Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Liverpool - Manchester City

NYTT TEMA
iustitia_pro_XCVI
iustitia_pro_XCVIInnlegg: 6391
07.11.19 18:44

Det er lenge siden det tiltet over for Bluemoon. Den eneste City supporteren på VGD man faktisk kan finne vettuge uttalelser om egen klubb fra, men tror man må søke tilbake noen år nå gitt.

Anelka2
Anelka2Innlegg: 19007
07.11.19 22:17

«Bluemoon mener at det å reise til Quatar er det samme som å bli eid av Quatar. «

Qatar eier ikke City, men selvsagt, det passer alltid fint å tillegge City enda mer usaklig dritt fra et forumtroll. 

dette klubb- «VM» skal vel spilles på samme baner som tulle-VMet om tre år ,så da spilles jo kampene oppå døde mennesker. Burde ikke dere Poolfans som angivelig er så forferdelig imot alt av regimer nede i disse landene vise litt snev av kritikk/boikott selv da? 

-k9b_
-k9b_Innlegg: 27553
07.11.19 22:24

Jo, og i klubbtråden ble det skrevet ønske om å gi F i klubb-VM og heller stille med førstelaget i Ligacupen. 

malhen
malhenInnlegg: 21782
07.11.19 22:32
Anelka2: Burde ikke dere Poolfans som angivelig er så forferdelig imot alt av regimer nede i disse landene vise litt snev av kritikk/boikott selv da?

Jo de burde gitt faen i den turneringen. Ihvertfall når det arrangeres der nede, men skal en gjøre noe med denne problemstillingen så tror jeg det er enklest å begynne med å ikke tildele disse arrangementene der nede. Å få med så mange på en boikott som svir tror jeg er veldig vanskelig, men som sagt Liverpool kunne godt droppet dette. Men FIFA pålegger vel klubbene å spille denne turneringen også tror jeg. Så de sitter litt i begge ender å styrer. 

idiomatisk
idiomatiskInnlegg: 1156
07.11.19 22:49
Anelka2: Qatar eier ikke City, men selvsagt, det passer alltid fint å tillegge City enda mer usaklig dritt fra et forumtroll.  dette klubb- «VM» skal vel spilles på samme baner som tulle-VMet om tre år ,så da spilles jo kampene oppå døde mennesker. Burde ikke dere Poolfans som angivelig er så forferdelig imot alt av regimer nede i disse landene vise litt snev av kritikk/boikott selv da?

Du tar jo aldri poenget, men alt bokstavelig. 

Det ellers bar urkomisk at City-supportere i det hele tatt kommenterer dette, da klubben eies av et lignende regime som Qatar.(som var poenget, om du fortsatt ikke har tatt det.)

Det er bare trist at disse regimene bruker fotballen til å renvaske seg selv, og all suksessen City har i dag eksisterer kun fordi disse statene skjønte at fotballen var en fin måte å bygge opp sitt renome og merkevarer. Klubb VM i Qatar burde blitt droppet, men Liverpool kan ikke lastes for en turnering FIFA setter opp. 

(Innlegget ble redigert 07.11.19 22:50)

Anelka2
07.11.19 23:01

Jo, jeg skjønte det usaklige poenget ditt.

Liverpool er en såpass stor merkevare at de i likhet med de største favorittene i fotballVM kunne gått foran imot FIFA, Infantino og resten av de griske pampene som ødelegger fotballVM. Det er der en kan begynne å snakke om at fotballen er ødelagt istedet for nok en gang smøre ut behovet sitt for å rakke ned på en rivalklubb en ikke liker. 

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 28344
07.11.19 23:05
FrannyLee: Det er heller ei rød gruppering her inne som virker desperate på meg. Og jeg tror på andre også.   Lenge siden sist seriemesterkap kanskje?. Senk skuldrene, det går så bra så.

Fin badeshorts du har på profilbildet ditt, Franny. Hvor kjøpte du den?

malhen
malhenInnlegg: 21782
07.11.19 23:07
InDeilawetrust: Hvor kjøpte du den?

Wish

idiomatisk
idiomatiskInnlegg: 1156
07.11.19 23:11
Anelka2: Jo, jeg skjønte det usaklige poenget ditt.

Nei. Du trodde faktisk at jeg mente at Qatar eide City. Du tok ikke poenget, men nå som jeg forklarte det så skjønte du det.

Fotball VM er en begivenhet som skjer hvert 4. år. At Qatar fikk det er en skam, på lik linje som at eierne bruker City til å bygge opp sitt merkenavn. Jeg begynner å snakke om det der det engasjerer meg mest, og det er med City ikke fotball VM om 3 år. Tviler på at det bare er for Liverpool å stå i mot FIFA slik du tror.

ST10
ST10Innlegg: 22578
07.11.19 23:12

Pool har blitt nye Juve så da blir det vel den 48 ettmålsseieren denne sesongen. Gjerne etter feilidømt straffe Juvestyle

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 28344
07.11.19 23:13
ST10: Pool har blitt nye Juve så da blir det vel den 48 ettmålsseieren denne sesongen. Gjerne etter feilidømt straffe Juvestyle

Bitterheten lyser av hele innlegget ditt. Herlig. 

(Innlegget ble redigert 07.11.19 23:13)

iustitia_pro_XCVI
07.11.19 23:37

Burde ikke dere Poolfans som angivelig er så forferdelig imot alt av regimer nede i disse landene"

Kun Poolfans som "angivelig er så forferdelig imot" disse regimene altså?

Du personlig foreksempel digger dem eller?

Anelka2
08.11.19 05:57

«Nei. Du trodde faktisk at jeg mente at Qatar eide City. Du tok ikke poenget, men nå som jeg forklarte det så skjønte du det.»

Lev i den troen du.

«Fotball VM er en begivenhet som skjer hvert 4. år. At Qatar fikk det er en skam, på lik linje som at eierne bruker City til å bygge opp sitt merkenavn. Jeg begynner å snakke om det der det engasjerer meg mest, og det er med City ikke fotball VM om 3 år. Tviler på at det bare er for Liverpool å stå i mot FIFA slik du tror.»

Nei, det er mulig det ikke bare er å gjøre det, men noen burde isåfall starte og det burde jo være noen av de største som jeg sa.

Anelka2
08.11.19 05:59

Burde ikke dere Poolfans som angivelig er så forferdelig imot alt av regimer nede i disse landene"

«Kun Poolfans som "angivelig er så forferdelig imot" disse regimene altså?»

Nei, det har jeg ikke sagt så stryk den stråmannen av den eviglange lista di.

«Du personlig foreksempel digger dem eller?»

Nei ,det gjør jeg ikke så stryk den fra den eviglange lista di også.

iustitia_pro_XCVI
08.11.19 07:42

Nei ,det gjør jeg ikke så stryk den fra den eviglange lista di også."

Så bra! På linje med de fleste av verdens befolkning da. Men kritisere dem kan du jo ikke. Noen av dem eier jo tross alt fotballklubben du tilfeldigvis støtter.

Resten av innlegget ditt er som vanlig umulig å vite hva du mener med.

JFT_96
JFT_96Innlegg: 23984
08.11.19 08:33

Jeg trykka like på et bilde en kompis la ut fra Doha, Qatar på Instagram en stund tilbake. Så nå har jeg innsett at jeg dessverre ikke kan kritisere Manchester City sine eiere, penger eller dirty businesser. 

Oppfordrer alle, spesielt FannyLee, til å ikke OT her, men holde seg til threads topic.

Coutinho10
Coutinho10Innlegg: 14575
08.11.19 08:55

Stakkars Manchester City. De har bedt Liverpool om forsikringer om at de ikke blir møtt med bluss igjen når de tar turen til Anfield på søndag. 

Buldogg37
Buldogg37Innlegg: 3810
08.11.19 09:06
Coutinho10: Stakkars Manchester City. De har bedt Liverpool om forsikringer om at de ikke blir møtt med bluss igjen når de tar turen til Anfield på søndag.

:) sant?

JFT_96
08.11.19 09:36

Jepp, det er klart det er skummelt og kan gi enkelte varige mén med bluss, høy synging og store menneskeforsamlinger.

(Innlegget ble redigert 08.11.19 09:37)

Anelka2
08.11.19 10:33

»Så bra! På linje med de fleste av verdens befolkning da. Men kritisere dem kan du jo ikke. Noen av dem eier jo tross alt fotballklubben du tilfeldigvis støtter.«

Jepp, vil tro jeg er det ja. 
Men i tillegg må jeg altså kritisere for et tilfredsstille en surmaga grinete Liverpoolsupporter som bruker over halvparten av tida si her inne på å klage over Man City? Jeg har ikke noen plikt til å bevise noe overfor deg. Jeg holder med City uavhengig hvor mye eller lite penger de har, og det betyr ikke at jeg støtter regimet eierne kommer fra. Ferdig!

Buldogg37
Buldogg37Innlegg: 3810
08.11.19 11:38
JFT_96: Jepp, det er klart det er skummelt og kan gi enkelte varige mén med bluss, høy synging og store menneskeforsamlinger.

De er vel ikke vant til veldig høy støy fra publikum på egen stadio... så jeg ser problemet.

Aguero16
Aguero16Innlegg: 3506
08.11.19 14:58

Ederson bekreftet ute. Da får vi nok litt sirkus tilstander på søndag. Klovnene finner en på tribunen.

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 15566
08.11.19 15:17
Aguero16: Ederson bekreftet ute. Da får vi nok litt sirkus tilstander på søndag. Klovnene finner en på tribunen.

In Pep and his symbioses we trust.

Amnon
AmnonInnlegg: 17725
08.11.19 15:19

De Gea ute, Ederson ute. Kreative mind games.

JFT_96
08.11.19 15:29

Klovnene finner en på tribunen.

- Det spørs vel om City får med seg noen betalte influencere til bortesvingen. Eller synes du det er klovneri å skape god stemning på et fullsatt stadion?

Når det gjelder keeper er vel Bravo en keeper med masse erfaring fra både topp klubblag og landslag og han ble jo henta inn som førstekeeper av geniet Pep når Joe Hart ble solgt. Så dette ordner seg nok.

(Innlegget ble redigert 08.11.19 15:33)

Aguero16
Aguero16Innlegg: 3506
08.11.19 15:40
JFT_96: - Det spørs vel om City får med seg noen betalte influencere til bortesvingen. Eller synes du det er klovneri å skape god stemning på et fullsatt stadion?

Nææææ du tok ikke helt denne. Men skitt au.

God stemning er bra. Og stemning vil det bli når måla renner inn i det ene målet.

iustitia_pro_XCVI
08.11.19 19:30

Jepp, vil tro jeg er det ja. 
Men i tillegg må jeg altså kritisere for et tilfredsstille en surmaga grinete Liverpoolsupporter som bruker over halvparten av tida si her inne på å klage over Man City? Jeg har ikke noen plikt til å bevise noe overfor deg. Jeg holder med City uavhengig hvor mye eller lite penger de har, og det betyr ikke at jeg støtter regimet eierne kommer fra. Ferdig!"

Første del av innlegget ditt er som vanlig nærmest uforståelig ispedd en liten løgn.

Resten er helt ok det. Problemet er jo at du ikke evner å ta en diskusjon om eierne til City uten å hoppe i skyttergraven og skyte ned ethvert valid argument med helt meningsløse motargument fordi du ikke tåler fakta om all driten disse motbydelige menneskene står bak.

Eldon
EldonInnlegg: 10012
08.11.19 19:40
Aguero16: Ederson bekreftet ute.

Tipper han er like mye ute som Kante var når vi var på brua.

Anelka2
08.11.19 21:07

Justisen skrev: Første del av innlegget ditt er som vanlig nærmest uforståelig ispedd en liten løgn.

Ikke mitt problem at du ikke forstår. 

«Resten er helt ok det. Problemet er jo at du ikke evner å ta en diskusjon om eierne til City uten å hoppe i skyttergraven og skyte ned ethvert valid argument med helt meningsløse motargument fordi du ikke tåler fakta om all driten disse motbydelige menneskene står bak.»

Hehe, og DU beskylder meg for løgn? 

Klikk for å gå tilbake til toppen