Noe uvanlig tidspunkt å spille kamp på men pytt pytt det er jo selveste den første av to cupfinaler for de blå på andre siden av Stanley park. Liverpool leder PL med 11 poeng før søndagens kamper er spilt og kanskje får man litt uventet hjelp fra Everton i kampen mot Leicester? Ikke det at jeg tror det skjer altså...
I fjor endte denne kampen 1-0 etter at sleivsparket til Virigil ble sendt i retur til Origi som dunket ballen i mål 6 min på overtid. Liverpool gjør ting spennende for seg selv unødvendig og man må unnvære Alisson som soner karantene etter røde kortet mot Brighton. Fabinho skada ut året. Uansett Adrian har vist seg å være en habil vikar så frykter ikke det så mye selv om det var litt nervøsitet mot Brighton. Det er sjeldent at Everton får med seg noe som helst fra Anfield og måtte den statistikken forlenges. Noe sier meg at vi kanskje må avgjøre det på Origi vis i år også. Men vinner tilslutt? Ja det gjør vi. Og hold for all del buret rent, det er lenge siden nå. Laget bør bli som mot Brighton.