Onsdagskamp fra drømmenes teater (hihi) med Paul Tierney som dommer.
Ja hva skal man si, JM kommer tilbake med sitt lag spurs, og vi har et år etterpå sjansen til å vise hva vi har skapt/fått til i mellomtiden.
De har kun 1 borteseier i PL på 7 kamper før denne, når vi har 1 tap på våres hjemmekamper. Så sjansene bør være gode til iallefall poeng synes jeg, også på bakgrunn av at de har vunnet noen på rappen når vi har skuffet litt. Det må brukes til motivasjon der jeg håper OGS trykker på de rette knappene for å få noe ut av spillerne.
Vi avanserte sist helg til topp 9 plass, og har med det 8 poeng til topp 4 som gir noe av verdi, og 6 poeng til nedrykk.
Lagene i link fra 19:30
Kamptipset 2-2
(Innlegget ble redigert 02.12.19 07:45)

United har vært bra i toppkampene så langt, selv om poengfangsten kunne vært bedre. Er spent på tilnærmingen til Solskjær her. Tottenham er gode både mot etablert og på kontringer. Kjenner jeg Mourinho rett blir det vel en forsiktig inngang på kampen.
Jo lenger kampen går, jo bedre kontroll kommer Tottenham til å få og da frykter jeg dessverre et sent Tottenham-mål. Skal United ta med seg tre poeng, må en klare å drepe kampen allerede i første omgang.
Forhåpentligvis er både Pogba og McTominay tilbake. Pogba har vært ute for lenge til at han kan gå rett inn på laget, men McT bør gå rett inn fra start:
De Gea
Tuanzebe - Maguire - Lindelof
AWB - Fred - McTominay - Young
James - Martial - Rashford
(Innlegget ble redigert 02.12.19 08:29)

Kan Ole' outsmarte Jose' her?
(Innlegget ble redigert 02.12.19 20:55)

den_glade_gris: Du mener han bør fjernstyre dem som Jose var så flink til med Shaw?
Jeg mener at han viser litt man management der han kanskje har noe å si til spillere som behöver å höre de rette tingene for å bli trigget.
At han bruker ting som at JM er på vei tilbake til våres borg og at han nok skulle elsket å trykke de ned i skoene for å vise at han har peiling.
Og gjennom litt smartness får enhver spiller til å väre på sitt beste når det er dags for kamp. Sånn sett var jeg igjen meget skuffet sist.
(Innlegget ble redigert 03.12.19 20:28)

Du virker helt nedsnödd. Å svare deg på en ärlig måte gir null mening og er i realiteten bortkastet tid.
(Innlegget ble redigert 03.12.19 21:18)