Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mat/Drikke&coronavirus i PL

NYTT TEMA
The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 3203
27.02.20 12:58

Jepp!...mat/drikke og en dæsj virus her

Noen spør seg hva skjer om Corona viruset slår til under PL,og hva skjer?..vil tru slik som under SARS-viruset,gjennomfører så mye man kan,og i forhold til tiltak,ser i Italia,hvis det stemmer så spilles eller vil spille for tomme tribuner,til svære økonomiske utfordringer kanskje for klubben,hvis det skjer i en rekke kamper,i PL så regner jeg med landet følger med,og ser det ann,som regel ett slikt virus pleier å gi seg med mildere og varmere vær,scenario her,her jeg sitter med en Harry Kewell plage «Podagra» som også setter seg med vann i kneskåla,så er jeg lite fremkommelig,og satt på skadelista.

Scenario 1: ser ann smitten og fortsetter videre..herunder hvordan det gikk under SARS-utbruddet

Scenario 2: begynner å vurdere om man skal spille for tomme tribuner

Scenario 3: se hvor langt man kommer og avslutter ligaen,med å telle opp poengene(Ikke noe bra for meg som Fan av LFC) men dog,i værste tilfelle,og for meg selvsagt en stor nedtur...men,men slik blir det vel antageligvis...men kanskje man prøver å avikle Ligacup,Fa-Cup og CL,så godt det lar seg gjøre.

Mat/Drikke er jo selvsagt viktigt før kamp,herunder kamptidspunkt.

13:30 som regel en middag på forhånd med ett glass vann til

16:00 kampen kan bli middag iallefall,eller noe Hot Dog kanskje med brus til,frem til klokken viser 2 omgang,da tar vi en rullings med ett smil og glass vann.

18:30 er vi overrasket og fniser av reklamen og kommentarer,og er svært forundret att ny kamp er på gang,flirer litt over de masse dumme youtube-videoene inni mellom,begynner å skifte litt kanaler,samt saltstenger fra First Price,og Cola,mens kona vil ha noe Fashion TV,og da flirer jeg enda mer.

20.30-21:00 de kampene blir bare litt saltkjeks(Ritz)..særskilt kjedelig,mulig ost ala Haloumi...sånn i farta

Øl har jeg gitt meg med,Cider går greit eller hvit vin,brennevin forekommer alt ettersom fra 16:00 kampen,men er utblandet mye,så går bra.

Middagstips er mangt,kommer ann på om det er Lørdag eller Søndag,snacks er Maarud Chips,saltstenger fra First Price,kanskje og litt Polly nøtter,eller noe chilli,cashew

Søndag er middags dag,ferdig med det,da får man klargjøre før 15:00 kampen,etter det 18:30 så kan det hende rester...med avslutning med noe sjokolade,slik som den Dajm i poser,Japp og eller mandelstang...kan og hende Nidars små godt,liker godt Mentos(Ikke minten) eller Mellum(karamell),men og frukt som melon f.eks...tilbehør på Søndag ikke så sterk sigarføring da

Skulle nu Corona-smitten bli avgjørende for punkt 3,tar jeg ett forsøk på å etterligne Prince i Fetanyl land,jeg har jo vann i kneet,kommer sikkert til å få første gangs «Podagra» eller Urinsyregikt på godt norsk.

Det var litt om meg,hvordan forbereder dere kampstart i henhold til mat/drikke og coronaviruset?..jeg synes iallefall etter 1.omgang kl 16:00,så detter jeg inn siste kvarteret i 18:30 kampen,med humring og fliring på sett og hvis.

Sofonda

Eldon
EldonInnlegg: 10607
27.02.20 12:59
The_Kwames: bare litt saltkjeks(Ritz)..særskilt kjedelig,mulig ost ala Haloumi..

Kjeks og Haloumi? Djisez.

The_Kwames
27.02.20 13:06

i.h.t til spanskesyken rundt 1918-1919 og 1 verdenskrig,nårtid spilte man Engelsk fotball første gang,og hvem ble ligavinner i 1 Divisjon,samt siste vinner i 1938/39?..i 1946/47 tok vi LFC ligaen,da var styrkeforholdet på brennevinet ca 85% av Absint populært sier de lærde

Halloumi ost er fetaost,fint å dandere på tallerken med agurk og tomat,dryss litt salt over tomat/agurk..osten er salt og skal ligge i vann.

Sofonda

Kent
KentInnlegg: 126122
27.02.20 13:08

Tror jeg fikk coronavirus av å lese dette. 

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 27638
27.02.20 13:11
The_Kwames: Haloumi

Funker alltid. Ellers tipper jeg jft_96 har est ut i løpet av Brasil-oppholdet sitt, der han, liggende bleikfeit på stranda under en presenning av faktor 135, har dyttet i seg den brasilianske haloumivarianten queijo coalho til ågerpriser på rundt ti real pr stykk. Men det er det verdt. 

JFT_96
JFT_96Innlegg: 24604
27.02.20 17:33

Queijo, picanha, linguica, milho og cerveja, men holder meg aldri under presenning! 

Ellers strålende tråd, som forventet.

JFT_96
27.02.20 17:34

Ellers foretrekker jeg Halloumi under grillsesong. Vakkert tilbehør til kjøtt og en god salat. Noen minutter på hver side.

JFT_96
27.02.20 17:40

Er du ikke så glad i livet ditt lar du queijo coalho-mannen passere og så hoier du når camarao kommer. De kan ha liggi på bretta i flere dager og gir deg verre ting enn coronavirus.

lsklars
lsklarsInnlegg: 93136
28.02.20 12:46

ChilliKlaus er helt konge på grillen. 

mikemodano
28.02.20 16:30

Men hva skjer når viruset og hysteriet det forårsaker setter et tidlig punktum for årets Premier League-sesong? Får alle ikke-Liverpool-folk vilja si da, slik at sesongen nulles ut og vi ingen vinner får? 

Eldon
28.02.20 16:38
mikemodano: Får alle ikke-Liverpool-folk vilja si da, slik at sesongen nulles ut og vi ingen vinner får?

Naturligvis. I tillegg kommer hostedråpene fra rammede til å finne veien inn i trofékabinettet og etse opp alle eksisterende trofeer. Vi vil stå igjen med null titler.

mikemodano
28.02.20 16:41

Spørsmålet er reelt, og svaralternativet er nok også det mest sannsynlige dersom det nå skulle gå så langt. Bare å starte forfra igjen i august, i så fall.

Eldon
28.02.20 16:54
mikemodano: Spørsmålet er reelt, og svaralternativet er nok også det mest sannsynlige dersom det nå skulle gå så langt.

Første gang det har skjedd siden krigen i så fall. Tror faktisk jeg ville syntes det hadde vært ørlite ergerlig.

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 17174
28.02.20 16:57
Eldon: Naturligvis. I tillegg kommer hostedråpene fra rammede til å finne veien inn i trofékabinettet og etse opp alle eksisterende trofeer. Vi vil stå igjen med null titler.

Jeg vil uansett ikke få med meg dette for nå har jeg spist en helt meningsløst usmakende rømmegrøt fra Nord Fjord  kjøpt på REMA der jeg er lite å handler normalt . Ein halv porson av to i plastpose i ett pappbeger\lita kasse. Resten går i søpla og antaglig jeg med den.

(Innlegget ble redigert 28.02.20 17:06)

mikemodano
28.02.20 17:01

Ja, jeg skal ikke si noe på det. Jeg ville også blitt ganske forarget. 

Knaxern
KnaxernInnlegg: 46873
28.02.20 17:09
mikemodano: Spørsmålet er reelt, og svaralternativet er nok også det mest sannsynlige dersom det nå skulle gå så langt. Bare å starte forfra igjen i august, i så fall.

De får spille kampene uten tilskuere slik som i Italia.

Eldon
28.02.20 17:11
Knaxern: De får spille kampene uten tilskuere slik som i Italia.

Og på Etihad.

Hirr hirr

JFT_96
28.02.20 18:23

Det ville vært det mest Liverpoolske som noengang har skjedd. Typisk. 

Roshambo
RoshamboInnlegg: 4766
28.02.20 18:35

Unner absolutt Liverpool dette gullet, men det hadde jo vært urkomisk om corona satt en stopper for sesongen. Hysteriet må nok nå uante høyder for at det skal skje.

idiomatisk
idiomatiskInnlegg: 2822
28.02.20 18:57
Roshambo: Unner absolutt Liverpool dette gullet, men det hadde jo vært urkomisk om corona satt en stopper for sesongen. Hysteriet må nok nå uante høyder for at det skal skje.

Det er faktisk ikke så veldig usannsynlig lenger. 

Se for deg at Liverpool vinner gullet på Goodison Park uten tilskuere, det hadde vært ikonisk. 

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 20993
28.02.20 18:59

Ighalo skal smitte alle i sesongavslutningen.

LarsLie
LarsLieInnlegg: 13055
28.02.20 19:39
Eldon: Og på Etihad.

Offf ! Rett i solar plexus ;-)

LarsLie
LarsLieInnlegg: 13055
28.02.20 19:40
Roshambo: Unner absolutt Liverpool dette gullet, men det hadde jo vært urkomisk om corona satt en stopper for sesongen. Hysteriet må nok nå uante høyder for at det skal skje

Da hadde jeg konvertert til kristendommen og gått bærende på en Corona-øl på alle jobbfester(med Liverpoolfansen på jobb) etterpå. 

The_Kwames
28.02.20 23:13

Vi må alle sammen ta det litt roligt å fint..bare noen scenarioer..før mildværet kommer,i Afrika går det greit,varmen knekker den,det er for varmt nu på denne tiden,så jeg lar meg ikke lure,jeg foreslår å flytte PL til Afrika...sør for Sahara...noen som har mot det?...slik att alle runder blir spilt?

Kwame

The_Kwames
06.03.20 07:46

Italia for tomme tribuner...tidsspørsmål før de avslutter ligaen?..par kamper til i PL,så tomme tribuner...og nedstenging til Zulu..vel Afrika har 1 registrert Coronasmittet sør for Sahara(Nigeria)tilfeldig,varmen..som har 2 kokte egg til frokost med sild

Kwame

ONV95
ONV95Innlegg: 4938
06.03.20 23:28

Uansvarlig av FA å la dette gå videre nå og utsette tilskuere og spillere for halsvondt og et par dager i senga. Uansvarlig sier jeg.

Nei, stopp PL Umiddelbart. 

Villans20
Villans20Innlegg: 7248
07.03.20 08:12

Stakkars Roy Hodgson da. Skal de virkelig nekte folk over 70 å dra på kamp?

The_Kwames
14.05.20 12:13

Ja ja,siden den gang så må jeg medgi att,jeg sitter inne å ser rundt meg,og spiller litt Yatzy,Monopol og Ludo da,og vurderer antibac,såpe,ikke noe fotball....Men!...skjer det ting jepp..Pl start...eller skal jeg sitte innesluttet og høre på nye og gamle mixer?fra Shalamar,jammen får mine LP plater kjørt seg...og puzzle med gamle låter VS nyere mixer...så kjedeligt

https://www.youtube.com/watch?v=W_v0dnSK4KY

Blir fleskasos i dag med gulrøtter,bacon,potet og ikke minst Sunde pølse

Sofonda

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg