mcdermott: Filming eksisterer ikke.... Nemlig.
--- Begge dine eksempler inneholder kontakt. Hamanns fot i retning Viera er et perfekt på filming,dine eksempler er ikke filming.
Filming er når man konstruerer noe ut av ingenting. Et det kontakt er det ikke ingenting uansett hvor lite kontakt det er. Er det skuespill? Kanskje. Er der forsøk på å straffe motstander? Kanskje. Er det et forsøk på å tilkalle dommeren sin oppmerksomhet på at noe ulovlig har skjedd? Veldig ofte dette.
Så det er ikke filming så lenge det er minimal kontakt alså?
Jeg mener alt er filming der ballinnehaver ser at taklinga kommer og lar seg ta der det er mulig å komme seg unna.
(Innlegget ble redigert 23.02.21 12:15)

minuspol: Det er nydelig med supportere som er helt sveiseblinde på eget lag.
Er jo der du og mcdermott legger lista. Noe mer virkelighetsfjernt enn innleggene deres her inne de siste dagene skal man lete lenge etter.
(Innlegget ble redigert 23.02.21 12:25)

FrannyLee: Jeg mener alt er filming der ballinnehaver ser at taklinga kommer og lar seg ta der det er mulig å komme seg unna.
Dette er det vel strengt tatt ingen logikk som helst i.
Godt eksempel på den fullstendige utvanningen man har fått av ordet filming.
(Innlegget ble redigert 23.02.21 12:29)

HLund: Dette er det vel strengt tatt ingen logikk som helst i.
Godt eksempel på den fullstendige utvanningen man har fått av ordet filming.
Jeg snakker her om den krigen som fotball er mennt å være og var i utgangspunket da en kunne kalle det kamp der krigere gir og tar og ikke legger seg ned og da kan idioter som minus prøve å håne så mye han vil. Han har aldri sittet med fasit på en fordømt shit
Ser du for deg soldater legger seg ned på slagmarka under de store slaga i de store krigen?
. Ser du for deg Tommy Smith eller Ian Callaghan kaste seg ned å rulle seg rundt for å få noe på motstander eller ser du for deg at de heller tar igjen ved neste korsvei?
(Innlegget ble redigert 23.02.21 12:45)

FrannyLee: Ser du for deg Tommy Smith eller Ian Callaghan kaste seg ned å rulle seg rundt for å få noe på motstander eller ser du for deg at de heller tar igjen ved neste korsvei?
Jeg ser iallfall ikke for meg at de hoppet unna noe som helst.
Noen ganger må man jo lure på om du vet hva du sjøl skriver.
(Innlegget ble redigert 23.02.21 12:52)

Denat: Det er jo ca. der nivået ligger.
Den bitre blånesen Caliblue med mindreverdighetskomplekser måtte bare finne en måte å dra inn Everton i klubbtråden til Liverpool må du skjønne. Det har vært merkverdig stille fra den kanten de siste 3 årene, men så snart Everton ligger á poeng med Liverpool på tabellen og har sin beste PL-sesong noensinne da er tid for å dra Everton inn i alt.
Hvem faen bryr seg om Everton i denne tråden? Hadde man brydd seg om Everton hadde man vel tatt turen innom deres klubbtråd, men det finnes knapt en klubb i de fem store ligaene som er mer synonymt med et skuldertrekk. Selv en klubb som Atalanta har gjort mer ut av seg de siste 2 årene enn Everton har klart på 30 år.
(Innlegget ble redigert 23.02.21 17:23)