Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjelp til valg av iptv for premier league

NYTT TEMA
Tomblakk

Tomblakk
22.09.20 07:28

Hei. Etter Mail fra Canal digital om 699 kr for tv2 premier league, ble jeg mildt sagt sjokkert. 

Jeg er helt blank på iptv. Så ønsker en enkel oppskrift på hvordan man går frem for og få best mulig iptv, som gjør at man kan se premier league. 

Har lest litt at mange spør hvilken tv man har. har en Samsung qled tv qe82q60r. 

TheOpiate

TheOpiate
22.09.20 09:32

Tror man faller utenfor reglementet til VGD om man diskuterer dette i detalj. Det finnes nok info der ute, 

Prøv denne gruppen på facebook for eksempel:

Link

Tomblakk

Tomblakk
22.09.20 10:10

Tusen takk. 

F.R.O.G

F.R.O.G
22.09.20 10:13

IPTV er i seg selv ikke forbudt, mange som har dette over fiber. IPTV fra ikke godkjente leverandører er strengt forbudt og er direkte straffbart. Så å lage en tråd om hvordan dette gjøres vil nok veldig fort bli stengt ned.  IPTV fra pirat leverandører rammes av samme lovgivning som piratvirksomhet på alle andre rettighetsopphav.

Dux1

Dux1
22.09.20 10:47
F.R.O.G: IPTV fra ikke godkjente leverandører

Da går det kanskje an å nevne de som er godkjente..?

Everenga

Everenga
22.09.20 10:48
F.R.O.G: IPTV er i seg selv ikke forbudt, mange som har dette over fiber.

Spør siden jeg er rimelig blank på dette. Hva er fordelen med lovlig IPTV framfor vanlig get, altibox osv?

F.R.O.G

F.R.O.G
22.09.20 10:53
Everenga: Spør siden jeg er rimelig blank på dette. Hva er fordelen med lovlig IPTV framfor vanlig get, altibox osv?

Det er ikke noen fordeler, alle de lovlige IPTV leverandørene bruker egne helt lukkede systemer "bokser" som kjører IPTV, og ikke apper slik "piratene" gjør. Prisene i de lovlige distribusjonene er akkurat det samme. Skal du da kjøre "pirat" så blir dette mye billigere, litt mer ustabilt tipper jeg men for de fleste "godt nok". Det er bare ikke for hvem som helst å få dette til å virke, og finne den rette som kan levere stabilt. Så videt jeg vet så har du heller ikke noe garanti for at det virker i morgen :) 

Så kan man streame fra utallige kilder på nettet, bare søkeferdigheten og programvare på pc som "koder" dette riktig setter begrensingen. Så må du ha en bredbåndslinje for å få dette til å virke stabilt. Uansett IPTV du kjører.

Jeg følger med på streamer jeg finner på nettet.

Villans20

Villans20
22.09.20 11:06

iptv er ikke rocket science.

Raskt google søk og en 10 åring hadde klart å sette det opp.

F.R.O.G

F.R.O.G
22.09.20 17:15
Villans20: iptv er ikke rocket science.
Raskt google søk og en 10 åring hadde klart å sette det opp.

Det er bare ikke det!  La nå de i denne tråden få forsøke seg da! Så skal vi se om det er så lett som du forteller. Det skal fungere sånn noenlunde stabilt også. Jeg snakker ikke om ren streaming av lenker på nett, vanskelig dette også etter hvert. Fordi det er så mange nettsider som er stengt ned, og streamene som er der ute er ofte veldig overbelastet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg