Ok, ja da er det selvsagt greit
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Ok, ja da er det selvsagt greit
City spillerne overmanner dommeren før 2 omgang, merkelig at de ikke har fått beskjed i pausen av sine overordnede at det var ett helt korrekt mål.
City spillerne flokker seg rundt dommerne for å få enda mer dommerhjelp.
Det ser så rart ut når det eneste som var feil i 1 omgang var en straffe WH kanskje burde hatt.
Men tenker vi på samme handsstuasjon? De engelske kommentatorene mener det var en klar hands.
Fantasy pick Foden skårer. Kan leve med det.
Ekstremt fint plassert der med ballen hardt nede i hjørnet fra en presset situasjon.
(Innlegget ble redigert 24.10.20 14:40)
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Det der kjentes kunstig ut haha :)
Siden United får straffer og mål etter kamplsutt så kan en aldri juble for tidlig
så sant som det er sagt.
Merkelig at kyle walker går plass i ett pep lag
Har Kyle Walker tapt seg litt siste årene? Husker han som en rapp ekstremt offensiv ytterback. Nå virker han som en treg Branco som skyter hardt fra distanse.
Ser ikke City så ofte, så godt mulig at han bare har en tung kamp og at jeg ikke har store grunnlaget for å bedømme han i særlig grad.
(Innlegget ble redigert 24.10.20 14:54)
Er det bare meg eller er TV bildene helt fucka? Bevegelsene virker helt hyper til tider.
Pep er enig, Walker ut for Zinchenko
Der må du jo score.
Det går jo så tregt med dette city laget
Sterling er jo dritdårøig. Minner meg litt om Liverpool tidene.
Den defensive oppstillingen til West Ham på frisparket der der de velger å legge en person på bakken (på magen) bak muren og med armene på ryggen (høyeste punktet på spilleren)
Sier ikke reglene straffe om man treffer armene i den stillingen?
Det så forøvrig helt fjernt ut.
(Innlegget ble redigert 24.10.20 15:18)
Sterling fucker det opp nok en gang
Kommer an på hvem som er dommer og hvem som sitter i VAR bussen det
Er det ikke mot Citys vedtekter å ha en spiller som Foden på laget? Er det ikke krav om at alle spillerne skal ha kostet minst en milliard kroner for å være aktuelle?
Mulig jeg har misforstått.
Sterling er rævva
Sterling burde få bot etter dagens opptreden
Klarer ikke slå en vanlig pasning han Sterling...
Tipper pep er rimelig frustrert nå, lol
1-1 slutt
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;)
(Innlegget ble redigert 24.10.20 15:22)
Nydelig.
Grei kamp der Sterling har gråsteindagen i stedet for gulldagen og da blir det litt frustrerende.
Men med en Sterling på laget så må en bare godta enten gull eller gråstein og sjeldent noe imellom.
Tror uansett at laget kommer til å gå seg til etterhvert.
(Innlegget ble redigert 24.10.20 15:26)
Virket lite gjennomtenkt. Skal man ligge der, er det bare å legge armene under kroppen, så er de tatt ut av spill.
Oppskrytte Pep slår til igjen.