Ja, på åpningsdagen i 2018/19-sesongen. Mest en teknikalitet enn noe annet. Åtte år siden sist United var i en tilsvarende posisjon såpass langt ut i sesongen.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Ja, på åpningsdagen i 2018/19-sesongen. Mest en teknikalitet enn noe annet. Åtte år siden sist United var i en tilsvarende posisjon såpass langt ut i sesongen.
(Innlegget ble redigert 12.01.21 23:19)
Det måtte jo skje en gang, det som er litt uvirkelig er at det skjer med Solskjær.
Gi meg en T!!
Gi meg en O!!!
Gi meg en P!!
Gi meg en O!!!
Gi meg en F!!!
Gi meg en T!!!
Gi meg en H!!!
Gi meg en E!!!
Gi meg en L!!!
Gi meg en E!!!
Gi meg en A!!!
Gi meg en U!!!
Gi meg en G!!!
Gi meg en E!!!
Hva blir det!?
Dere er favoritter nå.
Ja, udugelighets-narrativet blir stadig tynnere må en si..
Get in.
Han har vel annet å tenke på,ble slått konkurs i Nederland.
Han får vel egentlig mest tyn fordi han ikke er Fergie. I likhet med omtrent alle som har sittet i stolen siden skotten la opp. Eller i alle fall flytta opp på tribunen.
City er favoritter for meg. Deretter følger Liverpool og United. Forventer at Tottenham også er med utover våren.
ManU er favoritter til å vinne PL nå. Søndagens kamp mot Klopp kan bli en drøm for Ole
Enig. Tror iallefall City blir for sterke i forholdet til gullet. De henter hjem pokalen pga troppen (og sannsynligvis nok en underprestasjon i CL).
Tror Everton tar tittelen i år
United har bare ligaen å tenke på, City må ut i CL, og troppen virker ganske så mett. Tar United kampen på søndag, så går de til enda større favoritter.
(Innlegget ble redigert 12.01.21 23:26)
Sean Dyche spiller en type fotball som det ikke er mange svarte spillere som passer til. Det pluss at Burnley har et lavt budsjett og holder til en liten fattig by. Til tross for det har de spillere som Lennon og McNeil i klubben og har hatt Andre Gray, så det er bare tull at Dyche har noe i mot svarte.
Hæ?
Lennon er brite forresten, samme er Gray, men joda.
Sterk seier. Bailly må holde seg skadefri fremover. Maguire ser så mye bedre ut med ham ved siden av seg.
Anfield next.
Vil gjerne se Bailly solid en toppkamp også før jeg slår meg til ro med ham. Trenger ikke å vente lenge på den testen.
Tror du den byen er veldig attraktiv for de mørke i London-klubber som CP å bo i?
Hæ?
Tror du det er attraktivt for mørke å bo i Sogndal?
Sant det. Men Songdal har mer penger relativt sett med andre lag i sin divisjon enn Burnley har. Pluss at kvalitetsforskjellen er enorm.
De Gea 6
Wan-Bissaka 6
Maguire 7
Bailly 8
Shaw 7
Matic 7
Pogba 8 BB
Bruno 7
Rashford 6
Martial 6
Cavani 6
Greenwood 6
McTominay 6
Solskjær 7
Bruno var ikkje ein 7 i dag. Hadde gitt han 5, samme med Rashford 5 der og. Synd di skuffa stort i dag. Pogba og Bailly er eg enig med deg i var dei 2 beste utpå der. Resten ser og grei ut.