Huff så sur da :) Til info, har munnen lukket når jeg skrive, siden det virket å være av interesse for deg.
De to tenderer til å gå lett i bakken, det er ikke det samme i min bok som å være en utpreget diver.
Tror de har fått et rykte på seg, for heldigvis ser man oftere denne sesongen, enn forrige sesong, at de bare blir vinktet opp igjen av dommerne.
(Innlegget ble redigert 16.01.21 21:00)

(Innlegget ble redigert 16.01.21 22:40)

Våknet nettopp med et stort glis om kjeften da jeg i natt drømte at United vant 4-0 der 3 av målene kom på straffe etter VAR gjennomgang.
Hører med til historien at Liverpool fikk annullert 3 scoringer av VAR, alle pga millimeters offside.
God Kamp
(Innlegget ble redigert 17.01.21 07:58)

Kan også tenkes at vi forsøker oss med tre stoppere igjen? Var krise mot Leipzig, men det er tross alt den formasjonen vi har lykkes best med mot topp motstand de siste par årene. Har vi vunnet mot topplag i det hele tatt med to stoppere?
Da hadde jeg gjerne sett McTominay som høyreback (i stedenfor AWB). Lindeløf, Maguire og Bailly høres i utgangspunktet ut som en fin treer. I tillegg blir det da mer naturlig å spille både Martial og Rashford. Man ønsker nok å angripe rommet mellom stopper og back så ofte som mulig. Da kan det tenkes at to brede angripere med mye fart foretrekkes over en tradisjonell spisstype som Cavani.
Jeg tror det er ett oppsett som kan passe i en slik kamp med mange mann/mann-dueller. Lindeløf vs Salah, Maguire vs Firmino, Bailly vs Mane, TAA vs Shaw, McT vs Robertson. Fred, Pogba og Fernandes vs Winjaldum, Henderson, Thiago. Og Rashford/Martial mot Fabinho/Matip.
(Innlegget ble redigert 17.01.21 09:39)