LOL
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Jeg synes faktisk det er litt gøy at to av de som skinner er født i London.
En ting er nå at det gjør at de ikke vil være trukket mot et annet land (som f.eks. Cesc og Gnabry), men det gir laget litt lokal identitet i en tid hvor det er sjelden vare i fotballen.
Nedsiden er at jeg kommer til å måtte følge nøye med det engelske landslaget hvis de fortsetter utviklingen. Men det problemet skal jeg klare å leve med hvis vi kommer dit.
Skulle hatt Özil her nå!
Newcastle er virkelig en sørgelig skue.
Ja, når laget sliter så til de grader med å skape mål og sjanser som i dag, hadde 2015-17 versjonen av Mesuten vært fin å ha.
Ulfarnes time travels fikser det!
Det ser lyst ut for 3 poeng i dag. Sjansen øker jo mer tiden går nå.
Godt at du har fått med deg at jeg har ekspandert, og nå også tilbyr tidsreiser til i utlandet!
Dette blir minst uavgjort nå!
Hehe, Auba ser rimelig gladlaks ut på tribunen der
Nydelig!
Og så klin shit da gitt. For femte kamp på rad.
Smiler jo etter 1-1 hjemme mot Southampton også han da.
11-1 i målforskjell på siste 5 kamper i PL begynner faktisk å likne på noe, selv om kampprogrammet har vært ganske enkelt.
Hadde noen sagt det til meg før Chelsea-kampen, hadde jeg sagt at de var helt avkoblet fra virkeligheten.
Fotball er rart noen ganger. Må jo gi cred til Arteta også. Trodde han hadde mistet garderoben og alle sjanser til å få laget i gang igjen.
Tror jeg hørte noe om at det er første gang post Wenger, men har ikke sjekket om det stemmer.
Hvor mye koster en tur til Rio de Janeiro januar 2017?
Skulle gjerne hatt den reisen om igjen!
Det høres riktig ut. Vi er flinke i fotball nå.
Bra kamp og veldig fortjent seier. Burde vel strengt tatt ha vunnet med flere mål siden dette Newcastle-laget var veldig svakt. Utrolig viktig å få i gang igjen Aubameyang med 2 mål i dag. Totalt kontroll bakover, og liker duoen Xhaka-Partey på midtbanen, men trenger å se dem mot litt bedre motstand
Tenker du å betale i dagens valuta, eller januar 2017?
Betaler gjerne i dagens BRL (Brasilianske Real)... hehe...
Ikke helt :-D
Deilig å se Auba sette fart og virkelig utfordre forsvareren. Vil se mer av det. Håper han fikk selvtillit til å gjøre det oftere.
Men den assisten til Thomas var deilig. Tenk om Elneny ville hatt den situasjonen der. Ville ha løpt frem til midtbanen og spilt støtte tilbake i forsvar.
Enig i alt.
Og deilig å se at Auba fortsatt har det der i seg. Før var det sånn at man nesten reiste seg fra stofaen når han ble satt opp i de posisjonene, mens nå i det siste har man bare tenkt ja ja, det renner vel ut i sanden.
Hvis forsvaret holder seg stabilt samtidig som Auba begynner å levere som forrige sesong så kan vi ha en grei sesong. Eneste som bekymrer meg er kamprogrammet, er ingen enkle kamper på en god stund.
Cred, ja! Dette ser skikkelig bra ut - og bruk av unggutter er noe jeg liker!