Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fulham - Manchester United

NYTT TEMA
-Joachim-

-Joachim-
20.01.21 23:12

Trenger hjertestarter om dette fortsetter. 

TheBelfastBoy

TheBelfastBoy
20.01.21 23:12

Kommer aldri til å føle meg helt trygg på Bailly.

John||Locke

John||Locke
20.01.21 23:13

Det virker for øvrig som om de aller fleste er enige i at Wan-Bissaka er svak offensiv. Men hva sitter vi igjen med nå som han er så rufsete defensivt?

Håpløs posisjonering, før han gjør en "fantastisk" blokk, som gir Fulham corner. Sukk, synd han kostet så mye at det sannsynligvis er vanskelig å bytte ham ut.

-Pat

Godset_United_Sharks

Phew.. Vanskeligste bortekampen på lenge..

knthz

knthz
20.01.21 23:13

Full fortjent seier. Lite å utsette på noen, egentlig. Kun høyresiden vår, som vanlig.

Jeg liker hvordan vi holder ut når presset i mot er stort. Det gjorde vi sannelig ikke før. 

Cavani min banens beste. Tror han løper og jobber tre ganger så mye som Martial.

dalagubbe

dalagubbe
20.01.21 23:15

Vi er BORTEMONSTRENE yeeeh

Hetfield

Hetfield
John||Locke: Håpløs posisjonering, før han gjør en "fantastisk" blokk, som gir Fulham corner. Sukk, synd han kostet så mye at det sannsynligvis er vanskelig å bytte ham ut.

Man har ingen reelle alternativer siden Williams har stagnert så kraftig heller. Bare midtstoppere som kan gjøre "en jobb".

Må ha en konkurrent som Shaw.

(Innlegget ble redigert 20.01.21 23:17)

Reddington1

Reddington1
knthz: Lite å utsette på noen, egentlig. Kun høyresiden vår, som vanlig.

Jeg tror dette hadde stilt seg annerledes dersom PP ikke hadde druset ballen i mål, eller dersom headingen til Mitrovic via Bailly hadde gått kusehåret på innsiden av stolpen. 

Tinkler

Tinkler
20.01.21 23:16

Svak avslutning på kampen, burde klart å avgjøre dette mye tidligere

fugletitteren

fugletitteren
20.01.21 23:17

Haha typisk deg når det baller seg litt i diskusjoner, da skal du trekke inn usakligheter som ikke har med fotball å gjøre. 

Sist jeg poengterte det, så ble du bister fordi du mente jef satt spørsmålstegn ved ditt VGD forfatterskap. Det sier sitt. Dette er VGD, ro litt ned, selvom ambisjoner er flott. 

Du tror at ved å være kontrær i dine meninger, skriver du ting som gjør at du virker å ha kløkt og kompetanse. Å være uenig med deg, da er man ofte inne på noe.

Fortjent seier x 2. 

busemannen

busemannen
20.01.21 23:18
GreySerpent: Pogba har ingen god dag.

Ikke?

John||Locke

John||Locke
20.01.21 23:21
fugletitteren: Haha typisk deg når det baller seg litt i diskusjoner, da skal du trekke inn usakligheter som ikke har med fotball å gjøre.

Problemet er at du sier at jeg ønsket noe jeg ikke gjorde. Ganske frekt. 

Fint om du forholder deg til hva jeg skriver, for resonneringen din er enten svak eller uredelig. Som sagt, innleggene er der hvor jeg skriver rett ut at jeg ikke vil bytte noen. 

-Pat

John||Locke

John||Locke
20.01.21 23:24
fugletitteren: baller

22:03: Vi har full kontroll og skaper en god del. Ser absolutt ingen grunn til å gjøre forhastede bytter nå.

22:27: Full kontroll på kampen og konstant småfarlig. Dette er bra så langt (med unntak av defensivt slurv - som ingen av de verste kritikerne adresserer med sine premature bytteforslag.)

Jeg syns vi hadde god kontroll, og ville ikke gjøre endringer. 

-Pat

Dux1

Dux1
20.01.21 23:29

Dette er den Pogba jeg trodde vi kjøpte da vi hentet ham sommeren '16. Virkelig fint å se fyren leve opp til potensiale over flere kamper på rad. Når så vi dette sist! BB.

startelver

startelver
20.01.21 23:29

Her hadde Fulham fortjent en utligning på slutten. God redning av De Gea.

Se opp for Fulham fremover, tror de berger plassen. 

Ale-Jet

Ale-Jet
20.01.21 23:34

Sterk seier. Ikke mange lag kommer til å slå Fulham i andre halvdel av sesongen.

fugletitteren

fugletitteren
20.01.21 23:35

Du mente to spillere var dårligere enn Greenwood som jeg mente skulle byttes ut. At det skal være frekt at jeg da antar du heller ville byttet ut en av de får så være, det lever jeg godt med.

Pogba, som jeg mente gjorde en helt ok kamp, i rollen han var satt i, og også skrev før hans genialitet ble avgjørende, mente du i hvertfall var dårlig. Det skrev du sort på hvitt. Så vi ser åpenbart forskjellig på det, og det er fair enough.

Spillere som er i dytten bør man ofte ha litt lenger tålmodighet med enn de som ikke er det. For en Øogba uten selvtillitt og form gjør ikke som på scoringen i dag. Man må være litt kynisk når hvert poeng teller om man skal ha en rettmessig ambisjon om å kjempe om tittelen. Er nok av kamper man kan slippe til Greenwood, James, VdB etc. Fa Cupen, EL. Som jeg skrev, greit at han fikk en start, men når det ikke funker, så bør man bytte. 

knthz

knthz
20.01.21 23:36
startelver: Her hadde Fulham fortjent en utligning på slutten

Nei, det hadde de ikke. Ville vært fullstendig ufortjent.

Men jo, jeg tror også at de redder plassen. Et habilt lag, faktisk.

Jallaskar

Jallaskar
20.01.21 23:38
startelver: fortjent

Fulham hadde fortjent utligning? Nei, kampen sett under ett ville det vært veldig ufortjent. 

startelver

startelver
20.01.21 23:39
knthz: Nei, det hadde de ikke. Ville vært fullstendig ufortjent. Men jo, jeg tror også at de redder plassen. Et habilt lag, faktisk.

Snakker om de siste 20 minuttene. Fulham overkjørte i perioder. 

InsVerderben

InsVerderben
20.01.21 23:39
knthz: Jeg liker hvordan vi holder ut når presset i mot er stort. Det gjorde vi sannelig ikke før. Cavani min banens beste. Tror han løper og jobber tre ganger så mye som Martial.

Jepp, èn av framgangene United har vist denne sesongen og de spiller med selvtillitt! Digger Cavani, går "all in" og er en virkelig kriger og vinnerskalle! Tendensiøst at gode Pogba retter opp egne feil ved å jobbe godt defensivt også og knaller inn vinnermålet, sier noe om stemningen, samholdet, at alle bidrar og er et LAG!

Slitsomt å følge men pokker så gledelig å ta 3 poeng her!

(Innlegget ble redigert 20.01.21 23:45)

InsVerderben

InsVerderben
20.01.21 23:48
startelver: Her hadde Fulham fortjent en utligning på slutten. God redning av De Gea.

Cavani hadde fortjent å øke ledelsen for United. God redning av Areola.

Dux1

Dux1
20.01.21 23:50

Cavani, ja. Jeg fikk fnatt da jeg leste at vi skulle hente PSG-spissen. Rett og slett deprimerende at vi satset på en skrotet 33-åring. 

Jeg spiser ordene mine - med glede. Glimrende stykke transfer av Ole. 

Lezah

Lezah
20.01.21 23:51
startelver: Snakker om de siste 20 minuttene. Fulham overkjørte i perioder.

Stryk 70 minutter, og se kun på 20 utvalgte minutter.

Godt tenkt.

qbah

qbah
20.01.21 23:52

Cavani blir vår RvP. 

Sikle. 

Hetfield

Hetfield
20.01.21 23:52
Dux1: Cavani, ja. Jeg fikk fnatt da jeg leste at vi skulle hente PSG-spissen. Rett og slett deprimerende at vi satset på en skrotet 33-åring. Jeg spiser ordene mine - med glede. Glimrende stykke transfer av Ole.

Men han kan neppe spille tre kamper i uka med den intensiteten han har.

Isåmåte bekymringsverdig at Martial og Rashford er helt ute av det for tiden, vi har bare en fungerende spiss..

Ale-Jet

Ale-Jet
20.01.21 23:55

Får dette United-laget inn Grealish og Haaland til sommeren, så begynner det å se virkelig bra ut. Samtidig som man beholder Pogba og får inn en verdensklassemidtstopper. Woodward leverer selvsagt ikke alt det, men det er det som kreves for at Man Utd skal være en tittelutfordrer sesong etter sesong fremover. Shaw og Telles holder på venstrebacken. AWB og Williams holder på høyrebacken. Synd ikke Matic er fem år yngre. Fantastisk spiller...

Dux1

Dux1
20.01.21 23:58

Det er vel heller ingen som forventer at Cavani skal spille tre kamper i uka. Det forventer vi vel ikke av noen (med unntak av Bruno?). 

Ja, som jeg sa før kampen så har vi utfordringer på topp med nøkkelspillere ute av form. Det så i dessverre også i kveld. Rashford virket ganske fresh da han kom innpå. Kanskje det hele dreier seg om hvile..? 

(Innlegget ble redigert 20.01.21 23:59)

FrannyLee

FrannyLee
21.01.21 07:02

Ole koser seg med knekkebrød og Pærebrus til frokost nå mens hans analyserer kamp.

Ale-Jet

Ale-Jet
21.01.21 07:20

Oskar Sylte?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg