JURGEN klarer ikke å lage symbiose,samhandling og da lugger det
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
JURGEN klarer ikke å lage symbiose,samhandling og da lugger det
Ingen vits i Ã¥ forsøke pÃ¥ det. Holder da Ã¥ trille en middels avslutning i hjørnet. Men klart, man mÃ¥ jo ha litt mer kraft nÃ¥r man brenner til 4-5m for tidlig.Â
Den skal sitte. Tviler sterkt på at han gikk for krysset.
(Innlegget ble redigert 21.01.21 21:51)
Hadde vært gøy med kamera og mikrofon der i spillertunnelen med Dyche og Klopp.
"Fuck off, Trent"
- Man skal ha en rimelig solid dose agenda for Ã¥ legge den der pÃ¥ Trent. Alt for lang pasning.Â
Dette er helt perfekt for oss som har bestilt underspill. 0-0 til pause.
Liverpool vinner nok 1-0 .Â
Deilig dette.Â
(Innlegget ble redigert 21.01.21 21:52)
Faen for en ubrukelig spiller Origi er.
Rett og slett elendig. Ikke mer å si. Dette laget er done. Makset ut for kanskje to år siden, også hadde man stang inn i fjor.
Man spiller sÃ¥ forbanna omstendig, kamp etter kamp, for Ã¥ krydre det med Ox og Origi.Â
Hva er unnskyldningene denne gangen? Dommer, skader?Â
Igjen går det for tregt når Liverpool angriper, og man er heller ikke heldige/dyktige nok i avslutningene. Det hender for ofte at man dveler for mye med ballen i stedet for å sette fart når man vinner ballen. Pasningstempoet må opp, opp, opp, og man må ta overgangene raskere.
Origi er faktisk et friskt pust, selv om han bør score (evt. se at Mane kommer på sin venstre side). Har mer trøkk enn den angrepstrioen vi vanligvis spiller med.
Ellers herlig å ha Matip tilbake. Godt stopperspill i hele omgangen.
Han bare brenner til der og det er helt tilfeldig hvor ballen går, med litt klasse hadde han bare satt den i mål, han har ikke klasse og bommet. Alene med keeper og bomme er svakt.
Lett å si etterpå, hadde keeperen kommet for tett, så hadde det vært galt.
Hadde han truffet, så hadde det vært en fantastisk avslutning, som ingen keeper i verden hadde tatt.
Â
"Du som klager over forsøkene"
- Jeg synes ikke flere langskudd er veien Ã¥ gÃ¥.Â
3 mål på de siste 103 avslutningene våre utenfor 16-meteren sier alt man trenger å vite. Langskudd er en ekstremt lite effektiv måte å score mål på.
Da er det faktisk bedre Ã¥ forsøke Ã¥ komme seg i bedre scoringsposisjoner, selv om det ender med at man ikke fÃ¥r avsluttet hver gang.Â
Ja, ikke ulikt de fleste fotballspillerne her i verden som går for kraft.
Det eneste fornuftige å gjøre var å sette penger på 0-0 i denne kampen.
Burnley scorer minst i PL, og Liverpool er vaksinert mot å score for tiden. Satte en pen sum til 18 i odds før kampen.
Â
Barnes heldig som ikke blir utvist der.
Ja, det er jo litt sånn med avslutninger. Går de inn, så får man skryt. Bommer man, så får man kjeft. Synes ikke det er så veldig merkelig.
Du får si ifra når du skjønner at jeg ikke har bedt om langskudd.
Men han har vært svært svak. Klasseforskjell pÃ¥ backene til Pool atm.Â
Etter reglene, kan det gies rødt på den der. Merjelig at VAR ikke ber Dean se på den selv.
Personlig, synes jeg gult er ok, men jeg mener fotballen er blitt for soft.
Har de tapt etter 28 minutter?Â
treigt ja. Origi har i alle fall prøvd flere ganger.
Kan ikke se at noen har sagt at det er merkelig?
Det er et symbol på hvordan laget sliter, mer enn at Origi gjør ting så fryktelig galt i den situasjonen.
Nice one. Tror han andre heter Jørgen Flopp også.
Medioker omgang av KLOPP-
Utrolig at Barnes slipper unna rødt. Skal jo ha gult nr 2 i den situasjonen.
Dersom den til Origi gÃ¥r tverrligger/krysstang inn tror jeg de aller fleste caller at han bare er heldig. Sikkert en brøkdel som er naive nok til Ã¥ calle verdensklasse, men majoriteten hadde nok ment noe annet.Â
Sjokkerende mange fans på Burnley. I følge VG Live hvert fall. Må ha like stor fanklubb som United eller noe?