Ikke veldig langt unna. Gjelder forsåvidt begge lagene.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Ikke veldig langt unna. Gjelder forsåvidt begge lagene.
Bra at Matic, Fernandes og Martial hviles til onsdag, mangler bare at Shaw fikk seg en liten pust i bakken.
Håper for all del ikke at man tenker å spille han mot Sheffield U.
Bruno på benken? Er overrasket.. positivt sådan.
Martial droppet, fullt fortjent. Kunne godt kjørt Bailly for å ha mer fart og hvilt Maguire, ellers det laget jeg håpet på.
Telles spiller mot bunnlaget. Trenger innleggsfoten hans der.
Enig i at Maguire kunne fått hvilt, men Bailly er ikke på benken. Småskadd?
Sammen med De Gea, Bruno og Fred
Ja typisk..
Godt man har Axel tilgjengelig.
Neida, men det gjør jeg. Ellers blir det spennende å se Donny igjen i kveld, stryker man 1.omgangen mot West Ham borte har han stort sett vært blant våre beste når han har spilt.
Vet ikke om det hadde vært godt for selvtilliten til Telles å spille mot Salah og Trent. Rashford/Greenwood kommer neppe til å hjelpe backene alt for mye
Ville nok blitt for tregt. Han får sjansen i midtuka, sammen med Matic.
Solskjær: "Eric [Bailly] is fine. Just a little bit of.... He will be fine for midweek. It's just in these times you don't want to take risks at all."
For en flopp Minamino har vært.
Jeg er spent på Donnys forummottakelse.
-Pat
Flotte HD-bilder
Matic er vel ikke fast for dere? Han har heller ikke spilt noe særlig i det siste
Tenk at Beek får starte, da øker nok sjansene til Liverpool.
(Innlegget ble redigert 24.01.21 17:40)
Ikke fast nei, men jeg hadde regnet med at han startet i kveld om han ikke skulle spille på onsdag. Og motsatt.
Skjønner:)
Da blir det kanskje Matic - Fred og Bruno foran til onsdag, da.
Evt. Pogba inn i miksen
Ja, litt som en kamp i kamp i kampen.
Liverpool må jo score og vinne en eller annen gang, så tipper det skjer her. Her snur det for scouserpakket. Manchester United 1-2 Liverpool. Rashford - Salah (str) og Arnold på frispark.
(Innlegget ble redigert 24.01.21 17:43)
Matic har vel spilt sånn ca. halvparten av PL-kampene i det siste. Matic-Pogba når vi kommer til å ha mye ball, McTominay-Fred når vi trenger mer løpskraft.
Uten Bruno........ så t.......
Kampen vises faktisk gratis på statskanalen BBC One, med selveste Gary Lineker og Alan Shearer i studio.
Akkurat nå intervjues Fernandes.
Hva sier han? Er han sur fordi Shaw spiser all den gode maten i kantina?
Kondolanser sendes til skjorten til John Arne Riise
Han snakker om suksessen til laget etter at han kom inn.
Var nok intervjuet før han visste han ikke skulle starte i dag.
Er dere ladd
Det eneste som er verre en John Arne Riise må være John Arne Riise som prater østlandsdialekt.
Han må virkelig skamme seg over sitt opphav
(Innlegget ble redigert 24.01.21 17:59)