Søndag klokka 20:00 på Premium.
Roy Keane vil være i studio via skjerm, og TV2 utvider også sendingen en time etter kampslutt for at han skal svare på seerspørsmål.
Pogba er ute for hjemmelaget. Wilson er ute for bortelaget.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Søndag klokka 20:00 på Premium.
Roy Keane vil være i studio via skjerm, og TV2 utvider også sendingen en time etter kampslutt for at han skal svare på seerspørsmål.
Pogba er ute for hjemmelaget. Wilson er ute for bortelaget.
Her vil nok mye handle om hvilket lag som har best symbiose.
SirOwen*MOD*:"Her vil nok mye handle om hvilket lag som har best symbiose."
Dét slår en samling med antatt bedre spillere ofte. United vant 4-1 i første oppgjør, har vært opp&ned i det siste og er tilbake i den tøffe PL-hverdagen.
Tips: 2-2
Dette er en typisk kamp som passer oss greit.
Kan se for meg 3-4 fremover, og 0 eller 1 mål bakover. Så greie 3 poeng.
Er dere ladd
Ladder ikke før i morgen, men da ladder jeg med skarpt..
Newcastle har jo 300 spisser å ta av. Det blir for mye å håndtere for svensken og McGuire.
1-3. Gayle, Gayle, Gayle.
9 poeng foran Liverpool med seier her.
Don’t fawk it up, lads!
Fortsetter vel den dårlige hjemmeformen her. Skal vi tippe 2-2 da?
De Gea
AWB - Bailly - Maguire - Shaw
Fred - McTominay
Greenwood - Fernandes - Rashford
Cavani*
James inn for Cavani om han ikke blir klar og Greenwood opp på topp.
Tror kanskje jeg hadde foretrukket en fronttrio med James, Cavani og Greenwood, men mulig vi trenger noe mer x-faktor der fremme. Synes uansett hverken Martial eller Rashford har vært gode nok den siste tiden til å trumfe det James tilbyr i presspillet.
Newcastle er så dårlige at vi fint kan finne på å drite oss ut i nok en hjemmekamp.
18 av 36 mulige poeng på OT.
The power of the symbioses can never be overetimated.
God kamp til alle og enhver og denne må vel OLE G. ta lett vel?
Har United hatt mer X-Faktor siden van Peirsie i Cavani om han er på`?.
Mange vil vel forøvrig mene at United har den beste frontrunnergruppa i hele PL både i kvalitet og bredde (det mener jeg også) men det skorter i bemerkelsverdig stor grad på bevegelsesmønster\samhandling, distinkthet i smått og i stort on and off the ball
Og det igjen handler jo i stor grad om tegneblokka\coaching. For ikke å si at det er det det hele handler om.
Få mer ut av en god motor ved å trimme den om en skal være litt uhøytidlig.
(Innlegget ble redigert 21.02.21 09:53)
Da lyver du for deg selv for å kunne tro på noe du liker å tro. Det er du god til. Blir sikkert lykkelig av det, men gud hvor mye man går glipp av og hvor forvirret man fremstår.
(Innlegget ble redigert 21.02.21 10:19)
Å tro at Gayle scorer 3 er rimelig naivt. Gayle er vel den mest klokkeklare Championship spilleren i PL. Bøtter inn hver sesong han spiller i Championship. Faller fullstendig sammen i PL
(Innlegget ble redigert 21.02.21 12:29)
James bør få starte denne. Positiv kamp sist, og jeg mener der er viktig å gi spillere som presterer en ny sjanse med en gang. Det går på motivasjon, flyt og ikke minst bygger det sjøltillit hos spilleren.
Nå er kanskje ikke denne kampen optimal for en som liker seg best på løp i bakrom, men sjansene vil komme. Dessuten er James mye bedre på presspill enn flere av våre andre angripere.
Kan vi håpe på en løperekke med James-Greenwood-Rashford? (Cavani fortsatt skadet?).
Hvorfor starte med James i en slik kamp når det eneste han kan er å løpe rett frem?
Ja, jeg leste argumentene, men skulle han få sjansen vil vi etter kampen igjen sitte å lure på hvorfor han fikk starte idag.
Alternativene er ikke allverden (gitt form de siste ukene/månedene). Dessuten er han langt i fra så dårlig som du skal ha det til. Vår beste kantspiller uten ball. Og kantspillerne våre har jammen ikke ballen mye.
(Innlegget ble redigert 21.02.21 14:37)
Er dere ladd
Tips:
Keane er i studio hos Sky og svarer på spørsmål hele tiden.
Det kan jeg ikke tenke meg, han jobber for Sky Sports.
Ingen Cavani eller McTominay med i troppen ifølge MEN.
Forventer at andre kan brette opp ermene selv om det er to viktige spillere som er ute med skade.
Dette går til helvete.
Med seier her kan vi parkere Spurs i topp fire-kampen. Men vi finner vel en måte å «kuke» det til på. Ser ikke ut som Cavani rekker denne.