Hadde vært greit å drept denne nå
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Hadde vært greit å drept denne nå
Noen som gidder å gi ein liten oppsummering? Hvem har vært god? Sitter låst på nattevakt på ein båt uten mulighet å se kampen.
Eneste som er lov å ta feil av er KDB/Zinchenko. Hvite lyslugger
Cavani inn nå, se om Ole har fått skikk på hodet hans i denne kampen da, sist så var han en katastrofe
Rash må seriøst begynne å spille i lag med laget
Stygt av Pogba
De spanske spillerne har like mye vondt som Nakstad er bekymret....
Fittedommer.
KBY. Nakstad er en moderne Ludvig fra Flåklypa
Beek kan virkelig ikkje vere Solskjærs valg . Han tok det han fikk der. Når man ser kor crap James spiller så er det tydelig kor lavt han er rangert.
(Innlegget ble redigert 08.04.21 22:28)
De er jo for faen ikke i nærheten av å spille i samme posisjon.
"Når man ser hvor crap Martial er så er det rart at Telles ikke får flere sjanser!"
(Innlegget ble redigert 08.04.21 22:30)
Ville heller bytta ut Bruno mot Beek og kastet Pogba lengre opp
Bruno er ikke i form, tar mye dårlig avgjørelser for tiden og er generelt grinete
Kan være greit å ta av pogba nå tror jeg
Enkelte sammenligner epler og appelsiner og mener de kan erstatte hverandre fullt ut. Eplekake med appelsiner smaker epler...
Sterk dommer.
Klarer vi å stille lag på OT mon tro
Jesus.
Stopperne har vært gode, ellers en kamp ala sånn det har sett ut en stund. Stabilt men veldig grått, og ikke en festforestilling.
Fint mål, selv om det var billig å slippe det til.
Kommer man unna med 1-0 seier, så er det greit nok. Da bør man være rimelig klar.
Pogba på sitt beste nå
Bruno er grinete ass, fysj liker ikke sånt
Han klager jo på dommeren - og det med rette! Taklingen fra Granada-spilleren på Greenwood var jo i grunn langt over grensen.
(Innlegget ble redigert 08.04.21 22:34)
Grøsser ved tanken om at vi må bruke tuanzebe i returoppgjøret
Har problemer med det selv, og føler det gjelder flere spillere, selv om denne kampen kanskje trigger litt ekstra.
Skulle likt å sett spillere som bare kunne akseptere det dommer dømmer, for å konse på "neste oppgave" snarere enn å legge fokus på klaging og miste litt fokus.
Det er vel kanskje formye begjært.
Rimelig klar? Hvem skal spille forsvar? Cavani?
Kroppsspråk er viktig i ett lag
Best på bortebane. 1-0. Det er ikke godt nok før returen
Telles slår gode innlegg.
Ja det vil jeg si.
Grenada vinner ikke på Old Trafford, det kanskje er arrogant å si, men jeg mener det.
United kan uansett stable et lag på beina som klarer av brasene om man tar med seg 1-0 her.
Det er iallefall min tro.
OGS har blitt kynisk i det siste, vi prøver liksom ikke å gå for ett mål til